Roxy Belgium

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.8 voor Roxy Belgium komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Roxy Belgium gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Roxy Belgium biedt een gratis vervanging van een verkeerd besteld product, wat positief is voor klanten die een fout hebben gemaakt bij hun bestelling (100%). Echter, klanten moeten goed nadenken voor ze een aankoop doen, aangezien er een verplichte aankoop bij Bolia met een waardebon kan zijn (50%). Daarnaast kan er een lange wachttijd zijn voor het verwerken van terugzendingen, wat voor ongemak kan zorgen (25%). Sommige klanten hebben ook geklaagd over de eis voor schadevergoeding wegens klantenbedrog, wat een negatief aspect van de Return Policy kan zijn (0%). Ondanks deze punten geven sommige klanten aan dat ze zeker terug zullen komen, wat kan betekenen dat de Return Policy over het algemeen redelijk goed wordt gewaardeerd (75%).

“Lang wachten”

“Verplichte aankoop bij Bolia met waardebon”

“Zeer mooi product! Degelijke kwaliteit, vlotte levering. Tevreden! Kom graag nog eens terug.”

“Eis voor schadevergoeding wegens klantenbedrog”

“Wij komen zeker terug”

“Gratis vervanging van verkeerd besteld product”

“Overdenken voor aankoop”

👍 3   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Jjr - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Gebroken bank
  • Lang wachten

Evelyne De Waele - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Levering van buitenlift ontbrak
  • Verplichte aankoop bij Bolia met waardebon

Annika - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer mooi product! Degelijke kwaliteit, vlotte levering. Tevreden! Kom graag nog eens terug.
  • Plugje voor haakjes heeft fijne schroefdraad en is niet standaard. Richting of bijgeleverd plugje zou handig zijn gezien prijs.

GEERT LENSSENS - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onderdelen zelf monteren zonder heldere handleiding
  • Onderdelen niet geschikt voor installatie met gepeperde kosten tot gevolg
  • Onjuiste informatie over montage en benodigdheden
  • Eis voor schadevergoeding wegens klantenbedrog

Klant - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer behulpzaam
  • Zeer vriendelijk
  • Wij komen zeker terug

Rik Moerman - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Snelle en vriendelijke klantenservice
  • Gratis vervanging van verkeerd besteld product
  • Kwaliteit van de producten
  • Grappige en vriendelijke sfeer

Rudi Vlaeminck - 20 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Rommelig
  • Geen ontvangst
  • Verkeerd opgehaald
  • Engels gesproken in winkel
  • Overdenken voor aankoop