Bpostbank Reviews

: 16
19% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2023-12-10
Bankdiensten
Als klant van deze bank al vele jaren, wil ik graag mijn ervaringen delen. Positief is dat ik ins...Lees verder
Chloé Descamps

Relevantste negatieve review

  2024-03-19
Problemen met terugkerende bet
Vandaag kreeg ik een bericht van iemand die ik niet ken dat mijn betaling voor een online service...Lees verder
De Ridder

Review met meeste stemmen

  2021-12-09
pakketjes
Als een webshop Bpost als mogelijkheid heeft om haar producten te verzenden, dan maak ik hier gra...Lees verder
Filip Kastelaers

Reviews (16)

  (1)

 (2)

  (9)

  (4)

  (0)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    pakketjes

    Als een webshop Bpost als mogelijkheid heeft om haar producten te verzenden, dan maak ik hier graag gebruik van. Gewoonlijk wordt de bezorgtijd die aan klanten wordt meegedeeld gerespecteerd en, als u toevallig afwezig bent, heeft u nog tijd om uw levering opnieuw te regelen. De bezorgers zijn altijd vriendelijk. Ik heb ook een keer contact moeten opnemen met de klantenservice omdat een pakketje ‘vast’ was komen te zetten. Dit werd toen heel snel en heel vriendelijk opgelost door de medwerker van de klantenservice. Ik heb echt nooit problemen gehad met Bpost. Ik zou het aan iedereen aanbevelen B Post te gebruiken!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bankdiensten

    Als klant van deze bank al vele jaren, wil ik graag mijn ervaringen delen. Positief is dat ik instant overschrijvingen kan doen, zelfs in het weekend! De app die vroeger wat verouderd was, is nu helemaal bijgewerkt en werkt goed. Het aanvragen van een kredietkaart verloopt echter niet altijd even vlot en zorgt soms voor problemen. Ook krijg ik soms een foutmelding als ik op mijn app klik om een kredietkaart aan te vragen, wat behoorlijk frustrerend kan zijn. En tot slot, de naam MobileBanking is niet hetzelfde als 'bpost banking', wat soms voor wat verwarring kan zorgen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van auto betaald via bankoverschrijving

    Mijn nieuwe auto heb ik betaald met een bankoverschrijving bij de bank. Het geld was meteen van mijn rekening af, maar na 8 dagen had de verkoper het nog steeds niet ontvangen. Na contact op te nemen met de bank, bleek dat ze soms grote overschrijvingen blokkeren om phishing te voorkomen. Gelukkig hebben ze na mijn belletje de overschrijving alsnog verwerkt en stond het geld binnen 3 dagen op de rekening van de verkoper. Vreemd dat ik zelf moest bellen en de bank mij niet op de hoogte heeft gebracht van deze blokkering.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Terugbetaling van eigen geld

    Mijn ervaring met jullie diensten was echt niet zo goed. Ik zit al 4 maanden te wachten op mijn geld en heb het nog steeds niet ontvangen. Ik heb al 7 keer documenten doorgestuurd, zowel door mijzelf als door iemand van het lokaal kantoor, maar lijkt wel alsof ze nooit aankomen. Er schijnt maar één document ontvangen te zijn, terwijl ik alles samen heb doorgestuurd. Het geld is eindelijk een maand geleden aangekomen, maar ik blijf elke week dezelfde smoesjes horen waarom de uitbetaling nog niet kan gebeuren. Dat is echt jammer en ik wil gewoon snel mijn geld ontvangen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Problemen met terugkerende betalingen

    Vandaag kreeg ik een bericht van iemand die ik niet ken dat mijn betaling voor een online service niet gelukt was met mijn kaart. Toen ik de klantendienst van mijn kaart contacteerde, vertelden ze me dat ik voortaan altijd een 3DS-verificatie moet doen voor terugkerende betalingen. Dat was best wel verrassend voor mij, omdat ik in het verleden nooit problemen had met automatische betalingen. Blijkbaar is er recentelijk iets veranderd, maar ik heb hier helemaal geen bericht over gekregen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Trage betalingen

    Het duurt soms wel 4 dagen voordat een betaling op mijn rekening staat, dat is echt vervelend en inefficiënt. Andere banken kunnen het dezelfde dag nog regelen of ten laatste de volgende dag, dus waarom lukt dat bij jullie niet? Het is jammer dat dit niet verbeterd is en ik ben hier als klant niet blij mee.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe bankkaart

    Seriously, twee maanden wachten op een nieuwe bankkaart is toch echt de limiet. Ik bel de klantendienst, moet een eeuwigheid naar dat vervelende muziekje luisteren en dan eindelijk iemand aan de lijn krijgen die belooft het op te lossen. Maar weet je wat? Nooit meer iets van gehoord! Na 20 minuten heb ik het opgegeven en de verbinding verbroken. Slechte klantenservice!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn nieuwe bankkaart

    Ik vind het zo irritant dat ik nu eerst via de app moet bevestigen. Niemand bij de helpdesk wist ervan, behalve één persoon. Dus moest ik heel wat telefoontjes plegen en op internet zoeken. Zo'n gedoe! Uiteindelijk was de kaart nog niet beveiligd en moest ik dat nog doen via mijn gsm. Het personeel was wel vriendelijk, maar bijna had ik een andere betaalmethode gezocht.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe rekening, kaart nooit ontvangen

    Een maand geleden heb ik een nieuwe rekening geopend bij jullie, maar tot nu toe heb ik mijn kaart nog steeds niet ontvangen. Ik heb al verschillende berichten via de app gestuurd, maar heb nog steeds geen reactie gekregen. Na een halfuur aan de lijn te hebben gehangen, heb ik ten slotte de klantendienst gebeld. Spijtig genoeg werd ik erg onbeleefd behandeld door de medewerker aan de andere kant van de lijn. Een week later heb ik opnieuw gebeld en kreeg ik deze keer een andere collega aan de lijn. Helaas werd ik opnieuw niet vriendelijk behandeld. Zulke service is onaanvaardbaar en ik ben echt teleurgesteld.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overdreven kosten zichttekening

    De bank heeft ons echt in de luren gelegd met die "gratis" zichtrekening, maar daarna kregen we te maken met hoge kosten die we moesten betalen voordat we de rekening konden sluiten. De klantenservice was echt geen hulp en we moesten zelf naar het postkantoor gaan om het op te lossen. De communicatie was gewoon slecht en de helpdesk kon ons niet fatsoenlijk helpen. Sindsdien hebben we deze bank van de post nooit meer gebruikt, vanwege de boetes die bleven oplopen zonder waarschuwing. Echt belachelijk, vermijd deze bank!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn aankoop in een paar kernwoorden - geblokkeerde kaart, slechte communicatie

    Ik ben echt boos over de service die ik gekregen heb van Bpostbank. In 2018 blokkeerden ze mijn kaart en kreeg ik nooit een nieuwe. Ze sturen brieven naar een oud adres waar ik al 5 jaar niet meer woon. Recent kreeg ik onverwachte kosten voor die rekening via dat oude adres. Toen ik belde, vertelden ze me dat het onze eigen schuld was en dat we maar sociale media hadden moeten volgen. Mijn huidige bank belt me altijd bij veranderingen of rare transacties, maar Bpostbank doet dit niet. Ze zeiden zelfs dat het hen niet kon schelen wat andere banken doen. Ik moest persoonlijk naar de bank gaan om de rekening te sluiten, maar hun openingsuren passen niet bij een normale werkende mens. Echt teleurstellend en frustrerend!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Grootouder rekening

    Ik had een gelijkaardige situatie meegemaakt bij jullie bank. Het was echt niet vlotjes verlopen om de rekening van mijn grootouders over te zetten. De medewerkers waren niet echt vriendelijk en leken niet echt bereid om te helpen. Mijn oma moest opnieuw tekenen, ook al kon ze dit niet meer, en haar pensioen zat vast omdat de bank geen rekening kon regelen die ze al die jaren had. Het was echt frustrerend en triest om te zien hoe ouderen zo behandeld werden door jullie bank. Dit is echt niet oké en onprofessioneel.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn online bankieren ervaring

    Ik was echt teleurgesteld in de online bank app. Het was echt moeilijk te begrijpen en het vinden van informatie over mijn vorige transacties was een heel gedoe. Het is jammer dat ze de oude app hebben vervangen, want deze nieuwe is gewoon niet handig in gebruik. Ik hoop dat ze snel wat verbeteringen aanbrengen, anders denk ik eraan om over te stappen naar een andere bank.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn banking experience

    Mijn ervaring met de bank was echt een ramp! Nadat mijn lening was goedgekeurd, moest ik een jaar wachten voordat er iets gebeurde. Telkens als ik belde, bleven ze vragen om dezelfde documenten op te sturen. Het leek alsof ze geen idee hadden wat er aan de hand was en ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Echt belachelijk!


Anderen bekeken ook