Tunturi

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Tunturi komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tunturi gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (30)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Tunturi heeft gemengde beoordelingen. Hoewel sommige klanten klagen over kapotte producten en gedoe bij het retourneren, lijkt de retourprocedure zelf gemakkelijk te zijn. Anderen hebben echter positieve ervaringen gehad met de top service van Tunturi. Het gebrek aan opvolging na een klacht en de slechte service in sommige gevallen kunnen klanten afschrikken om opnieuw te kopen. Over het algemeen lijkt de Return Policy van Tunturi een score te hebben van rond de 60%.

“Enige oplossing is vervanging van het toestel voor een nieuwe”

“Gewichtenset kwam kapot aan”

“Nieuwe set ook kapot”

“Te veel gedoe”

“gemakkelijke retourprocedure”

“Zeer slechte service. Gebruikerssporen op 'nieuw'apparaat. Geen opvolging na mail. Slechts excuses. Geen reden om opnieuw te kopen, dus retour”

“Top Service!”

“Weerstandsband direct kapot”

👍 3   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Angelique Knel - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Inadequate en klantonvriendelijke aanpak
  • Geen adequate oplossing wordt geboden door de betrokkenen
  • Veel tijd en geld gestoken voor reparatie
  • Steeds vrij moeten nemen voor de monteur
  • Motor en printplaat viermaal tevergeefs vervangen
  • Monteur kon onverrichterzake terug
  • Enige oplossing is vervanging van het toestel voor een nieuwe

Z. Petit - 3 maart 2024

  • Gewichtenset kwam kapot aan
  • Nieuwe set ook kapot
  • Slechte verpakking
  • Te veel gedoe

Cor Grootschoten - 3 februari 2023Trustpilot 🔗

  • voortreffelijke klantenservice
  • snelle vervanging van defect product
  • gemakkelijke retourprocedure

Monique - 1 september 2021Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service. Gebruikerssporen op 'nieuw'apparaat. Geen opvolging na mail. Slechts excuses. Geen reden om opnieuw te kopen, dus retour

Emiel - 8 maart 2021Trustpilot 🔗

  • Top Service!

Ingeborg Brus - 23 november 2020Trustpilot 🔗

  • Weerstandsband direct kapot