Air Serbia Reviews
Reviews (19)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Uitgebreid reizen in de afgelopen jaren
Na meer dan 60 vluchten in de afgelopen 5 jaar, kan ik zeggen dat de vluchten over het algemeen redelijk goed zijn verlopen. Ze hebben zelfs tijdens de pandemie de route van Londen naar Belgrado opengehouden voor essentiële zakelijke reizen. Soms zijn de vliegtuigen overbezet waardoor er wat vertragingen optreden, maar ze annuleren niet en dat is positief! Het personeel en de klantenservice zijn typisch Oost-Europees, maar niet slecht. De lounge op de luchthaven van Belgrado is erg goed en biedt een aangename ervaring. Ik heb deze luchtvaartmaatschappij ook gebruikt voor vele andere Europese routes en over het algemeen zijn die vluchten ook goed verlopen. Ik ben blij met de dienstverlening en zal blijven boeken. Het enige nadeel is dat hun beloningsprogramma totaal niet goed functioneert.
Contact met klantenondersteuning
Ik moest bellen naar de klantenservice en ze waren echt snel met het beantwoorden van mijn vragen. Binnen slechts 3 uur was mijn probleem al opgelost, wat eigenlijk supersnel is. Ik was echt onder de indruk van hoe efficiënt en vriendelijk ze waren.
Aankoop ticket
Ik heb een ticket gekocht en kreeg een e-mail waarin stond dat de vlucht verzet was naar een vroeger tijdstip. Op die dag moet ik werken en kan ik dus niet op tijd zijn. Daarom vroeg ik hen om mijn vlucht te verzetten, maar ze weigerden. Uiteindelijk moest ik annuleren en kreeg ik alleen de luchthavenbelasting terug. Ik reis heel vaak en weet dat elke andere luchtvaartmaatschappij dit wel zou toestaan, gezien zij het schema wijzigden. Maar zij weigerden en zeiden zelfs dat "ik voor economy betaalde, dus het was niet mogelijk" (terwijl ik wel voor een ander tijdstip had betaald dat zij hebben veranderd).
Mijn koffer is kwijt
Mijn koffer is kwijt! Ze hebben het ergens verloren laten gaan en ik heb het al dagen niet! Ze reageren niet op mijn klacht en ik ben kwaad!!!
Aankoop van vliegtickets
Als klant van die vliegmaatschappij was mijn ervaring echt teleurstellend. Mijn vlucht werd geannuleerd door technische problemen en ik kreeg geen enkele vorm van compensatie voor de vertraging en de extra kosten die ik heb moeten maken. Echt niet ok dat zo'n maatschappij zo met haar klanten omgaat en ik zal zeker niet snel weer met hen vliegen.
Vlucht naar Belgrado
Ik heb echt een verschrikkelijke ervaring gehad met Air Serbia. Het heeft maar liefst vijf maanden geduurd voordat we ons geld terugkregen, en dat was pas nadat we erop hadden aangedrongen omdat ze voorstelden om niet terug te betalen. Uiteindelijk hebben ze niet alleen de taxikosten vergoed, maar ook wat extra geld voor de tickets. Maar dat was niet genoeg om de frustratie en teleurstelling van het lange wachten en het gebrek aan communicatie goed te maken. Ik ga zeker niet meer met hen boeken.
Vlucht van Australië naar Thessaloniki via Belgrado
Wat een ramp! Mijn zus werd gewoon aan haar lot overgelaten op de luchthaven, niemand die haar een handje hielp. Geen aankondigingen, totaal geen hulp van het personeel. Ze moest zelf een nieuwe vlucht boeken en stond helemaal alleen in een vreemd land. Vanaf nu vermijd ik deze luchtvaartmaatschappij, wat een teleurstellende klantenservice!
reis met onverwachte datums
Ik heb echt een vreselijke ervaring gehad met dat bedrijf, man. Ze hebben gewoon ineens de datums veranderd zonder waarschuwing. Ik zou zeggen, vermijden die handel, anders wordt je hele reis verpest, serieus!
Boeking van 6 vluchten
Air Serbia is altijd te laat en soms geannuleerd, de service aan boord en op de grond is echt niet top, en ook de klantenservice laat te wensen over.
Vlucht van Nürnberg naar Zagreb via Belgrado
Wat een nachtmerrie met Air Serbia zeg! Vanaf het moment dat we incheckten in Nürnberg, werd er niet eens gemeld dat onze vlucht meer dan 2 uur vertraging had. En dan krijgen we ook nog eens een raamplaats toegewezen zonder raam, terwijl er lege plekken waren! We hebben onze aansluitende vlucht in Belgrado gemist en het was één grote chaos bij de luchtvaartmaatschappij daar. Bij de transferbalie waren ze ongelooflijk onbekwaam en onvriendelijk. We kregen geen instapkaarten voor de vlucht die 4 uur later was, dus moesten we de transitzone verlaten, Servië binnenkomen, opnieuw inchecken bij Air Serbia, weer uitreizen en toen terug naar de transitzone. En dit alles zonder enige hulp, we hebben 1,5 uur rondgezworven. De volgende vlucht was ook nog eens meer dan een uur vertraagd. Ik betwijfel echt of er een slechtere luchtvaartmaatschappij in Europa is dan Air Serbia. Wij zullen nooit meer met hen vliegen, maakt niet uit wat de prijs is.
Mijn geboekte vlucht
Mijn ervaring met mijn geboekte vlucht was echt niet goed. Mijn vlucht werd geannuleerd zonder dat ik het wist en pas twee dagen later kreeg ik een andere vlucht aangeboden. De klantenservice was heel slecht en leek totaal niet geïnteresseerd in wat er met mij gebeurde. Bovendien waren de vluchten vertraagd zonder enige uitleg en heb ik mijn overstap in Milaan gemist. Alles bij elkaar genomen, was het een teleurstellende ervaring.
Andering van geboekte vlucht
Mijn vlucht die ik geboekt had, werd veranderd, dus moest ik noodgedwongen nieuwe vluchten boeken bij een andere luchtvaartmaatschappij. De klantenservice was echt slecht en het heeft lang geduurd voor ik mijn geld terugkreeg. Uiteindelijk heb ik zelf een terugboeking gedaan met mijn creditcard om de kosten voor de nieuwe vluchten te dekken. Dat heeft voor heel wat gedoe en extra kosten gezorgd.
My flight delay in sunny weather
Mijn vlucht werd meerdere keren uitgesteld en uiteindelijk geweigerd door het mooie weer. Serieus, ik was een hele dag en half uur te laat en heb veel tijd en geld verloren. En nu weigeren ze gewoon alles terug te betalen. Ik ben het beu en heb besloten om naar de rechter te stappen.