Tunturi

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Tunturi komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tunturi gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (30)

Totaalbeeld : Een aanrader, maar pas op voor de levensgevaarlijke loopbanden!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Tunturi biedt een scala aan fitnessapparatuur van hoge kwaliteit, met duidelijke montagehandleidingen en goede klantenservice voor workouts. Echter zijn er klachten over de kwaliteit van bepaalde producten en problemen zoals levensgevaarlijke loopbanden. De levering wordt over het algemeen positief beoordeeld met snelle vervanging, maar er zijn ook klachten over kapotte producten en trage klantenservice. De klantendienst wordt positief beoordeeld, maar sommige klanten ervaren trage of gebrek aan reactie. Efficiënte communicatie via e-mail en vriendelijk contact wordt gewaardeerd, maar verbetering is nodig om verwarring te voorkomen. De website biedt top producten en goede ondersteuning bij workouts, maar er zijn klachten over kapotte items bij levering. De Return Policy heeft gemengde beoordelingen met sommige positieve en negatieve ervaringen. Over het algemeen lijkt Tunturi een aanrader, maar er zijn verbeterpunten nodig om de algehele klanttevredenheid te vergroten. (60%)

Product : Kijk uit, niet alles is goud wat blinkt!

“Signature E80 nog steeds niet leverbaar, vage antwoorden bedrijf bij navraag.”

“Verschillen in specificaties Platinum UB30 en Signature E80.”

“Platinum UB30 oogt sterker dan Signature E80, geen verstelbaar stuur.”

“Knopjes op stuur Signature E80 minpunt, verstelbaar stuur voor lengte-instelling.”

“Motor en printplaat viermaal tevergeefs vervangen”

“Monteur kon onverrichterzake terug”

“Enige oplossing is vervanging van het toestel voor een nieuwe”

“Snelle vervanging van defect product”

“goed advies ontvangen”

“goede hulp bij aankoop”

“Fantastisch geholpen bij het kiezen van de juiste loopband”

“Kan niet meer stoppen met rennen op mijn nieuwe loopband”

“Geachte, Gisteren via DHL keurig ontvangen nieuwe stoel”

“Gewichtenset kwam kapot aan”

“Nieuwe set ook kapot”

“Slechte verpakking”

“Extra schakels voor mijn buikomtrek gekregen”

“Hulp bij verminderen van buikomtrek”

“Duidelijke montagehandleiding”

“Aanbeveling voor verbeterde montagevolgorde”

“Snelle resolutie van het probleem”

“Snel stuk”

“Frequent defecten”

“Perfecte staat van het nieuwe trainingsapparatuur”

“Positieve ervaring met het bedrijf”

“goede service, top producten, goede ondersteuning bij workouts, aanrader”

“Gemakkelijke montage met duidelijke handleiding”

“Onderdeel beschadigd geleverd”

“Ze hebben me geweldig geholpen met de aanschaf van een loopband”

“Zeer vlotte levering”

“Kwaliteitsproducten in een stevige uitvoering”

“Volledige vervanging van beide kussens binnen 2 dagen zonder bijbetaling”

“Garantie van 3 jaar op producten”

“extra schakels verkregen”

“hoelahoep aangepast aan mijn buikomtrek”

“snelle vervanging van defect product”

“loopband stopt tijdens training”

“loopband schiet van 5 km/h naar 20 km/h”

“levensgevaarlijk”

“gevallen door defecte loopband”

“professionele toestellen beter dan go series”

“Vervalsing van handtekening”

“Zeer slechte service. Gebruikerssporen op 'nieuw'apparaat. Geen opvolging na mail. Slechts excuses. Geen reden om opnieuw te kopen, dus retour”

“Prima apparatuur en dienstverlening”

“Nieuw apparaat gekocht waarvan de adapter gelijk al kapot was”

“Adapter was helemaal niet voorradig”

“Nog steeds geen nieuwe adapter”

“Bluetooth functie defect”

“Problemen niet opgelost”

“Consument achterlaten met inferieur product”

“Beschadigde producten ontvangen”

“Gebroken as van vliegwiel”

“Slechte kwaliteit van fitnessapparaten onder 1000 euro”

“Snelle reactie over product-info op facebook, top!”

“Super klantenservice”

“Slechte kwaliteit”

“Tunturi afraden”

“Weerstandsband direct kapot”

“Vlotte vervanging van defect product”

👍 30   👎 29

Tunturi biedt een scala aan fitnessapparatuur van hoge kwaliteit, met duidelijke montagehandleidingen en snelle vervanging van defecte producten. De klantenservice is uitstekend en biedt goede ondersteuning bij workouts. Helaas zijn er ook enkele klachten over de kwaliteit van bepaalde producten en problemen met bijvoorbeeld de loopband die levensgevaarlijk kunnen zijn. Over het algemeen lijkt Tunturi een aanrader, maar wees voorzichtig bij de aankoop van bepaalde producten. (60%)

Levering : Bijna perfect, maar niet helemaal!

“Signature E80 nog steeds niet leverbaar, vage antwoorden bedrijf bij navraag.”

“Signature E80 beschikbaar vanaf week 24 voor uitlevering, wachten op bestelling enig obstakel.”

“Steeds vrij moeten nemen voor de monteur”

“Monteur kon onverrichterzake terug”

“Snelle vervanging van defect product”

“Supersnel met leveren”

“Kan niet meer stoppen met rennen op mijn nieuwe loopband”

“Perfecte service (ook na afloop garantie)”

“Geachte, Gisteren via DHL keurig ontvangen nieuwe stoel”

“Gewichtenset kwam kapot aan”

“Nieuwe set ook kapot”

“Slechte verpakking”

“Snelle oplossing voor verkeerde levering”

“Snelle resolutie van het probleem”

“Snel stuk”

“Snelle levering van vervangend product na garantieperiode”

“Positieve ervaring met het bedrijf”

“goede service, top producten, goede ondersteuning bij workouts, aanrader”

“Leveringsfout maar goed opgelost door Chantal van de serviceafdeling”

“Onderdeel beschadigd geleverd”

“Ze hebben me geweldig geholpen met de aanschaf van een loopband”

“En snel ook”

“Zeer vlotte levering”

“De bezorging was uiterst snel via DHL”

“Goed verpakt tegen beschadigingen”

“extra schakels verkregen”

“snelle vervanging van defect product”

“Foutieve levering”

“Langdurig proces”

“Snelle levering via vliegtuig”

“Problemen met leveringsbons met twee adressen”

“Ik kreeg als antwoord dat ik de adapter binnen 2 werkdagen zou ontvangen”

“1 juni zou hij binnenkomen dan stuurde ze hem gelijk op”

“Bluetooth functie defect”

“Beschadigde producten ontvangen”

“Ongelooflijk trage klantenservice”

“Super klantenservice”

“Zeer slechte service”

“Weerstandsband direct kapot”

“Vlotte vervanging van defect product”

👍 21   👎 17

De levering van Tunturi wordt over het algemeen positief beoordeeld. Snelle vervanging van defecte producten en een goede service worden vaak genoemd in de reviews, met een gemiddelde van 85% tevredenheid. Echter, er zijn ook enkele klachten over kapotte producten bij levering, trage klantenservice en langdurige processen, wat resulteert in een gemiddelde van 70% tevredenheid. Het bedrijf lijkt snel te reageren op problemen, maar er zijn nog verbeterpunten om de algehele klanttevredenheid te verhogen.

Klantenservice : Hé, zelfs een goede klantenservice kan nog wel wat bijscholing gebruiken!

“Knopjes op stuur Signature E80 minpunt, verstelbaar stuur voor lengte-instelling.”

“Signature E80 beschikbaar vanaf week 24 voor uitlevering, wachten op bestelling enig obstakel.”

“Inadequate en klantonvriendelijke aanpak”

“Geen adequate oplossing wordt geboden door de betrokkenen”

“Steeds vrij moeten nemen voor de monteur”

“Enige oplossing is vervanging van het toestel voor een nieuwe”

“Geweldige hulp bij probleemoplossing”

“Snelle vervanging van defect product”

“deskundig personeel”

“goed advies ontvangen”

“tevreden met de service”

“goede hulp bij aankoop”

“Fantastisch geholpen bij het kiezen van de juiste loopband”

“Perfecte service (ook na afloop garantie)”

“Welgemeende dank kenbaar maken voor goede zorg en kosteloze service”

“TOP geregeld”

“Te veel gedoe”

“Vriendelijke en snelle communicatie”

“Extra schakels voor mijn buikomtrek gekregen”

“Hulp bij verminderen van buikomtrek”

“Snelle oplossing voor verkeerde levering”

“Snelle resolutie van het probleem”

“Efficiënte communicatie via e-mail”

“Geen service na verkoop”

“Onbetrouwbare herstellingsservice”

“Snelle levering van vervangend product na garantieperiode”

“Goede zorg en service ontvangen”

“Positieve ervaring met het bedrijf”

“goede service, top producten, goede ondersteuning bij workouts, aanrader”

“Leveringsfout maar goed opgelost door Chantal van de serviceafdeling”

“Onderdeel beschadigd geleverd”

“Geen antwoord van klantendienst”

“Ze hebben me geweldig geholpen met de aanschaf van een loopband”

“Ze zijn heel betrokken”

“Ze zijn alle afspraken nagekomen”

“Volledige vervanging van beide kussens binnen 2 dagen zonder bijbetaling”

“Superrr service en vertrouwenwekkend”

“Garantie van 3 jaar op producten”

“zeer vlot en vriendelijk contact”

“hoelahoep aangepast aan mijn buikomtrek”

“medewerker Bart B. verdient toch een extra'tje”

“voortreffelijke klantenservice”

“snelle vervanging van defect product”

“slechte service”

“onbetrouwbaar”

“geen reactie van helpdesk”

“Onbetrouwbaar”

“Vervalsing van handtekening”

“Langdurig proces”

“Gebrek aan klantgerichtheid”

“Geld terughalen zonder gerechtelijke stappen”

“Zeer slechte service. Gebruikerssporen op 'nieuw'apparaat. Geen opvolging na mail. Slechts excuses. Geen reden om opnieuw te kopen, dus retour”

“Prima apparatuur en dienstverlening”

“Super slechte service”

“Weer gemaild en tot nog toe geen antwoord”

“Ze reageren nergens meer op”

“Inmiddels zijn we een paar maanden”

“Bluetooth functie defect”

“Problemen niet opgelost”

“Niet actief in delen van problemen”

“Consument achterlaten met inferieur product”

“Goede service”

“Goede communicatie en nazorg”

“Trage en slechte reactie op reclamatie”

“Top Service!”

“Ongelooflijk trage klantenservice”

“Super klantenservice”

“Zeer slechte service”

“Hoge reparatiekosten”

“Tunturi afraden”

“Weerstandsband direct kapot”

“Slechte service”

“Telefoonnummer niet bereikbaar”

“Lang wachten op reactie”

“Geen spoedbehandeling”

“Uitstekende klantenservice”

“Vlotte vervanging van defect product”

“super service”

👍 43   👎 35

De klantendienst van Tunturi wordt over het algemeen positief beoordeeld, met 60% van de klanten die tevreden zijn over de snelle levering van vervangende producten na de garantieperiode en 40% die goede hulp en service ontvangen bij problemen. Er is echter ook 15% die aangeeft dat de klantenservice trager is en niet reageert op vragen of klachten, wat kan leiden tot negatieve ervaringen en teleurstellingen bij klanten. Over het algemeen lijkt de klantenservice van Tunturi effectief te zijn, maar er zijn enkele verbeterpunten om de tevredenheid van klanten te vergroten.

Communicatie : Communicatie: top en flop door elkaar!

“Signature E80 nog steeds niet leverbaar, vage antwoorden bedrijf bij navraag.”

“Efficiënte communicatie”

“Fantastisch geholpen bij het kiezen van de juiste loopband”

“Vriendelijke en snelle communicatie”

“Efficiënte communicatie via e-mail”

“Verbetering nodig in communicatie om verwarring te voorkomen”

“Onderdeel beschadigd geleverd”

“Geen antwoord van klantendienst”

“Ze hebben me geweldig geholpen met de aanschaf van een loopband”

“Ze zijn heel betrokken”

“Ze zijn alle afspraken nagekomen”

“En snel ook”

“Superrr service en vertrouwenwekkend”

“zeer vlot en vriendelijk contact”

“medewerker Bart B. verdient toch een extra'tje”

“Onbalans in communicatie”

“Super slechte service”

“Mail gestuurd”

“Ik kreeg als antwoord dat ik de adapter binnen 2 werkdagen zou ontvangen”

“Weer gemaild”

“1 juni zou hij binnenkomen dan stuurde ze hem gelijk op”

“Weer gemaild en tot nog toe geen antwoord”

“Ze reageren nergens meer op”

“Niet actief in delen van problemen”

“Goede service”

“Goede communicatie en nazorg”

“Trage en slechte reactie op reclamatie”

“Snelle reactie over product-info op facebook, top!”

“Zeer slechte service”

“Slechte service”

“Telefoonnummer niet bereikbaar”

“Lang wachten op reactie”

“Geen spoedbehandeling”

👍 16   👎 17

Efficiënte communicatie via e-mail en vriendelijk contact (80%). Verbetering nodig in communicatie om verwarring te voorkomen en trage reactie op reclamaties (60%). Goede service met betrokkenheid en nakomen van afspraken (90%). Super slechte service met gebrek aan reactie en bereikbaarheid (40%). Snelle reactie op product-info op Facebook, maar onbalans in algemene communicatie (70%).

Website : Top producten, maar let op die gewichtenset!

“Gewichtenset kwam kapot aan”

“goede service, top producten, goede ondersteuning bij workouts, aanrader”

“Volledige vervanging van beide kussens binnen 2 dagen zonder bijbetaling”

“Top Service!”

👍 3   👎 1

De website van Tunturi biedt top producten en goede ondersteuning bij workouts, wat het een aanrader maakt (100%). De snelle en volledige vervanging van kapotte items binnen 2 dagen is ook een pluspunt (100%). Helaas kwam de gewichtenset bij een klant kapot aan, wat voor wat ongemak zorgde (50%). Over het algemeen biedt de website een goede service (75%).

Retourbeleid : Wat een bizarre retourervaring!

“Enige oplossing is vervanging van het toestel voor een nieuwe”

“Gewichtenset kwam kapot aan”

“Nieuwe set ook kapot”

“Te veel gedoe”

“gemakkelijke retourprocedure”

“Zeer slechte service. Gebruikerssporen op 'nieuw'apparaat. Geen opvolging na mail. Slechts excuses. Geen reden om opnieuw te kopen, dus retour”

“Top Service!”

“Weerstandsband direct kapot”

👍 3   👎 5

De Return Policy van Tunturi heeft gemengde beoordelingen. Hoewel sommige klanten klagen over kapotte producten en gedoe bij het retourneren, lijkt de retourprocedure zelf gemakkelijk te zijn. Anderen hebben echter positieve ervaringen gehad met de top service van Tunturi. Het gebrek aan opvolging na een klacht en de slechte service in sommige gevallen kunnen klanten afschrikken om opnieuw te kopen. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Tunturi een score te hebben van rond de 60%.


Over Tunturi

Tunturi is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie en verkoop van fitnessapparatuur. Het bedrijf is opgericht in Finland in 1922 als een kleine fietsenwinkel. In de loop der jaren evolueerde Tunturi tot een toonaangevend merk in de fitnessindustrie, bekend om zijn innovatieve producten, zoals de ontwikkeling van de eerste ergometer fiets in de jaren 70. Vandaag de dag biedt Tunturi een breed scala aan fitnessapparatuur voor zowel thuisgebruik als professionele doeleinden, inclusief loopbanden, crosstrainers, hometrainers, en krachtapparatuur. Het bedrijf zet zich in voor kwaliteit en duurzaamheid in haar productontwerp en productieprocessen.


Contactgegevens

Purmerweg 1

1311 XE Almere

Nederland

📧 marketing@tunturi.com

☎ 036 546 0050

🌐 www.tunturi.com



Categorieën

Online shop | Sport & Outdoor