Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van SnappCar wordt over het algemeen goed beoordeeld. Veel gebruikers vinden het platform makkelijk en snel in gebruik (70%), met een duidelijke en overzichtelijke app (80%). Het huren van een auto wordt als kostenbesparend ervaren door de verhuurders (50%). De communicatie via de app verloopt snel en gemakkelijk (60%), maar sommige gebruikers ervaren technische problemen (20%). Het aanmaken van een account kan wat gedoe zijn (30%), maar eenmaal geregistreerd werkt de app prima en is het gemakkelijk om contact te leggen met verhuurders (70%). Keyless entry en uitchecken kan echter beter worden uitgelegd (40%). Over het algemeen wordt de app als handig ervaren, hoewel sommige gebruikers moeite hebben met bepaalde functionaliteiten.