12Go

33 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor 12Go komt uit 33 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor 12Go gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (25)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van 12Go heeft zowel voor- als nadelen. Het terugkrijgen van het volledige bedrag kan lang duren en vereist geduld, zoals 50% van de reviewers aangeeft. Sommige klanten hebben echter wel een volledige terugbetaling ontvangen na aandringen, wat positief is voor 25% van de reviewers. Helaas is er bij 25% van de reviewers geen refund ontvangen na respectievelijk 2 maanden en zelfs twee jaar, wat voor onzekerheid kan zorgen bij het boeken van slaapplaatsen voor een nachttrein. Over het algemeen lijkt de service van 12Go niet altijd even betrouwbaar te zijn, zoals 12,5% van de reviewers aangeeft, maar sommige klanten zijn wel netjes geholpen met een refund-actie, wat voor 12,5% van de reviewers positief is.

“Lang duurtijd om geld terug te krijgen”

“Volledige terugbetaling na aandringen”

“Het terugkrijgen van het volledige bedrag vereiste geduld”

“geen terugbetaling na 2 maanden”

“Onzekerheid bij boeking van slaapplaatsen voor nachttrein”

“Onbetrouwbare service”

“Geen refund na twee jaar”

“Netjes geholpen met refund-actie”

👍 2   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

E. Verhaeghe - 1 januari 2024

  • Verwarrend boekingssysteem
  • Lang duurtijd om geld terug te krijgen
  • Goede klantenservice bij volle trein
  • Volledige terugbetaling na aandringen

Heleen - 13 november 2023Trustpilot 🔗

  • Het is vooraf niet duidelijk of er plek is voor de reis die je aanvraagt
  • Klantenservice bood alternatieve oplossingen aan toen trein vol zat
  • Het terugkrijgen van het volledige bedrag vereiste geduld

ks - 3 september 2023Trustpilot 🔗

  • geen boten beschikbaar op de dag van vertrek
  • geen communicatie over annulering
  • geen terugbetaling na 2 maanden

Wester - 24 november 2022Trustpilot 🔗

  • Tickets niet ontvangen na 60 dagen boeken
  • Onzekerheid bij boeking van slaapplaatsen voor nachttrein
  • Uitverkocht ondanks vooruit boeken
  • Onbetrouwbare service

Esther Kuiper - 10 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Geen refund na twee jaar
  • Aan het lijntje gehouden

Betsie Snijders - 17 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Netjes geholpen met refund-actie