Rotita

17 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Rotita komt uit 17 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Rotita gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (9)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Rotita heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat sommige klanten aangeven dat de levering snel is verlopen (33%). Echter, er zijn ook veel klachten over bestellingen die geannuleerd zijn zonder reactie (25%), geen trackinginformatie beschikbaar (17%) en bestellingen die na weken nog steeds niet ontvangen zijn (25%). Dit wijst op een gebrek aan communicatie en klantenservice (33%), wat de algehele ervaring negatief kan beïnvloeden.

“Geen tracking”

“nog steeds niet ontvangen”

“Bestelling niet ontvangen na zes weken”

“Bestelling geannuleerd”

“Geen reactie ontvangen na annulering bestelling”

“Geen reactie op bestelling of communicatie”

“Geen ontvangen bestelling na meerdere herinneringen”

“Verkeerde maat geleverd”

“Snelle levering”

“Slechte communicatie en klantenservice”

👍 3   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E. Janssens - 4 januari 2024

  • Geen tracking
  • nog steeds niet ontvangen
  • Klantenservice moeilijk te bereiken
  • Teleurstellend
  • Bestelling niet ontvangen na zes weken
  • Mogelijkheid tot geld terugvragen met PayPal

Pierre - 24 december 2023

  • Bestelling geannuleerd
  • Tickets sturen om contact op te nemen
  • Geen reactie ontvangen na annulering bestelling

Robin - 13 december 2023

  • Geen reactie op bestelling of communicatie
  • Slechte service en bedreigend gevoel
  • Voelt opgelicht en niet aan te raden
  • Geen ontvangen bestelling na meerdere herinneringen

Alexia - 5 december 2023

  • Kapotte producten
  • Verkeerde maat geleverd
  • Slechte terugbetaling
  • Slechte communicatie

Lena - 24 november 2023

  • Mooie jurk van goede kwaliteit
  • Snelle levering
  • Juiste maat
  • Niet doorschijnend

Jose - 12 april 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie en klantenservice
  • Lange wachttijd voor levering
  • Onhandig annuleringsproces
  • Geen trackinginformatie beschikbaar

klan tmonique van lier - 20 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Mooie jurk
  • Snelle levering
  • Kwaliteitsvolle stof en zoals afgebeeld
  • Juiste maat besteld

Marianne Paulzen - 21 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Weggegooid geld
  • Niets ontvangen of gehoord
  • Reclamemails

Vanhaverbeke francoise - 25 juni 2018Trustpilot 🔗

  • Geen tracking ontvangen.
  • Moeilijk bereikbaar.
  • Betaalde met PayPal voor geld terugvragen.