Vitamin Shoppe

101 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Vitamin Shoppe komt uit 101 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Vitamin Shoppe gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (93)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Vitamin Shoppe heeft enkele voor- en nadelen. Hoewel sommige klanten klagen over een onhandig retourproces en verlopen vitamines die worden verzonden, zijn er ook positieve opmerkingen over uitstekende producten en service, en het toestaan van het retourneren van ongewenste items. Het bedrijf lijkt echter te kampen met problemen zoals hoge retourkosten zonder juiste kennisgeving en klachten over slechte klantenservice en vertragingen bij terugbetalingen. (38%)

“Ongemakkelijk retourproces”

“geen bestellingsmelding ontvangen voor verzending”

“geen herinnering aan subscribe and save”

“hoge kosten zonder juiste kennisgeving”

“Winkel gaf me zonder vragen een volledige terugbetaling voor een defect product”

“Return policy was inconvenient and unhelpful”

“verzonden verlopen en bijna verlopen vitamines”

“Retourbeleid staat toe dat ongewenste artikelen worden geretourneerd”

“Vreselijk bedrijf”

“Slechte klantenservice, geen terugbetalingsverwerking, moeilijk retournatiebeleid”

👍 4   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lara Keller - 18 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ontving twee keer het verkeerde product
  • Ongemakkelijk retourproces

Malak - 10 januari 2024

  • geen bestellingsmelding ontvangen voor verzending
  • geen herinnering aan subscribe and save
  • hoge kosten zonder juiste kennisgeving

Heather - 8 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Scott heeft me onmiddellijk geholpen met geactiveerde houtskool zonder me in rekening te brengen
  • Winkel gaf me zonder vragen een volledige terugbetaling voor een defect product

jane - 24 mei 2023Trustpilot 🔗

  • They sent probiotics that need refrigeration through a long route
  • It was delivered almost a week later and sat in the hot sun for 2 days
  • Customer service did not respond adequately to complaints
  • Return policy was inconvenient and unhelpful

Theresa - 12 januari 2023Trustpilot 🔗

  • verzonden verlopen en bijna verlopen vitamines

Alexandra Stynchula - 8 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Herhaalde verwerking van bestellingen zonder voorafgaande kennisgeving
  • Gebrek aan herinneringse-mails voor abonnementsbestellingen
  • Retourbeleid staat toe dat ongewenste artikelen worden geretourneerd

Andrew Calo - 24 november 2022Trustpilot 🔗

  • Vreselijk bedrijf

smswift82 - 5 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice, geen terugbetalingsverwerking, moeilijk retournatiebeleid
  • Kwaliteitsproblemen met het ontvangen product
  • Vertraagd terugbetalingsproces, miscommunicatie over retouren

C.H - 24 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Bestelling kwijtgeraakt
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Geen updates over verzending
  • Weigering tot terugbetaling

Jan Marten - 8 september 2020Trustpilot 🔗

  • Complete onverschilligheid ten opzichte van retourverzoek
  • Giftige ingrediënten in product niet bekendgemaakt
  • Gebrek aan informatie op website over productingrediënten
  • Vijandigheid en nul zorg getoond door personeel

M G-L - 2 september 2020Trustpilot 🔗

  • Verkocht me ranzige fles Aloë Vera Gel, wil niet retourneren of mijn recensie plaatsen

Leigh Anne Redmon - 11 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Slechtste ethiek en klantenservice, weigerde restitutie na intimidatie
  • Zou daar nooit meer winkelen

Melissa Miller - 26 april 2020Trustpilot 🔗

  • Uitstekende producten & service
  • Klanten gedurende 16 jaar

Helpme Rhonda - 22 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • gekke hete zoutlamp
  • gebrek aan veiligheidscertificering
  • slechte klantenservice
  • vertraagde reactie
  • slecht restitutiebeleid
  • tijd verspild

David - 11 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onveilige website
  • Lange terugbetalingstermijn
  • Onverantwoordelijk gedrag

Joseph Ford - 6 maart 2018Trustpilot 🔗

  • Misleidende bedrijfspraktijken
  • Valse en misleidende voorstellingen door bedrijven
  • Vertraagde vervanging van onjuiste bestelling
  • Weigering om gevraagde bedrijfsinformatie te verstrekken
  • Onbevredigende oplossing na meerdere contacten
  • Lange wachttijden aan de telefoon voor een oplossing
  • Ineffectieve communicatie tussen bedrijven
  • Juridische stappen bedreigd vanwege geleden schade