ALL - Accor Live Limitless

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.4 voor ALL - Accor Live Limitless komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ALL - Accor Live Limitless gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van ALL - Accor Live Limitless heeft zowel voor- als nadelen. Er is een gebrek aan transparantie over terugbetalingen en sommige klanten hebben moeite met het ontvangen van geld terug na annuleringen, wat kan leiden tot ontevredenheid. Echter, annulering is mogelijk en er is transparantie over de annuleringsprocedures, wat positief wordt ervaren. (50% positief, 50% negatief)

“Koop nooit een Gift card”

“Moeite met terugbetaling”

“gebrek aan transparantie over terugbetalingen”

“Geen geld terug bij verplaatsen vlucht”

“Geld terug kun je vergeten”

“Boekingsprobleem door app”

“Gebrek aan terugbetaling na annulering”

“Diefstal/oplichting”

“Niet nakomen belofte terugbetaling”

“annulering mogelijk”

👍 2   👎 13

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

bram - 4 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Koop nooit een Gift card

Fred Aalders - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Moeite met terugbetaling
  • Slechte communicatie
  • Onbehulpzaam personeel

Karen Hustings - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • duidelijke website
  • onduidelijkheid over annuleringsvoorwaarden
  • duidelijkheid over annuleringsvoorwaarden
  • onduidelijke tariefvoorwaarden
  • gebrek aan transparantie over terugbetalingen

Jordy - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geen geld terug bij verplaatsen vlucht
  • Locatie niet kunnen wijzigen naar Brussel

Riemer Visser - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Bijna niet te bereiken
  • Onoverzichtelijke tijdsweergave
  • Geld terug kun je vergeten
  • Datum in de interface verspringt
  • Accor alleen via mail te bereiken
  • Slechte service

Roderik Verkerk - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Gereserveerde kamer geweigerd
  • Hotelbevestiging na meerdere pogingen
  • Geen compensatie bij geweigerde kamer
  • Boekingsprobleem door app

Joakim - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte aftersales service
  • Onvriendelijke communicatie
  • Onnodig dubbele betaling
  • Gebrek aan terugbetaling na annulering

M Arezathus - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Diefstal/oplichting

Benjamin - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Niet nakomen belofte terugbetaling
  • Geen reactie op berichten
  • Oplichters

Ingrid Decoene - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • goed overall
  • lekker eten
  • comfortabele bedden en kamers
  • netjes en onderhouden
  • duidelijke info en makkelijk in te voeren
  • correcte afhandeling van betalingen
  • check-in
  • annulering mogelijk

Elles de Laat - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • zeer slechte service. tegen oplichting aan!
  • geen geld terug bij prepaid boeking, maar speciaal geval vanwege virus
  • server accepteerde mijn mail niet
  • slecht sprekende medewerker bij klantenservice
  • geen gehoor bij bellen naar Bergamo
  • annulering onduidelijk en geld niet teruggekregen

M.T.M. - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Kiezen voor hoger tarief om te kunnen annuleren, maar toch kosten vooraf afgeboekt
  • Misleidende voorwaarden over terugbetaling van vooraf betaalde bedragen

Jos Van De Wielle - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • snel
  • overzichtelijk
  • transparant
  • efficiënt

Jean Op den Kamp - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • moeilijk te begrijpen boekingsbevestiging
  • annulering van kamer zonder parkeren
  • aanmoediging om te bellen in plaats van online te boeken