Travelcard

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Travelcard komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Travelcard gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Travelcard wordt gekenmerkt door onredelijke kosten bij opzeggen (80%), hoge boetes voor verlate betalingen (75%), geen restitutie ontvangen (70%), blokkering van passen en het niet teruggeven van de borg (90%), en slechte service (60%). Hoewel de flexibiliteit van de return policy beperkt is, biedt het bedrijf geen garantie op een soepele terugbetaling of opzegging.

“Slechte service”

“Borg niet teruggeven”

“Geen restitutie ontvangen”

“Onredelijke kosten bij opzeggen”

“Blokkering van kaarten, facturen verzenden en borg niet teruggeven”

“Hoge boetes voor te late betalingen”

👍 0   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

mnu - 13 november 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte service

Piotr Machniewski - 30 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Borg niet teruggeven
  • Geen restitutie ontvangen
  • Geen reactie op e-mails
  • Waarschijnlijk moeten aangeven
  • Advocaat inschakelen

Lumy Fireprotection - 22 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Hoge prijzen
  • Moeilijk contact opnemen
  • Onredelijke kosten bij opzeggen

Alihan Bayar - 10 april 2021Trustpilot 🔗

  • Blokkering van kaarten, facturen verzenden en borg niet teruggeven

Rip v. Winckle - 3 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Duur
  • Slechte service
  • Veel ongemak
  • Kunnen pas niet gebruiken door problemen met afrekeningen
  • Saldo onvoldoende voor automatische incasso
  • Technische of administratieve fouten van TravelCard als oorzaak van blokkering
  • Klantenservice kan geen antwoord geven en beschikt niet over real-time informatie
  • Hoge boetes voor te late betalingen
  • Onderpand van €200 bij aanvraag pas
  • Meer ongemak dan gemak
  • Gemakkelijker om brandstof direct van eigen rekening te betalen