SuperTravel

61 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor SuperTravel komt uit 61 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SuperTravel gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (49)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. SuperTravel heeft een streng retourbeleid met slechts een beperkt aantal terugbetalingen mogelijk (20%). Dit kan problematisch zijn voor klanten die willen annuleren, aangezien sommige boekingen niet-terugbetaalbaar zijn (40%). Klanten ervaren ook moeilijkheden bij het verkrijgen van terugbetalingen en klagen over gebrek aan medewerking van het bedrijf (60%). Aan de positieve kant biedt het gebruik van een creditcard de mogelijkheid tot terugboeking, wat voor sommige klanten een voordeel kan zijn (80%). Over het algemeen lijkt het retourbeleid van SuperTravel gemengde gevoelens bij klanten op te roepen.

“Mogelijke oplichting en gebrek aan transparantie”

“problemen met de app-functionaliteit”

“Boeking zonder btw-rekening ontvangen”

“niet-terugbetaalbare boeking”

“Onmogelijk om een terugbetaling te krijgen”

“Gelukkig met creditcard geboekt zodat ik een terugboeking heb aangevraagd”

“Geen medewerking bij terugbetaling”

“Niks op aan te merken!”

👍 2   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

GG - 11 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Ongevraagde maandelijkse betalingen
  • Onmogelijkheid om abonnement stop te zetten
  • Verwarrende en ontoegankelijke website
  • Mogelijke oplichting en gebrek aan transparantie

Bram - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • verborgen kosten
  • onmogelijkheid om abonnement te annuleren
  • gebrek aan duidelijke communicatie
  • standaard antwoorden in live chat
  • problemen met de app-functionaliteit
  • moeilijkheden bij het annuleren van het lidmaatschap
  • vage bedragen afgeschreven
  • continue doorverwezen worden zonder oplossing
  • onjuiste informatie gegeven
  • ontevredenheid met de service
  • onmogelijkheid om met een medewerker te praten

Chloé Rousseau - 26 januari 2024

  • Boeking zonder btw-rekening ontvangen

pauline - 18 januari 2024

  • goedkopere chalet ontvangen
  • niet-terugbetaalbare boeking
  • onmogelijk klacht in te dienen

Ramdat Sewmar - 13 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Niet de geboekte accommodatie ontvangen
  • Onmogelijk om een terugbetaling te krijgen
  • Klachten site moeilijk te vinden

Hanny - 7 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Wel betaald geen reservering
  • Snaptravel niet te bereiken
  • Sturen doodleuk nog een mail met prettig verblijf
  • Gelukkig met creditcard geboekt zodat ik een terugboeking heb aangevraagd
  • Niet reageren op mijn berichten
  • Het hotel had dit al vaker meegemaakt met boekingen van Snaptravel
  • Geen reacties, ben benieuwd nu
  • Helaas zonder resultaat
  • Voor mij nooit geen Snaptravel boeking meer

Marleen - 2 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Schrijven zelf positieve reviews
  • Negatieve ervaringen afgedaan met excuses
  • Geen medewerking bij terugbetaling

AD - 12 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Alles verliep soepel!
  • Niks op aan te merken!
  • Geen extra kosten waar van te voren niet over wordt gerept.