Tunturi

39 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Tunturi komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tunturi gevonden hebben:

ErvaringenSite (9)
TrustPilot (30)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Efficiënte communicatie via e-mail en vriendelijk contact (80%). Verbetering nodig in communicatie om verwarring te voorkomen en trage reactie op reclamaties (60%). Goede service met betrokkenheid en nakomen van afspraken (90%). Super slechte service met gebrek aan reactie en bereikbaarheid (40%). Snelle reactie op product-info op Facebook, maar onbalans in algemene communicatie (70%).

“Signature E80 nog steeds niet leverbaar, vage antwoorden bedrijf bij navraag.”

“Efficiënte communicatie”

“Fantastisch geholpen bij het kiezen van de juiste loopband”

“Vriendelijke en snelle communicatie”

“Efficiënte communicatie via e-mail”

“Verbetering nodig in communicatie om verwarring te voorkomen”

“Onderdeel beschadigd geleverd”

“Geen antwoord van klantendienst”

“Ze hebben me geweldig geholpen met de aanschaf van een loopband”

“Ze zijn heel betrokken”

👍 16   👎 17

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kees - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Signature E80 nog steeds niet leverbaar, vage antwoorden bedrijf bij navraag.
  • Verschillen in specificaties Platinum UB30 en Signature E80.
  • Platinum UB30 oogt sterker dan Signature E80, geen verstelbaar stuur.
  • Knopjes op stuur Signature E80 minpunt, verstelbaar stuur voor lengte-instelling.
  • Signature E80 beschikbaar vanaf week 24 voor uitlevering, wachten op bestelling enig obstakel.

Piette - 25 april 2024

  • Geweldige hulp bij probleemoplossing
  • Snelle vervanging van defect product
  • Efficiënte communicatie

elena - 3 april 2024

  • Fantastisch geholpen bij het kiezen van de juiste loopband
  • Supersnel met leveren
  • Kan niet meer stoppen met rennen op mijn nieuwe loopband

Hajar Delfosse - 29 februari 2024

  • Vriendelijke en snelle communicatie
  • Extra schakels voor mijn buikomtrek gekregen
  • Hulp bij verminderen van buikomtrek

M. Heymans - 22 januari 2024

  • Snelle resolutie van het probleem
  • Efficiënte communicatie via e-mail

Maurice - 20 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Leveringsfout maar goed opgelost door Chantal van de serviceafdeling
  • Gemakkelijke montage met duidelijke handleiding
  • Verbetering nodig in communicatie om verwarring te voorkomen

Pieter De Booser - 6 september 2023Trustpilot 🔗

  • Onderdeel beschadigd geleverd
  • Geen antwoord van klantendienst

Yolanda Lippens - 18 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Ze hebben me geweldig geholpen met de aanschaf van een loopband
  • Ze zijn heel betrokken
  • Ze zijn alle afspraken nagekomen
  • En snel ook

Mandy Keijzer - 16 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Volledige vervanging van beide kussens binnen 2 dagen zonder bijbetaling
  • Superrr service en vertrouwenwekkend
  • Garantie van 3 jaar op producten

Sharon S. - 2 mei 2023Trustpilot 🔗

  • zeer vlot en vriendelijk contact
  • extra schakels verkregen
  • hoelahoep aangepast aan mijn buikomtrek
  • medewerker Bart B. verdient toch een extra'tje

PatrickCl - 23 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar
  • Foutieve levering
  • Onbalans in communicatie
  • Vervalsing van handtekening
  • Langdurig proces
  • Gebrek aan klantgerichtheid
  • Geld terughalen zonder gerechtelijke stappen

Cor - 22 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Super slechte service
  • Nieuw apparaat gekocht waarvan de adapter gelijk al kapot was
  • Mail gestuurd
  • Ik kreeg als antwoord dat ik de adapter binnen 2 werkdagen zou ontvangen
  • Weer gemaild
  • Adapter was helemaal niet voorradig
  • 1 juni zou hij binnenkomen dan stuurde ze hem gelijk op
  • Weer gemaild en tot nog toe geen antwoord
  • Ze reageren nergens meer op
  • Nog steeds geen nieuwe adapter
  • Inmiddels zijn we een paar maanden

S&S - 18 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Bluetooth functie defect
  • Problemen niet opgelost
  • Niet actief in delen van problemen
  • Consument achterlaten met inferieur product

Nico - 23 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Goede service

Tejo - 21 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Beschadigde producten ontvangen
  • Goede communicatie en nazorg

Rene - 15 april 2021Trustpilot 🔗

  • Trage en slechte reactie op reclamatie
  • Gebroken as van vliegwiel
  • Hoge kosten voor reparatie
  • Slechte kwaliteit van fitnessapparaten onder 1000 euro

William - 10 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle reactie over product-info op facebook, top!

Robert Vandenherreweghen - 9 december 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • Zeer slechte service
  • Hoge reparatiekosten
  • Tunturi afraden

Nini Jo - 8 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Telefoonnummer niet bereikbaar
  • Lang wachten op reactie
  • Geen spoedbehandeling