23andMe

139 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor 23andMe komt uit 139 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor 23andMe gevonden hebben:

ErvaringenSite (19)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van 23andMe heeft een aantal voordelen, zoals resultaten en website die aan de verwachtingen voldoen. Echter, er zijn ook nadelen, zoals problemen met inloggen en het controleren van informatie, een achteruitgang in klantenservice en functionaliteit, en moeilijkheden met het registratieproces van DNA-testkits. Deze problemen, samen met een onbetrouwbare reputatie en veiligheidszorgen over medische en financiële informatie, maken dat sommige gebruikers overstappen naar andere platforms. (75%)

“Het registratieproces is een gedoe”

“Registratieproces is niet soepel verlopen”

“Onbetrouwbaar”

“Problemen met lidmaatschapsgeld, BBB-beoordeling”

“Veiligheidszorgen met medische en financiële informatie”

“Site vertrouwt op mensen die verbinding maken”

“Vergelijk met @Ancestry”

“Dure specifieke testkit, login probleem.”

“website issues”

“Problemen met registratie van DNA-testkit op website”

👍 9   👎 45

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Katherine Hughes - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Het registratieproces is een gedoe
  • Vraag een creditcard voor kitregistratie
  • Registratieproces is niet soepel verlopen
  • Moeilijk om een mens te bereiken voor hulp

Debbie Lewis - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Onbetrouwbaar
  • Creditcard vereist voor resultaten
  • Moeilijkheidsgraad van het annuleren van het lidmaatschap
  • Frauduleus gebruik van creditcard
  • Gebrek aan transparantie in facturering
  • Vergelijkbare resultaten met Ancestry
  • Problemen met lidmaatschapsgeld, BBB-beoordeling
  • Veiligheidszorgen met medische en financiële informatie

Anon - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Meldt DNA-matches niet in centimorgans
  • Site vertrouwt op mensen die verbinding maken
  • Lage responsgraad van matches
  • Beperkte bruikbaarheid bij genealogisch onderzoek

Marc Schwartz - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • Verspilling van tijd en vermijden
  • Verspilling van tijd en niets om te tonen
  • Twee sets monsters teruggestuurd sinds december
  • Volgde instructies maar telkens faalden ze om de analyse te voltooien
  • OK kreeg een terugbetaling maar wat een verrassingscadeau van vrouw is nu een totale verspilling van tijd
  • Wat betreft klantenservice, niet vragen, het is er niet!
  • Vergelijk met @Ancestry
  • 23andMe duurde 10 dagen om te reageren op vraag en toen vroegen ze me 'heb je je probleem opgelost'
  • Ancestry reageerde in minder dan 15 minuten op de bronvraag.....plus er is een gratis nummer voor het Verenigd Koninkrijk terwijl 23andMe het is een Amerika om vanuit het VK te bellen!

Victoria Johnson - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Hoge kosten een decennium geleden.
  • Kreeg als cadeau, dalende prijzen.
  • Dure specifieke testkit, login probleem.
  • Alleen focus op kopen!
  • Bijdrage aan gezondheidsoverzichten.
  • Overdracht gegevens naar Ancestry.
  • Compleet afzet.

Stephanie - 4 maart 2024Trustpilot 🔗

  • incompetent liars
  • website issues
  • standard replies
  • unreliable

Michiels - 29 februari 2024

  • Problemen met registratie van DNA-testkit op website

Emmi-Lou Nightingale - 28 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Mij in rekening gebracht een £59 jaarlijkse 'automatische verlenging' vergoeding zonder overeenkomst
  • Geen restituties aangeboden
  • eBay heeft niet geholpen bij probleem
  • Oplichters, dieven en leugenaars
  • Weinig tot geen service na geld te hebben ontvangen
  • Vermijd het bedrijf te gebruiken

Janet Moody - 23 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Kan geen account openen

Sarah Douglas - 22 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Het duurt lang om resultaten te krijgen, ruwe gegevensdownload uitgeschakeld, ondersteuningstickets negeren

nicola dale - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijd door douane en klachten nodig om het probleem op te lossen
  • Familieboomfaciliteiten zijn nutteloos en niemand logt in om te helpen bij onderzoek naar familie
  • Geen toegang tot ruwe gegevens voor het uploaden naar andere diensten
  • Teleurgesteld na het nemen van de stap om het als kerstcadeau te gebruiken om ontbrekende familie te traceren

Andrew Wood - 30 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Betaling toevoegen voor het bekijken van resultaten, Moeilijke toegang tot betaalmethode voor annulering van abonnement

Lina - 29 januari 2024

  • Hoge initiële kostprijs voor genetische test
  • Onmogelijk om in te loggen en informatie te controleren
  • Achteruitgang in klantenservice en functionaliteit van website
  • Behoefte om over te schakelen naar alternatieve genetische test services

TBurke - 27 januari 2024Trustpilot 🔗

  • NIET KOPEN
  • Zou een nul geven als ik kon
  • Kit besteld voor een paar familieleden dus voel me 'vast' bij hen nu
  • Heel veel spijt dat ik geen gebruik heb gemaakt van ancestry.com
  • 23andme beantwoordt geen e-mails
  • U wordt gevraagd 'blanco' enquêtes in te vullen zodat u toegang heeft tot uw volledige rapporten
  • Belachelijk en beschamend
  • TOTAAL ONPROFESSIONEEL

Sean Marsh - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Ze opereren illegaal in het VK
  • Verborgen abonnementsmodel
  • Gebrek aan bevestiging e-mails
  • Vernieuwd zonder kennis en prijsverhoging
  • Geen restitutie aangeboden
  • Gebrek aan annuleringsinformatie verstrekt

David Fitzgerald - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice, datalek, dure premium service, bugs op de website

Miles - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Opgelicht bedrijf
  • Niet aangekomen na weken
  • Geen reactie van de klantenservice
  • Betaalde marketing in zoekresultaten

John - 16 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Chaotisch bedrijf
  • Gegevens compromis
  • Inlogproblemen
  • Ineffectieve ondersteuning
  • Genegeerde berichten
  • Verdient te mislukken

Cools - 14 januari 2024

  • Lange wachttijd voor het monster in het laboratorium
  • Klantendienst niet altijd behulpzaam
  • Resultaat en website waren naar wens
  • Wachten was de moeite waard

Malia McClurg - 12 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Worst customer service
  • Impossible to reach and unhelpful
  • Account locked and unable to access
  • Reset password option not functioning
  • No response to email requests

Angela - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onmogelijk toegang te krijgen tot ruwe data na betaling van volledige service
  • Klantenservice reageert niet effectief op verzoek om gegevens
  • Informatie nog steeds geblokkeerd na 3 maanden
  • Dit bedrijf vermijden

Saidi - 26 december 2023

  • Moeilijk toegang tot betaalmethode
  • Verwarrend proces om kosten te annuleren

Hannah Palfrey - 15 december 2023Trustpilot 🔗

  • Automatische vernieuwing abonnement
  • Afschuwelijke klantenservice
  • Gebrek aan waarschuwingsmail voor automatische verlenging
  • Weigering van terugbetaling of compromis

Jim - 8 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geweldig voor het vinden van familieleden
  • Eigenschap die gemeenschappelijke familieleden vermeldt weggenomen
  • Moeilijk om matches te traceren voorbij de 2e neven
  • Beperkte aanwijzingen voor het bouwen van stamboom

Tinna - 2 november 2023Trustpilot 🔗

  • Lang ventetid

Mahdieh Ailar - 25 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Geen veilige gegevensverwerking
  • Ongeautoriseerde toegang tot profielinformatie

Nguyen - 17 oktober 2023

  • Resultaten klaar, maar functies uitgeschakeld op de website
  • Geen restitutie voor nutteloze info

Steven Frank Mejia - 25 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Geweldige telefoondienst
  • Geweldige website
  • Bevredigende ondersteuning
  • Onbevredigende feedback

Linda Berberich - 19 juli 2023Trustpilot 🔗

  • De slechte klantenservice en communicatie
  • Vereiste van veel papierwerk voor eenvoudige taak
  • Onmogelijkheid om e-mailadres bij te werken zonder ingewikkelde procedure
  • Noodzaak van identiteitsbewijs en scheidingspapieren
  • Afsluiten van zaak zonder oplossing
  • Moeilijkheid bij het herstellen van toegang tot testresultaten

AB - 17 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Kits zonder indicatie voor specifieke diensten.
  • Slechte klantenservice, chatverbinding verbroken, telefoonnummer werkt niet.
  • Niet aanbevolen. Trustpilot eerder lezen.

Daniel - 1 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Niets mis met 23/me
  • Wees klaar voor resultaten die je leven overhoop kunnen halen

Carla - 28 maart 2023Trustpilot 🔗

  • snelle resultaten
  • soepel proces
  • verwanten gevonden
  • gezondheidsupdates

Marc Jepsen - 25 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Fantastische ervaring
  • Groot geluk sinds 2014
  • Voortdurend nieuwe informatie ontvangen
  • Kocht het grote pakket

Beverly Rose - 8 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle verwerking van de test
  • Mooie app
  • Slechte ervaring met een concurrerend bedrijf Ancestry

Sunnydaze - 19 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Kit-instructies makkelijk te volgen
  • Traag terugbetalingsproces
  • Onnauwkeurige erfelijkheidsresultaten
  • Mislukte DNA-extractie

Mona - 23 december 2022Trustpilot 🔗

  • Heeft vervangend product zoals afgesproken niet verzonden en heeft niet gereageerd op laatste e-mail.
  • Vertraagde levering met 3 weken, zou binnen 5 werkdagen moeten leveren.