Alle reviews van Vriesacker Freddie

  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eetkamer Jerry

    Triest hoe communicatie verloopt, als die er al is ...
    Gisteren (13/09/20) een mail gekregen dat ze vandaag (14/09/20) bericht gingen laten voor levering tegen het einde van de week (week38). Juist, niets meer gehoord... Vandaag dan een sms gestuurd en weer ... niets meer vernomen. Heb bij aankoop van onze eetkamer meteen het volledige bedrag betaald met de woorden "heb er het volste vertrouwen in". Gaan ze dit vertrouwen beschamen of komt het de komende 4 dagen, van deze week, nog in orde? Voor communicatie krijgen ze zeker geen enkele ster. Of ze nog sterren zullen krijgen voor het verdere verloop valt nog af te wachten ...
    Update (14/09/20): Nog steeds geen antwoord gekregen, maar de dag is nog maar half. Wat me wel is opgevallen, is dat onze eetkamer opeens van de website verdwenen is. Nu ja, de pagina, met de door ons gekozen eetkamer is opgeslagen en uitgeprint. Ik ben inmiddels begonnen met een dossiertje aan te leggen want mijn vertrouwen zit diep onder nul nu. Gaat er een andere eetkamer verschijnen, op de website, met dezelfde naam? Moeten we ons verwachten aan een andere aanbieding? Ik blijf updaten bij iedere gebeurtenis ... (Via Google afbeeldingen zie ik nu dat "eetkamer Jerry" als UITVERKOCHT staat afgebeeld).

    Bij mijn bovenstaande review staat aangemerkt dat ik er opnieuw zou kopen. Dat moet uiteraard "NEEN zijn ...

    Ook hier weer zeer veel negatieve ervaringen, op trustpilot idem dito en daar kan je zien of ze de klant gevraagd hebben een review te plaatsen. Positieve reacties moet men trouwens negeren, zijn doorgaans reacties door meubis zelf gevraagd aan de klant, al of niet mits betaling. Omkoperij dus en waardeloos ... Misschien moeten we als gedupeerden de krachten bundelen en een advocaat raadplegen, die langs juridische weg dit "bedrijf" eens met de neus op de feiten drukt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ik heb al een 4-tal telefoonnummers op naam van dit bedrijf gevonden en allen zijn ze niet meer in gebruik, waarom?) klantenzone op de website werkt niet (zijn zogezegd aan de website aan het werken), email beantwoorden ze als ze er eens zin in hebben en als ze antwoorden schuiven ze alles weer met een week of meer vooruit, zijn ze weer eventjes gerust. Ze verkopen ook spiegels, zouden ze er zelf nog in durven kijken ...

    Donderdag 17/09/20: Een misnoegde e-mail gestuurd en luttele minuten later een sms. Mijn kristallen bol was zeer helder en vertelde me dat er uitstel in de lucht hing. Lees mee:
    Goedemiddag Freddie,

    De levering van je bestelling had deze week moeten plaats vinden, echter kon de levering hiervan niet doorgaan. We hebben dit jammer genoeg nog niet ontvangen van onze leverancier. Van zodra dit binnen is, houden we je op de hoogte voor levering.
    Onze excuses voor het laattijdig antwoord, we komen helaas wat achter op onze berichten en proberen dit zo spoedig mogelijk bij te werken.

    Met vriendelijke groeten
    Team Meubis

    Mijn antwoord:
    Beste,
    Het is dus zoals ik in mijn sms schreef van uitstel, naar uitstel, naar ... De vele negatieve reviews op internet bevestigen mijn vermoeden. Nu, ik wens niet mee te gaan in dit verhaal. Indien u onze eetkamer niet geleverd hebt tegen uiterlijk 01/10/2020 zal ik u aangetekend in gebreke stellen en het gestorte bedrag, zijnde 1.157,00 euro, terug vorderen.
    Mvg, freddie.

    Raar toch hoe oudere reviews plots bovenaan komen te staan, tof tot nadenken...

    Hallo Freddie,
    Daar heb je wel gelijk in dat het raar is dat de oudere reviews bovenaan staan.
    Ik heb ook problemen met meubis en de communicatie en hun leverancier. Een boxspring besteld en enkele maanden gewacht op een bericht voor levering. Deze ging geleverd worden 15 augustus. De dag verlof gepakt en thuis zitten wachten. Savonds keek ik in mijn mailbox. De boxspring kon niet meer geleverd worden. Hij is volledig uitverkocht.. Precies of ze wisten het niet vroeger. Dan een andere boxspring besteld die ons wel aanstond. Week 39 was afgesproken. Nu zitten we in de helft van week 39. Een mailtje gestuurd. Wel vlug antwoord gehad. Maar ook geen geruststellend antwoord. Weer wachten.. Midden à eind oktober.

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Wij zitten ook in dit straatje wij willen ook klacht neerleggen tegen die winkel 0470220441 bel mij op


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eetkamer Jerry

    Triest hoe communicatie verloopt, als die er al is ...
    Gisteren (13/09/20) een mail gekregen dat ze vandaag (14/09/20) bericht gingen laten voor levering tegen het einde van de week (week38). Juist, niets meer gehoord... Vandaag dan een sms gestuurd en weer ... niets meer vernomen. Heb bij aankoop van onze eetkamer meteen het volledige bedrag betaald met de woorden "heb er het volste vertrouwen in". Gaan ze dit vertrouwen beschamen of komt het de komende 4 dagen, van deze week, nog in orde? Voor communicatie krijgen ze zeker geen enkele ster. Of ze nog sterren zullen krijgen voor het verdere verloop valt nog af te wachten ...
    Update (14/09/20): Nog steeds geen antwoord gekregen, maar de dag is nog maar half. Wat me wel is opgevallen, is dat onze eetkamer opeens van de website verdwenen is. Nu ja, de pagina, met de door ons gekozen eetkamer is opgeslagen en uitgeprint. Ik ben inmiddels begonnen met een dossiertje aan te leggen want mijn vertrouwen zit diep onder nul nu. Gaat er een andere eetkamer verschijnen, op de website, met dezelfde naam? Moeten we ons verwachten aan een andere aanbieding? Ik blijf updaten bij iedere gebeurtenis ... (Via Google afbeeldingen zie ik nu dat "eetkamer Jerry" als UITVERKOCHT staat afgebeeld).

    Bij mijn bovenstaande review staat aangemerkt dat ik er opnieuw zou kopen. Dat moet uiteraard "NEEN zijn ...

    Ook hier weer zeer veel negatieve ervaringen, op trustpilot idem dito en daar kan je zien of ze de klant gevraagd hebben een review te plaatsen. Positieve reacties moet men trouwens negeren, zijn doorgaans reacties door meubis zelf gevraagd aan de klant, al of niet mits betaling. Omkoperij dus en waardeloos ... Misschien moeten we als gedupeerden de krachten bundelen en een advocaat raadplegen, die langs juridische weg dit "bedrijf" eens met de neus op de feiten drukt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ik heb al een 4-tal telefoonnummers op naam van dit bedrijf gevonden en allen zijn ze niet meer in gebruik, waarom?) klantenzone op de website werkt niet (zijn zogezegd aan de website aan het werken), email beantwoorden ze als ze er eens zin in hebben en als ze antwoorden schuiven ze alles weer met een week of meer vooruit, zijn ze weer eventjes gerust. Ze verkopen ook spiegels, zouden ze er zelf nog in durven kijken ...

    Donderdag 17/09/20: Een misnoegde e-mail gestuurd en luttele minuten later een sms. Mijn kristallen bol was zeer helder en vertelde me dat er uitstel in de lucht hing. Lees mee:
    Goedemiddag Freddie,

    De levering van je bestelling had deze week moeten plaats vinden, echter kon de levering hiervan niet doorgaan. We hebben dit jammer genoeg nog niet ontvangen van onze leverancier. Van zodra dit binnen is, houden we je op de hoogte voor levering.
    Onze excuses voor het laattijdig antwoord, we komen helaas wat achter op onze berichten en proberen dit zo spoedig mogelijk bij te werken.

    Met vriendelijke groeten
    Team Meubis

    Mijn antwoord:
    Beste,
    Het is dus zoals ik in mijn sms schreef van uitstel, naar uitstel, naar ... De vele negatieve reviews op internet bevestigen mijn vermoeden. Nu, ik wens niet mee te gaan in dit verhaal. Indien u onze eetkamer niet geleverd hebt tegen uiterlijk 01/10/2020 zal ik u aangetekend in gebreke stellen en het gestorte bedrag, zijnde 1.157,00 euro, terug vorderen.
    Mvg, freddie.

    Raar toch hoe oudere reviews plots bovenaan komen te staan, tof tot nadenken...

    Hallo Freddie,
    Daar heb je wel gelijk in dat het raar is dat de oudere reviews bovenaan staan.
    Ik heb ook problemen met meubis en de communicatie en hun leverancier. Een boxspring besteld en enkele maanden gewacht op een bericht voor levering. Deze ging geleverd worden 15 augustus. De dag verlof gepakt en thuis zitten wachten. Savonds keek ik in mijn mailbox. De boxspring kon niet meer geleverd worden. Hij is volledig uitverkocht.. Precies of ze wisten het niet vroeger. Dan een andere boxspring besteld die ons wel aanstond. Week 39 was afgesproken. Nu zitten we in de helft van week 39. Een mailtje gestuurd. Wel vlug antwoord gehad. Maar ook geen geruststellend antwoord. Weer wachten.. Midden à eind oktober.

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Wij zitten ook in dit straatje wij willen ook klacht neerleggen tegen die winkel 0470220441 bel mij op


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eetkamer Jerry

    Triest hoe communicatie verloopt, als die er al is ...
    Gisteren (13/09/20) een mail gekregen dat ze vandaag (14/09/20) bericht gingen laten voor levering tegen het einde van de week (week38). Juist, niets meer gehoord... Vandaag dan een sms gestuurd en weer ... niets meer vernomen. Heb bij aankoop van onze eetkamer meteen het volledige bedrag betaald met de woorden "heb er het volste vertrouwen in". Gaan ze dit vertrouwen beschamen of komt het de komende 4 dagen, van deze week, nog in orde? Voor communicatie krijgen ze zeker geen enkele ster. Of ze nog sterren zullen krijgen voor het verdere verloop valt nog af te wachten ...
    Update (14/09/20): Nog steeds geen antwoord gekregen, maar de dag is nog maar half. Wat me wel is opgevallen, is dat onze eetkamer opeens van de website verdwenen is. Nu ja, de pagina, met de door ons gekozen eetkamer is opgeslagen en uitgeprint. Ik ben inmiddels begonnen met een dossiertje aan te leggen want mijn vertrouwen zit diep onder nul nu. Gaat er een andere eetkamer verschijnen, op de website, met dezelfde naam? Moeten we ons verwachten aan een andere aanbieding? Ik blijf updaten bij iedere gebeurtenis ... (Via Google afbeeldingen zie ik nu dat "eetkamer Jerry" als UITVERKOCHT staat afgebeeld).

    Bij mijn bovenstaande review staat aangemerkt dat ik er opnieuw zou kopen. Dat moet uiteraard "NEEN zijn ...

    Ook hier weer zeer veel negatieve ervaringen, op trustpilot idem dito en daar kan je zien of ze de klant gevraagd hebben een review te plaatsen. Positieve reacties moet men trouwens negeren, zijn doorgaans reacties door meubis zelf gevraagd aan de klant, al of niet mits betaling. Omkoperij dus en waardeloos ... Misschien moeten we als gedupeerden de krachten bundelen en een advocaat raadplegen, die langs juridische weg dit "bedrijf" eens met de neus op de feiten drukt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ik heb al een 4-tal telefoonnummers op naam van dit bedrijf gevonden en allen zijn ze niet meer in gebruik, waarom?) klantenzone op de website werkt niet (zijn zogezegd aan de website aan het werken), email beantwoorden ze als ze er eens zin in hebben en als ze antwoorden schuiven ze alles weer met een week of meer vooruit, zijn ze weer eventjes gerust. Ze verkopen ook spiegels, zouden ze er zelf nog in durven kijken ...

    Donderdag 17/09/20: Een misnoegde e-mail gestuurd en luttele minuten later een sms. Mijn kristallen bol was zeer helder en vertelde me dat er uitstel in de lucht hing. Lees mee:
    Goedemiddag Freddie,

    De levering van je bestelling had deze week moeten plaats vinden, echter kon de levering hiervan niet doorgaan. We hebben dit jammer genoeg nog niet ontvangen van onze leverancier. Van zodra dit binnen is, houden we je op de hoogte voor levering.
    Onze excuses voor het laattijdig antwoord, we komen helaas wat achter op onze berichten en proberen dit zo spoedig mogelijk bij te werken.

    Met vriendelijke groeten
    Team Meubis

    Mijn antwoord:
    Beste,
    Het is dus zoals ik in mijn sms schreef van uitstel, naar uitstel, naar ... De vele negatieve reviews op internet bevestigen mijn vermoeden. Nu, ik wens niet mee te gaan in dit verhaal. Indien u onze eetkamer niet geleverd hebt tegen uiterlijk 01/10/2020 zal ik u aangetekend in gebreke stellen en het gestorte bedrag, zijnde 1.157,00 euro, terug vorderen.
    Mvg, freddie.

    Raar toch hoe oudere reviews plots bovenaan komen te staan, tof tot nadenken...

    Hallo Freddie,
    Daar heb je wel gelijk in dat het raar is dat de oudere reviews bovenaan staan.
    Ik heb ook problemen met meubis en de communicatie en hun leverancier. Een boxspring besteld en enkele maanden gewacht op een bericht voor levering. Deze ging geleverd worden 15 augustus. De dag verlof gepakt en thuis zitten wachten. Savonds keek ik in mijn mailbox. De boxspring kon niet meer geleverd worden. Hij is volledig uitverkocht.. Precies of ze wisten het niet vroeger. Dan een andere boxspring besteld die ons wel aanstond. Week 39 was afgesproken. Nu zitten we in de helft van week 39. Een mailtje gestuurd. Wel vlug antwoord gehad. Maar ook geen geruststellend antwoord. Weer wachten.. Midden à eind oktober.

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Wij zitten ook in dit straatje wij willen ook klacht neerleggen tegen die winkel 0470220441 bel mij op


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eetkamer Jerry

    Triest hoe communicatie verloopt, als die er al is ...
    Gisteren (13/09/20) een mail gekregen dat ze vandaag (14/09/20) bericht gingen laten voor levering tegen het einde van de week (week38). Juist, niets meer gehoord... Vandaag dan een sms gestuurd en weer ... niets meer vernomen. Heb bij aankoop van onze eetkamer meteen het volledige bedrag betaald met de woorden "heb er het volste vertrouwen in". Gaan ze dit vertrouwen beschamen of komt het de komende 4 dagen, van deze week, nog in orde? Voor communicatie krijgen ze zeker geen enkele ster. Of ze nog sterren zullen krijgen voor het verdere verloop valt nog af te wachten ...
    Update (14/09/20): Nog steeds geen antwoord gekregen, maar de dag is nog maar half. Wat me wel is opgevallen, is dat onze eetkamer opeens van de website verdwenen is. Nu ja, de pagina, met de door ons gekozen eetkamer is opgeslagen en uitgeprint. Ik ben inmiddels begonnen met een dossiertje aan te leggen want mijn vertrouwen zit diep onder nul nu. Gaat er een andere eetkamer verschijnen, op de website, met dezelfde naam? Moeten we ons verwachten aan een andere aanbieding? Ik blijf updaten bij iedere gebeurtenis ... (Via Google afbeeldingen zie ik nu dat "eetkamer Jerry" als UITVERKOCHT staat afgebeeld).

    Bij mijn bovenstaande review staat aangemerkt dat ik er opnieuw zou kopen. Dat moet uiteraard "NEEN zijn ...

    Ook hier weer zeer veel negatieve ervaringen, op trustpilot idem dito en daar kan je zien of ze de klant gevraagd hebben een review te plaatsen. Positieve reacties moet men trouwens negeren, zijn doorgaans reacties door meubis zelf gevraagd aan de klant, al of niet mits betaling. Omkoperij dus en waardeloos ... Misschien moeten we als gedupeerden de krachten bundelen en een advocaat raadplegen, die langs juridische weg dit "bedrijf" eens met de neus op de feiten drukt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ik heb al een 4-tal telefoonnummers op naam van dit bedrijf gevonden en allen zijn ze niet meer in gebruik, waarom?) klantenzone op de website werkt niet (zijn zogezegd aan de website aan het werken), email beantwoorden ze als ze er eens zin in hebben en als ze antwoorden schuiven ze alles weer met een week of meer vooruit, zijn ze weer eventjes gerust. Ze verkopen ook spiegels, zouden ze er zelf nog in durven kijken ...

    Donderdag 17/09/20: Een misnoegde e-mail gestuurd en luttele minuten later een sms. Mijn kristallen bol was zeer helder en vertelde me dat er uitstel in de lucht hing. Lees mee:
    Goedemiddag Freddie,

    De levering van je bestelling had deze week moeten plaats vinden, echter kon de levering hiervan niet doorgaan. We hebben dit jammer genoeg nog niet ontvangen van onze leverancier. Van zodra dit binnen is, houden we je op de hoogte voor levering.
    Onze excuses voor het laattijdig antwoord, we komen helaas wat achter op onze berichten en proberen dit zo spoedig mogelijk bij te werken.

    Met vriendelijke groeten
    Team Meubis

    Mijn antwoord:
    Beste,
    Het is dus zoals ik in mijn sms schreef van uitstel, naar uitstel, naar ... De vele negatieve reviews op internet bevestigen mijn vermoeden. Nu, ik wens niet mee te gaan in dit verhaal. Indien u onze eetkamer niet geleverd hebt tegen uiterlijk 01/10/2020 zal ik u aangetekend in gebreke stellen en het gestorte bedrag, zijnde 1.157,00 euro, terug vorderen.
    Mvg, freddie.

    Raar toch hoe oudere reviews plots bovenaan komen te staan, tof tot nadenken...

    Hallo Freddie,
    Daar heb je wel gelijk in dat het raar is dat de oudere reviews bovenaan staan.
    Ik heb ook problemen met meubis en de communicatie en hun leverancier. Een boxspring besteld en enkele maanden gewacht op een bericht voor levering. Deze ging geleverd worden 15 augustus. De dag verlof gepakt en thuis zitten wachten. Savonds keek ik in mijn mailbox. De boxspring kon niet meer geleverd worden. Hij is volledig uitverkocht.. Precies of ze wisten het niet vroeger. Dan een andere boxspring besteld die ons wel aanstond. Week 39 was afgesproken. Nu zitten we in de helft van week 39. Een mailtje gestuurd. Wel vlug antwoord gehad. Maar ook geen geruststellend antwoord. Weer wachten.. Midden à eind oktober.

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Wij zitten ook in dit straatje wij willen ook klacht neerleggen tegen die winkel 0470220441 bel mij op


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Eetkamer Jerry

    Triest hoe communicatie verloopt, als die er al is ...
    Gisteren (13/09/20) een mail gekregen dat ze vandaag (14/09/20) bericht gingen laten voor levering tegen het einde van de week (week38). Juist, niets meer gehoord... Vandaag dan een sms gestuurd en weer ... niets meer vernomen. Heb bij aankoop van onze eetkamer meteen het volledige bedrag betaald met de woorden "heb er het volste vertrouwen in". Gaan ze dit vertrouwen beschamen of komt het de komende 4 dagen, van deze week, nog in orde? Voor communicatie krijgen ze zeker geen enkele ster. Of ze nog sterren zullen krijgen voor het verdere verloop valt nog af te wachten ...
    Update (14/09/20): Nog steeds geen antwoord gekregen, maar de dag is nog maar half. Wat me wel is opgevallen, is dat onze eetkamer opeens van de website verdwenen is. Nu ja, de pagina, met de door ons gekozen eetkamer is opgeslagen en uitgeprint. Ik ben inmiddels begonnen met een dossiertje aan te leggen want mijn vertrouwen zit diep onder nul nu. Gaat er een andere eetkamer verschijnen, op de website, met dezelfde naam? Moeten we ons verwachten aan een andere aanbieding? Ik blijf updaten bij iedere gebeurtenis ... (Via Google afbeeldingen zie ik nu dat "eetkamer Jerry" als UITVERKOCHT staat afgebeeld).

    Bij mijn bovenstaande review staat aangemerkt dat ik er opnieuw zou kopen. Dat moet uiteraard "NEEN zijn ...

    Ook hier weer zeer veel negatieve ervaringen, op trustpilot idem dito en daar kan je zien of ze de klant gevraagd hebben een review te plaatsen. Positieve reacties moet men trouwens negeren, zijn doorgaans reacties door meubis zelf gevraagd aan de klant, al of niet mits betaling. Omkoperij dus en waardeloos ... Misschien moeten we als gedupeerden de krachten bundelen en een advocaat raadplegen, die langs juridische weg dit "bedrijf" eens met de neus op de feiten drukt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ik heb al een 4-tal telefoonnummers op naam van dit bedrijf gevonden en allen zijn ze niet meer in gebruik, waarom?) klantenzone op de website werkt niet (zijn zogezegd aan de website aan het werken), email beantwoorden ze als ze er eens zin in hebben en als ze antwoorden schuiven ze alles weer met een week of meer vooruit, zijn ze weer eventjes gerust. Ze verkopen ook spiegels, zouden ze er zelf nog in durven kijken ...

    Donderdag 17/09/20: Een misnoegde e-mail gestuurd en luttele minuten later een sms. Mijn kristallen bol was zeer helder en vertelde me dat er uitstel in de lucht hing. Lees mee:
    Goedemiddag Freddie,

    De levering van je bestelling had deze week moeten plaats vinden, echter kon de levering hiervan niet doorgaan. We hebben dit jammer genoeg nog niet ontvangen van onze leverancier. Van zodra dit binnen is, houden we je op de hoogte voor levering.
    Onze excuses voor het laattijdig antwoord, we komen helaas wat achter op onze berichten en proberen dit zo spoedig mogelijk bij te werken.

    Met vriendelijke groeten
    Team Meubis

    Mijn antwoord:
    Beste,
    Het is dus zoals ik in mijn sms schreef van uitstel, naar uitstel, naar ... De vele negatieve reviews op internet bevestigen mijn vermoeden. Nu, ik wens niet mee te gaan in dit verhaal. Indien u onze eetkamer niet geleverd hebt tegen uiterlijk 01/10/2020 zal ik u aangetekend in gebreke stellen en het gestorte bedrag, zijnde 1.157,00 euro, terug vorderen.
    Mvg, freddie.

    Raar toch hoe oudere reviews plots bovenaan komen te staan, tof tot nadenken...

    Hallo Freddie,
    Daar heb je wel gelijk in dat het raar is dat de oudere reviews bovenaan staan.
    Ik heb ook problemen met meubis en de communicatie en hun leverancier. Een boxspring besteld en enkele maanden gewacht op een bericht voor levering. Deze ging geleverd worden 15 augustus. De dag verlof gepakt en thuis zitten wachten. Savonds keek ik in mijn mailbox. De boxspring kon niet meer geleverd worden. Hij is volledig uitverkocht.. Precies of ze wisten het niet vroeger. Dan een andere boxspring besteld die ons wel aanstond. Week 39 was afgesproken. Nu zitten we in de helft van week 39. Een mailtje gestuurd. Wel vlug antwoord gehad. Maar ook geen geruststellend antwoord. Weer wachten.. Midden à eind oktober.

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Wij zitten ook in dit straatje wij willen ook klacht neerleggen tegen die winkel 0470220441 bel mij op


  • Review over: Meubis

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    bed / zetel / salon tafel / TV tafel

    Prijs kwaliteit is Meubis voor ons de ideale meubel winkel.

    Tijdens de aankoop werd van elk artikel een professionele uitleg gegeven. Alsook werd meegedacht in ons verhaal en werden er steeds alternatieven aangeboden.

    Ook de levering werd perfect op de afgesproken datum uitgevoerd.

    Wij keren zeker terug.

    Kan er bij de reviews ook vermeld worden of meubis de klant gevraagd heeft om deze te plaatsen, al of niet tegen betaling? Betaalde reviews geven namelijk een vertekend beeld en ruiken sterk naar omkoperij ...

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Hallo, wij wachten ook al sinds oktober op onze stoelen . toen ik geld terug heb gevraagd kunnen ze dat niet doen wegens geval van overmacht !!!!????

    Het zijn geslepen DIEVEN en GANGSTERS !!!!! Had 600€ voorschot gegeven voor dressoir,kleerkast en onderkasten keuken.Deze op 19-7 besteld in de winkel.In jan.terug naar winkel en daar te horen gekregen dat ze kleerkast en dressoir niet kunnen leveren.Heb dan 260€ van voorschot teruggehad.De rest was voor de onderkasten keuken die ze gingen leveren op 6-2 in mijn bungalow.Die dag naar ginder gereden (130km) hele dag gewacht en 3 mails naar hen gestuurd.Om 22h zijn ze er --> resultaat VERKEERDE onderkast (zonder spoelbak en met schuiven).Er zijn slechts 3 zulke soorten kasten en had er 2 besteld (met spoelbak en 50x50cm).Hoe moeilijk kan dit zijn??? Ondertussen weeral 10 tal mails gestuurd.Hebben nu eenzijdig een nieuwe bestelbon gemaakt voor de onderkasten en begint alles terug opnieuw (dit na 8 maanden!!!) Bestelbon EENZIJDIG veranderen kan niet.Zij hebben eigen wetten en regels en het wordt tijd dat dit STOPT !! Heb hen voorgesteld dat ze 250€ terugstorten en 90€ mogen houden,wat meer is dan ze eraan kunnen verdienen.GEEN ANTWOORD MEER GEHAD EN NIETS GESTORT UITERAARD. Hun doel is blijkbaar zoveel mogelijk mensen het leven moeilijk maken.We kunnen samen misschien via TEST AANKOOP klacht indienen.Voor Karen en Anja en anderen je kan bericht naar mij sturen via email hierboven.Voorlopig rijd ik er niet naartoe want dan gebeuren er ongelukken vrees ik... Er wordt hier zoveel met je voeten gespeeld en ze stelen dan nog eens.DIT MOET STOPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!