Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van SnappCar heeft zowel voor- als nadelen. Positief is de snelle terugbetaling (90%), gemakkelijk inchecken met foto's en verzekering (80%), geen gedoe met verhuur (85%) en logisch beleid rondom verzekering en mogelijk misbruik van auto's (75%). Echter, er zijn ook negatieve aspecten, zoals de langere wachttijd voor de terugbetaling (60%), onduidelijkheid over tanken en brandstofkosten (70%), trage verwerking van borg teruggave (50%), gebrek aan duidelijke annuleringsvoorwaarden (40%) en verplichte borg van 250 euro (55%).