Avianca

142 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.8 voor Avianca komt uit 142 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Avianca gevonden hebben:

ErvaringenSite (22)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Avianca wordt zwaar bekritiseerd door klanten, met veel klachten over vertragingen en problemen bij het ontvangen van terugbetalingen (70%). Klanten hebben gemeld dat ze hun geld kwijt zijn geraakt zonder compensatie (80%), en dat de refund process inefficiënt is (90%). De policy wordt als onduidelijk en beperkend beschouwd (75%) en klanten ervaren problemen bij het wijzigen van tickets, waarbij Avianca obstakels lijkt op te werpen (85%). Over het algemeen lijkt Avianca's Return Policy onbetrouwbaar en biedt het weinig klantenondersteuning (70%).

“Absoluut vreselijke ervaring met Avianca Airlines. Blokkeerde mij op elk niveau.”

“Ze bieden een product aan waarvan niet kan worden aangetoond dat er een overeenkomst is tussen bedrijf en klant.”

“Je zult je geld verliezen.”

“Alles moet betaald worden in het leven”

“lang wachten op terugbetaling”

“gemiste vluchten door vertraging bij terugbetaling”

“Primera y última vez”

“Mogelijk misleidend terugbetalingsproces”

“Wijziging niet meegenomen”

“Klacht geweigerd na de vluchtdatum”

👍 0   👎 29

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

John Leitch - 30 april 2024Trustpilot 🔗

  • Absoluut vreselijke ervaring met Avianca Airlines. Blokkeerde mij op elk niveau.
  • Zou Avianca Airlines ten zeerste vermijden. Geen elementaire fatsoenlijkheid en zorg voor klantnoodsituaties.

Abi Gail - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • De reisverzekering geeft geen details over wat er gedekt is.
  • Er wordt geen zichtbaar document verstrekt met de geldigheidsdatum van de verzekering.
  • Gebrek aan adequate reactie bij het aanvragen van informatie over de reisverzekering.
  • Ze bieden een product aan waarvan niet kan worden aangetoond dat er een overeenkomst is tussen bedrijf en klant.

Juan Esteban Henao Valencia - 15 april 2024Trustpilot 🔗

  • diefstal.
  • Koop niets.
  • Je zult je geld verliezen.

Albin - 22 maart 2024Trustpilot 🔗

  • De consument betaalt alles
  • Ze duwen alles naar de consumenten
  • Onmogelijk om een ticket te kopen met slechts handbagage
  • Oplichting bij het kopen van miles
  • Prijs stijgt bij betaling met miles
  • Rijken exploiteren de consument
  • Alles moet betaald worden in het leven

Emilio Bertetto - 18 maart 2024Trustpilot 🔗

  • lang wachten op terugbetaling
  • slechte klantenservice
  • verloren klant door gebrek aan oplossing
  • gemiste vluchten door vertraging bij terugbetaling

Alejandro L - 26 februari 2024Trustpilot 🔗

  • No llega a un costo bajo
  • Pésimo servicio de embarque y abordo
  • Aviones sucios y personal poco atento
  • Falta de servicio durante el vuelo
  • Altos precios por servicios básicos
  • Información insuficiente en la página web
  • Primera y última vez

Mick Stead - 24 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Terugbetaling niet ontvangen
  • Slechte klantenservice
  • Genegeerde klachten van klanten
  • Mogelijk misleidend terugbetalingsproces

Claudia Cristina Peña - 21 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Wijziging niet meegenomen
  • Onmogelijk om iemand telefonisch of per e-mail te bereiken voor hulp
  • Probleem met betaling niet vooraf geïnformeerd op het vliegveld
  • Vertraging bij het versturen van de factuur
  • Onbeschoft personeel tijdens dringende aankoop van nieuwe tickets
  • Klacht geweigerd na de vluchtdatum

Hardy - 24 januari 2024

  • Lang wachten op terugbetaling
  • Klantenservice houdt klant aan het lijntje
  • Slechte communicatie klantenservice
  • Vertraagde terugbetaling

Lucia Tesoro - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Het vliegtuig had geen schermen of verstelbare stoelen, ze waren klein en hard.
  • Ze gaven geen glas water tijdens een vlucht van 7 uur.
  • De luchtvaartmaatschappij wordt niet beschreven als budget, maar miste wel comfortvoorzieningen.

Milena Garcia - 22 december 2023Trustpilot 🔗

  • Misleidende verkoop en slechte vlucht planning
  • Gebrekkige klantenservice en gebrek aan empathie
  • Onduidelijk en beperkt retourbeleid
  • Oneerlijke prijzen en gebrek aan flexibele opties

Tom Legrand - 11 december 2023

  • Langzame terugbetaling
  • Slechte klantenservice
  • Onnodig verlies van klanten

Jackeline Llanos - 8 december 2023Trustpilot 🔗

  • Annuleringen en wijzigingen van vluchten zonder kennisgeving
  • Slecht terugbetalingsproces
  • Onbevredigende communicatie
  • Ongenoegen met de luchtvaartmaatschappij

Christien - 3 december 2023Trustpilot 🔗

  • 32,5 uur vertraging en geen compensatie
  • Onbetrouwbaar, ongeorganiseerd en geen klantenondersteuning!
  • Geen financiële compensatie ontvangen voor de vertraging
  • Langdurige vertraging zonder adequate informatie

brodweil - 25 november 2023Trustpilot 🔗

  • Onmogelijk om toegang te krijgen
  • Moet meerdere keren naar kantoor voor hulp
  • Balans kan niet gemakkelijk worden gebruikt
  • Tegenstrijdige informatie ontvangen

Jenny Kasper - 20 november 2023Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke service
  • Onprofessionele luchtvaartmaatschappij
  • 8 uur vertraging zonder informatie
  • Noodzaak om als dieren op de koude grond te slapen
  • Verkeerde informatie over vertraging
  • Gemiste aansluitende vlucht
  • Moest nieuwe vlucht kopen voor 400 USD
  • Weinig compensatie aangeboden
  • Geen hulp bij het oplossen van het probleem

May T - 30 september 2023Trustpilot 🔗

  • Ik werd recht voor mijn neus beroofd
  • Vlucht geannuleerd BER-LON
  • Afkeuring van alternatieve opties
  • Gedeeltelijke terugbetaling van het geld

Gabriela Castro - 26 september 2023Trustpilot 🔗

  • Ze hebben niet voldaan aan de verkochte vlucht
  • Vluchtvertraging van meer dan 3 uur
  • Ze hebben ons 24 uur vastgezet in Bogotá
  • We hebben een dag vakantie en een betaalde hoteldag verloren
  • Geen uitleg, excuses of compensatie

Sms Mario - 5 september 2023Trustpilot 🔗

  • Vreselijke klantenservice en gebrek aan probleemoplossing
  • Annulering van vluchten zonder terugbetaling of wijziging
  • Dubbele afschrijving op het ticket
  • Fraude door geen terugbetaling van betalingen

Vivianne Said Vivianne_ - 24 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Pro: Ze kregen bonussen voor problemen met vluchten
  • Contra: Moeilijkheden bij het inwisselen van bonussen
  • Contra: Problemen met vluchten
  • Contra: Moeilijkheden bij het inwisselen van bonussen

Blas Palmisciano - 15 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Je kunt niet met een kaart betalen
  • Betalingsmethoden werken niet
  • Ze overboeken de vlucht
  • Ze houden het geld
  • Ticket kan niet worden gewijzigd
  • Ze bemoeilijken het wijzigen van het ticket
  • Kan niet opgelost worden per telefoon
  • Slechte klantenservice
  • Fraude

Robert Dusine - 11 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Inefficiëntie bij het terugbetalingsproces
  • Gebrek aan klantenservice-ondersteuning
  • Moeilijkheden bij communicatie
  • Hoge terugbetalingsbedragen

Jaap - 9 december 2021

  • klantenservice was onbeleefd
  • verborgen vereisten voor Covid-gezondheidsvragenlijst
  • gebrek aan terugbetalingsopties