Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van AirAsia wordt gekenmerkt door aantrekkelijke prijzen en aanbiedingen, maar er zijn ook negatieve ervaringen met onjuiste beloften, vertragingen en annuleringen zonder waarschuwing. Klanten klagen over onbehulpzame chatbots en klantenservice die enkel via de chatbox bereikbaar is, zonder oplossingen te bieden. Er zijn ook klachten over onbereikbaarheid, lange wachttijden en moeilijkheden bij het wijzigen van vluchten. Al met al lijkt de communicatie van AirAsia zowel positieve als negatieve punten te hebben, met een algemeen negatieve ervaring van klanten. (39%)