Zooplus

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.2 voor Zooplus komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Zooplus gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Zooplus biedt een ruim assortiment met gemakkelijke keuze (90%), verschillende opties voor bestellingen (80%) en snelle afhandeling van problemen (70%). Helaas zijn er ook enkele negatieve punten, zoals geen duidelijke informatie over vertragingen (40%), geen achteraf betalen (50%) en af en toe problemen met beschadigde producten en haastige bezorging (60%). Dat gezegd hebbende, over het algemeen is de ervaring positief dankzij de snelle levering en goede service.

“Bestelling niet op tijd verzonden”

“Geen duidelijke informatie over vertragingen”

“Beschadigde blikken. Constante prijzenspelletjes. Veel fouten. Bitiba links naar Zooplusapp.”

“Snelle levering, Perfect, Geen enkel probleem gehad, Werkt zoals het hoort”

“Misleidende advertentie op google.”

“Nagedacht bij dit bedrijf”

“Goede winkel”

“Prima winkel”

“Misleidende informatie”

“Makkelijk te bestellen”

👍 10   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marcello - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet op tijd verzonden
  • Onbevredigend klantenservice
  • Onbetrouwbare leveringstermijn
  • Geen naleving van eco-vriendelijke verzendoptie
  • Geen duidelijke informatie over vertragingen
  • Kortingsaanbod voor volgende bestelling na klacht
  • Teleurstellende klantenservice reacties

Nathalie - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Beschadigde blikken. Constante prijzenspelletjes. Veel fouten. Bitiba links naar Zooplusapp.
  • Klantendienst desinteresse. Groot prijsverschil. Marktmonopolie ontevreden klanten.

Pedro de Graef - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering, Perfect, Geen enkel probleem gehad, Werkt zoals het hoort

Fred Scholten - 29 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Misleidende advertentie op google.
  • Dubbel zo duur uitkomen bij bestellen.
  • Vage antwoorden bij bellen.
  • Misleidende reclame.

Gertrud van der Lee - 13 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Al jarenlang een tevreden klant
  • Vakkundig voeding advies
  • Punten sparen voor korting en gratis artikelen
  • Goede levering en keuze voor later leveren ivm Co2 uitstoot
  • Nagedacht bij dit bedrijf

Jan Haveman - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Goede winkel
  • Slechte leverancier
  • DHL is niet best
  • DPD slecht presteerde

Astrid - 14 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Prima winkel
  • slechte/trage levering

Robin van der Tuijn - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Liegender klantenservice
  • Pakketvertraging
  • Onbetrouwbaar
  • Misleidende informatie

Joost de Waard - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Scherpe prijs
  • Goed verpakt geleverd
  • Snelle levering
  • Makkelijk te bestellen

Orlilover - 13 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen achteraf betalen
  • Duurder geworden en extra betalen voor korting
  • Vertraging in ontvangen geld en voer
  • Niet kunnen achteraf betalen door veranderingen
  • Positieve ervaring met bol.com voor kattenvoer
  • Aanraden om zooplus te blijven gebruiken
  • Mogelijkheid tot terugbrengen met extra beveiliging
  • Willen dat zooplus terug betalingsoptie toestaat

Kimberly Aurik - 11 december 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle vervanging van kapot product
  • Mogelijkheid tot terugstorten van bedrag
  • Makkelijk contact met klantenservice
  • Positieve ervaring

Sara - 28 november 2023Trustpilot 🔗

  • Snel en zorgvuldig verpakte levering
  • Ruim assortiment met gemakkelijke keuze

Yindra X - 23 november 2023Trustpilot 🔗

  • Groot assortiment en goede prijs
  • Goede klantenservice
  • Snelle afhandeling van problemen

Dilani83 Dekunder - 17 november 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle levering via Duitse site
  • Lange levertijd via Nederlandse site
  • Variatie aan producten voor hond beschikbaar
  • Verschillende opties voor bestellingen

Karina Reno - 28 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Uitgebreid assortiment
  • Levering duurt soms een week
  • Extra's voor gespaarde punten