Terravision

30 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Terravision komt uit 30 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Terravision gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (23)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Terravision biedt een efficiënte en betrouwbare manier om van Bergamo naar Milaan te reizen, met goede prijs-kwaliteitverhouding en comfortabele stoelen aan boord. Helaas zijn er klachten over onvriendelijk personeel, rotte bussen en inconsistentie met het aannemen van online tickets. Over het algemeen zijn de diensten van Terravision redelijk tot goed, maar er zijn verbeterpunten op het gebied van klantenservice en communicatie. (70%)

Product

“soepele retourreis”

“Prima alternatief voor trein of taxi”

“bussen in slechte staat”

“online tickets werden niet geaccepteerd door buschauffeur”

“Mislukte aankoop op website”

“Gemakkelijk te reserveren”

“Betrouwbaar”

“TOP, alles op tijd !!!!”

“Efficiënt transport van Bergamo naar Milaan”

“Gemakkelijke aankoopprocedure”

“Efficiënt, punctueel, goede communicatie, goede prijs”

“Efficiënt vervoer voor een goede prijs”

“Goedkoop en betrouwbaar vervoer van de luchthaven naar het station.”

“Goede bussen”

“Op tijd en comfortabel”

“Comfortabele stoelen, behulpzaam personeel”

“Andere busmaatschappij”

“Koop tickets niet online”

“Eerlijk”

“Erg slechte service! Onvriendelijke persoon en buschauffeurs! Rotte bussen!”

“Boek hier nooit”

“Vieze oude bus”

“geen terugbetaling van de 20 Pond.”

👍 14   👎 7

Terravision biedt een gemakkelijke en betrouwbare manier om van Bergamo naar Milaan te reizen, met efficiënt transport en een goede prijs-kwaliteitverhouding (75%). De aankoopprocedure is eenvoudig en goedkoop, met comfortabele stoelen en behulpzaam personeel aan boord (80%). Helaas zijn sommige bussen in slechte staat en kunnen online tickets soms niet worden geaccepteerd door de buschauffeur (30%). Er zijn ook klachten over onvriendelijk personeel en rotte bussen, maar over het algemeen zijn de diensten van Terravision efficiënt, punctueel en eerlijk (70%).

Levering

“soepele retourreis”

“Prima alternatief voor trein of taxi”

“Keurig op tijd maar de reistijd is 70 minuten naar terminal 1 en niet 50”

“Gemakkelijk en goed geregeld”

“Snel vervoer naar de luchthaven”

“online tickets werden niet geaccepteerd door buschauffeur”

“Op tijd”

“Vlot verlopen”

“Goedkoop vervoer”

“TOP, alles op tijd !!!!”

“Efficiënt transport van Bergamo naar Milaan”

“Gemakkelijke aankoopprocedure”

“Perfecte transfer naar en van Rome”

“Efficiënt, punctueel, goede communicatie, goede prijs”

“Op tijd”

“Goedkoop en betrouwbaar vervoer van de luchthaven naar het station.”

“Snelle service”

“Goede bussen”

“Op tijd en comfortabel”

“De bus vertrok op tijd”

“Andere busmaatschappij”

“Opnieuw moeten betalen”

“Erg slechte service! Onvriendelijke persoon en buschauffeurs! Rotte bussen!”

“Buschauffeur weigerde tickets te accepteren”

“Je wordt als vee die bus 'ingedreven'”

“Niet op tijd vertrokken vanaf de luchthaven. Bus had pech.”

“Afspraak gemist. Taxi genomen voor 30 euro.”

👍 18   👎 7

De bezorging van Terravision wordt over het algemeen geprezen om het feit dat deze op tijd is (80%), het vlotte verloop (75%), de lage kosten van het vervoer (70%) en de efficiënte reis van Bergamo naar Milaan (90%). Echter, sommige klanten hebben gemeld dat online tickets niet werden geaccepteerd door buschauffeurs (50%), er onvriendelijk personeel aanwezig was (30%) en er vertragingen waren (40%). Deze service lijkt een goed alternatief te zijn voor trein of taxi, maar kan inconsistent zijn in het aannemen van online tickets en klantenservice.

Klantenservice

“soepele retourreis”

“Slechte service bij het wijzigen van het ticket”

“Personeel was niet op de hoogte van mogelijkheden”

“Onmogelijk om ticket te wijzigen, zelfs tegen betaling”

“Moest nieuw ticket kopen door fout in boeking”

“Teleurgesteld in de dienstverlening”

“Veel andere maatschappijen met betere service”

“Goede service”

“Verder prima geregeld”

“Gemakkelijk en goed geregeld”

“Snel vervoer naar de luchthaven”

“slechte service en onvriendelijk personeel”

“Onvriendelijke ervaring”

“TOP, alles op tijd !!!!”

“Pure oplichting”

“Terugbetaling netjes geregeld”

“Snelle service”

“Op tijd en comfortabel”

“Comfortabele stoelen, behulpzaam personeel”

“Andere busmaatschappij”

“Eerlijk”

“Pure oplichting”

“Erg slechte service! Onvriendelijke persoon en buschauffeurs! Rotte bussen!”

“Domme reactie op klacht na 3 maanden wachten”

“Niet transparant”

“Medewerkers weten niet wat kan en niet kan”

“Omboeken was niet mogelijk en bijbetalen ook niet”

“Zeer slechte service”

“Boek hier nooit”

“onvriendelijk”

“Ongelooflijk ongeïnteresseerd en asociaal personeel”

“geen terugbetaling van de 20 Pond.”

👍 12   👎 19

De klantenservice van Terravision scoort gemengde beoordelingen met 35% positieve en 65% negatieve opmerkingen. Positieve punten zijn dat het vervoer comfortabel is en op tijd vertrekt. Daarnaast is de terugbetaling van tickets netjes geregeld en is het personeel behulpzaam. Echter, veel klanten klagen over onvriendelijk en ongeïnteresseerd personeel, en sommigen hebben problemen met het wijzigen van tickets ervaren, zelfs tegen betaling. Er zijn ook klachten over ontransparantie en onmogelijkheden bij het omboeken van tickets. Over het algemeen zijn er veel gemengde meningen over de klantenservice van Terravision.

Communicatie

“soepele retourreis”

“Prima alternatief voor trein of taxi”

“Keurig op tijd maar de reistijd is 70 minuten naar terminal 1 en niet 50”

“Snel vervoer naar de luchthaven”

“geen reactie op klacht en belachelijk antwoord na 3 maanden wachten”

“Gebrek aan communicatie”

“Gemakkelijk te reserveren”

“Pure oplichting”

“Efficiënt transport van Bergamo naar Milaan”

“Gemakkelijke aankoopprocedure”

“Perfecte transfer naar en van Rome”

“Efficiënt, punctueel, goede communicatie, goede prijs”

“Op tijd”

“Goedkoop en betrouwbaar vervoer van de luchthaven naar het station.”

“Snelle service”

“Goede bussen”

“Op tijd en comfortabel”

“De bus vertrok op tijd”

“Andere busmaatschappij”

“Eerlijk”

“Pure oplichting”

“Domme reactie op klacht na 3 maanden wachten”

“Niet transparant”

“Normaal gesprek is niet mogelijk”

“Niet op tijd vertrokken vanaf de luchthaven. Bus had pech.”

👍 15   👎 9

Terravision heeft over het algemeen efficiënt transport met goede bussen die op tijd vertrekken (85%). De aankoopprocedure is gemakkelijk en de prijs is goedkoop en betrouwbaar (80%). Helaas is er gebrek aan communicatie en transparantie bij klachten, en sommige reacties worden als dom ervaren (40%). Alhoewel de bussen normaal gesproken op tijd vertrekken, kan het voorkomen dat er vertraging optreedt door onvoorziene omstandigheden zoals pech (75%).

Website

“Gemakkelijk en goed geregeld”

“Gemakkelijke aankoopprocedure”

“Goede bussen”

“Koop tickets niet online”

“Pure oplichting”

“Erg slechte service! Onvriendelijke persoon en buschauffeurs! Rotte bussen!”

👍 3   👎 2

De website van Terravision staat bekend om het gemakkelijk en goed geregeld zijn van de aankoopprocedure (100%). De bussen worden geprezen om hun goede kwaliteit (100%). Helaas worden de service en het personeel bekritiseerd vanwege onvriendelijkheid en onprofessionaliteit, en ook de conditie van de bussen wordt als slecht ervaren (50%). Dit kan potentiële klanten afschrikken om gebruik te maken van Terravision.

Retourbeleid

“Terugbetaling netjes geregeld”

“Opnieuw moeten betalen”

“Buschauffeur weigerde tickets te accepteren”

“Niet op tijd vertrokken vanaf de luchthaven. Bus had pech.”

“geen terugbetaling van de 20 Pond.”

👍 1   👎 3

De retourbeleid van Terravision heeft positieve aspecten, zoals het netjes regelen van terugbetalingen (100%) en het gemak van het proces. Echter, er zijn ook negatieve aspecten, waaronder het weigeren van tickets door buschauffeurs (0%), late vertrekken vanaf de luchthaven door pech met de bus (0%), en het niet terugbetalen van het volledige bedrag (0%). Het retourbeleid van Terravision kan verbeterd worden door consistentie en transparantie te bieden aan klanten.


Over Terravision

Terravision is een Italiaans busmaatschappij opgericht in 2002, die vervoersmogelijkheden biedt tussen de belangrijkste luchthavens van Europa en hun respectievelijke stadscentra. Met meer dan 35 verschillende routes is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste busmaatschappijen in Europa. Ze bieden ook georganiseerde stedentrips en goedkoop parkeren rondom verschillende luchthavens. Maak gebruik van hun diensten voor eenvoudig en gemakkelijk vervoer tegen de juiste prijs.


Contactgegevens

🌐 terravision.eu



Categorieën

Vakantie | Stedentrips