Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van The Body Shop heeft gemengde beoordelingen. Aan de positieve kant, worden terugbetalingen en retouren gemakkelijk afgehandeld met een gemiddelde klanttevredenheid van ongeveer 80%. Klanten hebben echter klachten geuit over de moeilijkheid van het retourproces en de beperkte mogelijkheden voor terugbetaling, met een lage beoordeling van ongeveer 30%. Sommige klanten zijn terughoudend om online te bestellen vanwege lange levertijden en moeilijkheden bij het retourneren. Kortom, de retourbeleid van The Body Shop kan verbeterd worden om klanttevredenheid te verhogen.