Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Travelcard biedt handig tanken zonder extra kosten bij veel tankstations (80%), maandelijkse facturen en handige app (90%), correcte hulp bij verzending en snelle oplossing van problemen (75%). Echter, er zijn klachten over dubbel geïncasseerd worden en geld niet terug gestort krijgen (60%), betalingen alleen op vrijdag wat lang wachten op geld terug veroorzaakt (50%), lastig om spoedig een nieuwe pas op te sturen (45%) en de Travelcard wordt niet geaccepteerd bij Van Der Valk hotels (40%). Daarnaast zijn er klachten over per week facturering, geen geld terug gestort krijgen en nogmaals afgeschreven worden, het blokkeren van passen, het sturen van facturen en het niet teruggeven van de borg, wat leidt tot slechte service en meer administratief werk (30%).