Zooplus

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Zooplus komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Zooplus gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Zooplus heeft zijn voor- en nadelen. Positief is dat je geld terugkrijgt en soms zelfs een kortingsbon aangeboden krijgt als er iets mis is met je bestelling (60%). Ook is er de mogelijkheid tot terugstorten van het bedrag en het terugbrengen van een product met extra beveiliging (40%). Echter, er zijn ook negatieve aspecten zoals moeilijke retourprocedure en problemen met levering en terugbetaling (30%). Daarnaast kan het voorkomen dat producten kapot aankomen en er extra werk bij komt kijken door het retour zenden van verkeerde spullen (10%).

“moeilijke retourprocedure”

“Regelmatig komen er kapotte zakken aan”

“Problemen met laatste bestelling, geen oplossing na contact, pakket vermist”

“Een deel van mijn bestelling ontbrak bij levering”

“Neem contact op met de klantenservice, foto van complete bestelling”

“Product was kapot, kreeg mijn geld ervan terug en mocht het artikel houden”

“geen terugbetaling”

“Pakket retour gestuurd”

“Product niet ontvangen, problemen met levering en terugbetaling”

“Sterke deuken en vocht bij opening”

👍 4   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Denn - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • onbetrouwbaar
  • laat geleverd, kapotte producten
  • moeilijke retourprocedure
  • slechte klantenservice
  • verontrustende online reviews

Consumer - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Regelmatig komen er kapotte zakken aan

HPZ - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling wordt niet geleverd, slechte klantenservice
  • Klantenservice reageert traag of niet
  • Vertraging in bezorging, excuses en kortingsbon aangeboden
  • Problemen met laatste bestelling, geen oplossing na contact, pakket vermist

Char - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • Een deel van mijn bestelling ontbrak bij levering
  • Neem contact op met de klantenservice, foto van complete bestelling
  • Kan het gewicht van het pakketje niet controleren bij DHL
  • Bied goedkopere spullen aan, dingen 'verdwijnen'
  • Oplichters
  • Misschien ben ik 'BOOS' maar ga zo door!

Q. D.A - 13 april 2024Trustpilot 🔗

  • Super snel geleverd
  • Product was kapot, kreeg mijn geld ervan terug en mocht het artikel houden
  • Verder altijd goed contact met de klantenservice

Carsten van Raalten - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • zaken kwijtgeraakt
  • te late levering
  • geen terugbetaling

ikke - 15 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte bezorging door DHL
  • Pakket retour gestuurd
  • Langere wachttijd door retourzending
  • Onzekerheid over bezorging

Marianne - 14 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Product niet ontvangen, problemen met levering en terugbetaling
  • Communicatie tussen medewerkers verwarrend en onduidelijk
  • Besluit genomen om niet meer te bestellen vanwege problemen
  • Andere leverancier gevonden en overstap gemaakt

Bart Dujardin - 12 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Beschadigd natvoer
  • Sterke deuken en vocht bij opening
  • Beschadiging kan voedselvergiftiging veroorzaken
  • Geen mogelijkheid om foto's toe te voegen

Ria Veldhuizen - 29 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Betalingsherinnering na niet leveren
  • Standaard mails terugkrijgen
  • Product nooit geleverd
  • Vervangend product geleverd

Sandra Teeuwen - 20 januari 2024Trustpilot 🔗

  • chaotisch, onduidelijk, niet volgens afspraak
  • vertraging bij betaling en levering van pakket
  • vertraging bij levering van pakket in twee onderdelen
  • foute levering van onderdeel
  • zieke reactie op e-mail over foute levering
  • verkeerde onderdeel wederom ontvangen
  • onjuiste informatie over bezorging en facturering
  • miscommunicatie en verkeerde leveringen
  • extra werk door retourzending van verkeerde spullen
  • geen juiste kooi ontvangen na meerdere fouten
  • onprettige ervaring door chaos en langdurig wachten

Astrid - 14 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Prima winkel
  • slechte/trage levering

Y Van Silfhout - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • De bezorging is traag
  • Slechte klantenservice
  • Klacht keurig afgehandeld
  • Geld wordt teruggestort en kortingsbon aangeboden

Orlilover - 13 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen achteraf betalen
  • Duurder geworden en extra betalen voor korting
  • Vertraging in ontvangen geld en voer
  • Niet kunnen achteraf betalen door veranderingen
  • Positieve ervaring met bol.com voor kattenvoer
  • Aanraden om zooplus te blijven gebruiken
  • Mogelijkheid tot terugbrengen met extra beveiliging
  • Willen dat zooplus terug betalingsoptie toestaat

Kimberly Aurik - 11 december 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle vervanging van kapot product
  • Mogelijkheid tot terugstorten van bedrag
  • Makkelijk contact met klantenservice
  • Positieve ervaring