Alle reviews van Delphine Van de Velde

  • Review over: Belvilla

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vakantiehuis

    We gingen met een grote groep op weekend naar een vakantiehuisje dat we via belvilla hadden gereserveerd, dat weekend zou 9 en 10 mei 2020 zijn, in het midden van de lockdown.
    In maart moesten we onze 2e betaling doen, aangezien het toen nog heel onduidelijk was of we op weekend zouden kunnen gaan, wouden we daar mee wachten.
    Uiteindelijk mochten we dus niet op weekend. Belvilla was heel moeilijk bereikbaar, wat heel logisch is in deze hectische periode. Toen ik ze de eerste maal, na een uur aan de wachtlijn hangen, aan de lijn had, dan kwam het er op neer dat ze niet wouden omboeken. Ook al had ik al met de eigenaar van het huisje contact gehad dat dit mocht. Ook wouden ze ons geld niet teruggeven, aangezien we niet tijdig hadden betaald (in maart dus). Ze ging dan iemand contacteren van een andere dienst, ik werd terug in de wacht gezet en plots werd de verbinding verbroken.
    Ik heb dan enkele dagen gewacht om opnieuw te bellen, want zo lang in de wachtlijn hangen, is niet gemakkelijk te combineren met werk. Opnieuw gebeld (weer een uur wachten) en ik had iemand veel begripvoller aan de lijn en die luisterde goed en ging dan naar de eigenaar van het huisje bellen. Ik werd terug in de wacht gezet en ze kwam terug aan de lijn en ze zei dat de eigenaar enkel wou verplaatsen naar een datum in 2020 en niet in 2021. Dus ze zei dat we het nog eens moesten bekijken wat we wouden doen en dan terug contact opnemen. We hebben dan direct zelf naar de eigenaar gebeld, hij nam niet op en belde 15 minuten later terug. Hij vertelde dat hij geen telefoon had gekregen van Belvilla en dat we zeker in 2021 konden komen. Hij ging alles regelen met Belvilla en het zou in orde komen.
    Dat we lang aan de lijn moeten wachten en dat alles niet evident is in tijden van corona dat kan ik begrijpen, maar dat ik bij het eerste telefoontje even moet wachten omdat ze iemand moeten spreken en dat dan de verbindingen verbroken wordt, vind ik echt niet oké. Ik dacht eerst dat het een foutje was en vond het toen wel jammer dat ze niet zelf terugbelden, want ik zelf zou ik dan weer meer dan een uur moeten wachten om iemand aan de lijn te krijgen. Bij het tweede telefoontje werd wel duidelijk dat het niet per ongeluk was. Ze hebben gewoon gedaan alsof ze naar de eigenaar belden en hebben dan gelogen. Daar kan ik écht niet bij. Dit is nooit oké, tijden van crisis of niet. Daarom zal ik dus nooit meer iets boeken bij belvilla.