Tunturi

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Tunturi komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tunturi gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (30)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Tunturi wordt over het algemeen positief beoordeeld. Snelle vervanging van defecte producten en een goede service worden vaak genoemd in de reviews, met een gemiddelde van 85% tevredenheid. Echter, er zijn ook enkele klachten over kapotte producten bij levering, trage klantenservice en langdurige processen, wat resulteert in een gemiddelde van 70% tevredenheid. Het bedrijf lijkt snel te reageren op problemen, maar er zijn nog verbeterpunten om de algehele klanttevredenheid te verhogen.

“Signature E80 nog steeds niet leverbaar, vage antwoorden bedrijf bij navraag.”

“Signature E80 beschikbaar vanaf week 24 voor uitlevering, wachten op bestelling enig obstakel.”

“Steeds vrij moeten nemen voor de monteur”

“Monteur kon onverrichterzake terug”

“Snelle vervanging van defect product”

“Supersnel met leveren”

“Kan niet meer stoppen met rennen op mijn nieuwe loopband”

“Perfecte service (ook na afloop garantie)”

“Geachte, Gisteren via DHL keurig ontvangen nieuwe stoel”

“Gewichtenset kwam kapot aan”

👍 21   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kees - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Signature E80 nog steeds niet leverbaar, vage antwoorden bedrijf bij navraag.
  • Verschillen in specificaties Platinum UB30 en Signature E80.
  • Platinum UB30 oogt sterker dan Signature E80, geen verstelbaar stuur.
  • Knopjes op stuur Signature E80 minpunt, verstelbaar stuur voor lengte-instelling.
  • Signature E80 beschikbaar vanaf week 24 voor uitlevering, wachten op bestelling enig obstakel.

Angelique Knel - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Inadequate en klantonvriendelijke aanpak
  • Geen adequate oplossing wordt geboden door de betrokkenen
  • Veel tijd en geld gestoken voor reparatie
  • Steeds vrij moeten nemen voor de monteur
  • Motor en printplaat viermaal tevergeefs vervangen
  • Monteur kon onverrichterzake terug
  • Enige oplossing is vervanging van het toestel voor een nieuwe

Piette - 25 april 2024

  • Geweldige hulp bij probleemoplossing
  • Snelle vervanging van defect product
  • Efficiënte communicatie

elena - 3 april 2024

  • Fantastisch geholpen bij het kiezen van de juiste loopband
  • Supersnel met leveren
  • Kan niet meer stoppen met rennen op mijn nieuwe loopband

Ruud Martens - 6 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Perfecte service (ook na afloop garantie)
  • Geachte, Gisteren via DHL keurig ontvangen nieuwe stoel
  • Welgemeende dank kenbaar maken voor goede zorg en kosteloze service
  • TOP geregeld

Z. Petit - 3 maart 2024

  • Gewichtenset kwam kapot aan
  • Nieuwe set ook kapot
  • Slechte verpakking
  • Te veel gedoe

Clara - 7 februari 2024

  • Snelle oplossing voor verkeerde levering
  • Duidelijke montagehandleiding
  • Aanbeveling voor verbeterde montagevolgorde

M. Heymans - 22 januari 2024

  • Snelle resolutie van het probleem
  • Efficiënte communicatie via e-mail

Olivier V. - 3 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snel stuk
  • Geen service na verkoop
  • Frequent defecten
  • Onbetrouwbare herstellingsservice

E. Dumont - 31 december 2023

  • Snelle levering van vervangend product na garantieperiode
  • Perfecte staat van het nieuwe trainingsapparatuur
  • Goede zorg en service ontvangen
  • Positieve ervaring met het bedrijf

Celik - 15 november 2023

  • goede service, top producten, goede ondersteuning bij workouts, aanrader

Maurice - 20 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Leveringsfout maar goed opgelost door Chantal van de serviceafdeling
  • Gemakkelijke montage met duidelijke handleiding
  • Verbetering nodig in communicatie om verwarring te voorkomen

Pieter De Booser - 6 september 2023Trustpilot 🔗

  • Onderdeel beschadigd geleverd
  • Geen antwoord van klantendienst

Yolanda Lippens - 18 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Ze hebben me geweldig geholpen met de aanschaf van een loopband
  • Ze zijn heel betrokken
  • Ze zijn alle afspraken nagekomen
  • En snel ook

Johan Vandekerckhove - 13 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer vlotte levering
  • Kwaliteitsproducten in een stevige uitvoering
  • De bezorging was uiterst snel via DHL
  • Goed verpakt tegen beschadigingen

Sharon S. - 2 mei 2023Trustpilot 🔗

  • zeer vlot en vriendelijk contact
  • extra schakels verkregen
  • hoelahoep aangepast aan mijn buikomtrek
  • medewerker Bart B. verdient toch een extra'tje

Cor Grootschoten - 3 februari 2023Trustpilot 🔗

  • voortreffelijke klantenservice
  • snelle vervanging van defect product
  • gemakkelijke retourprocedure

PatrickCl - 23 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar
  • Foutieve levering
  • Onbalans in communicatie
  • Vervalsing van handtekening
  • Langdurig proces
  • Gebrek aan klantgerichtheid
  • Geld terughalen zonder gerechtelijke stappen

Klant - 25 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle levering via vliegtuig
  • Problemen met leveringsbons met twee adressen

Cor - 22 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Super slechte service
  • Nieuw apparaat gekocht waarvan de adapter gelijk al kapot was
  • Mail gestuurd
  • Ik kreeg als antwoord dat ik de adapter binnen 2 werkdagen zou ontvangen
  • Weer gemaild
  • Adapter was helemaal niet voorradig
  • 1 juni zou hij binnenkomen dan stuurde ze hem gelijk op
  • Weer gemaild en tot nog toe geen antwoord
  • Ze reageren nergens meer op
  • Nog steeds geen nieuwe adapter
  • Inmiddels zijn we een paar maanden

S&S - 18 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Bluetooth functie defect
  • Problemen niet opgelost
  • Niet actief in delen van problemen
  • Consument achterlaten met inferieur product

Tejo - 21 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Beschadigde producten ontvangen
  • Goede communicatie en nazorg

Th - 9 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Ongelooflijk trage klantenservice

Willem - 24 december 2020Trustpilot 🔗

  • Super klantenservice

Robert Vandenherreweghen - 9 december 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • Zeer slechte service
  • Hoge reparatiekosten
  • Tunturi afraden

Ingeborg Brus - 23 november 2020Trustpilot 🔗

  • Weerstandsband direct kapot

Irma van Hoeven* - 20 september 2019Trustpilot 🔗

  • Uitstekende klantenservice
  • Vlotte vervanging van defect product