Avianca

142 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.8 voor Avianca komt uit 142 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Avianca gevonden hebben:

ErvaringenSite (22)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Avianca ontvangt gemengde beoordelingen van klanten. Hoewel sommige problemen zoals overboekte vluchten en slechte klantenservice worden gemeld, zijn er ook positieve aspecten, zoals het feit dat de vlucht nog beschikbaar is op andere websites. Het blijkt moeilijk te zijn om afspraken te wijzigen en het boeken van bagage online of via de telefoon kan problemen veroorzaken. Het betalingsproces via de website lijkt ook problematisch te zijn, met storingen en onduidelijkheden over geaccepteerde betaalmethoden. (47%)

“Slechte ervaring bij het proberen van aftersaleservices toe te voegen.”

“Vlucht nog steeds beschikbaar op andere websites.”

“Slecht bedrijf.”

“Problemen met betaling via de website.”

“Moeilijkheden bij het online of telefonisch boeken van bagage.”

“Systemen werken niet”

“De website functioneert erg slecht.”

“Moeite met het wijzigen van de afspraak”

“Tijdrovend proces”

“Rampzalige ervaring met vlucht, Overboekte vlucht, Slechte service van cabinepersoneel, Geen entertainment op vlucht”

👍 1   👎 43

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Juan Garavito - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice.
  • Slechte ervaring bij het proberen van aftersaleservices toe te voegen.
  • Onbeleefde reactie en gebrek aan hulp bij het bellen naar het callcenter.
  • Verwarring en gebrek aan bijstand bij het oplossen van problemen.

Haroldo Pina - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geannuleerde reisroute 12 dagen voor vertrekdatum.
  • Vlucht nog steeds beschikbaar op andere websites.
  • Vakantie met familie verpest.
  • Negatieve aanbeveling aan vrienden en gemeenschap.

Patricia Campos Pena - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slecht bedrijf.

Marta Tello - 5 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slecht beheer van de betalingen.
  • Problemen met betaling via de website.
  • Bieden oplossingen alleen om meer geld te verdienen.
  • Geld vragen in plaats van oplossingen te bieden.
  • Nieuwe extra kosten zonder het probleem op te lossen.
  • Problemen met alternatieve betaalmethode.
  • Vereisen een nieuwe reservering met meer geld.

CRISTINA PEREZ-CORDON - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Goedkope tickets blijken duurder te zijn door extra kosten.
  • Moeilijkheden bij het online of telefonisch boeken van bagage.
  • Oncomfortabele stoelen zonder beenruimte en niet verstelbaar.

Maartje Weterings - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechtste service ooit!
  • Budgetmaatschappij
  • Systemen werken niet
  • Dure bagagekosten
  • Geen compensatie voor beschadigde bagage
  • Lang wachten op reactie
  • Extra kosten voor basisvoorzieningen
  • Gebrek aan zorg voor de behoeften van passagiers
  • Medisch probleem niet goed afgehandeld

Guillaume - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De website functioneert erg slecht.
  • Ineffectieve en onprofessionele klantenservice.
  • Vertraging bij terugbetaling van vluchtannuleringen.
  • Avianca vertraagt opzettelijk het terugbetalingsproces.

Martin - 6 maanden geleden

  • Moeite met het wijzigen van de afspraak
  • Geen hulp van klantendienst
  • Tijdrovend proces

louise - 7 maanden geleden

  • Rampzalige ervaring met vlucht, Overboekte vlucht, Slechte service van cabinepersoneel, Geen entertainment op vlucht

Jorge Becerra - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Online inchecken onmogelijk
  • Overbooked vlucht
  • Alles wordt in rekening gebracht, zelfs water en dekens
  • Niet-verstelbare stoelen, gebrek aan beenruimte
  • Zeer slechte service van hulpverleners
  • Entertainment alleen via WI-FI vanaf telefoons
  • Stoelhoogte niet geschikt voor mensen langer dan 1.75 meter
  • Ik ga niet meer vliegen met dit bedrijf

Alejandro L - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • No llega a un costo bajo
  • Pésimo servicio de embarque y abordo
  • Aviones sucios y personal poco atento
  • Falta de servicio durante el vuelo
  • Altos precios por servicios básicos
  • Información insuficiente en la página web
  • Primera y última vez

Jutta Meier - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onmogelijk om vlucht om te boeken/annuleren

Adrian P - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Vreselijke website
  • Communicatieproblemen met klantenservice
  • Website is verouderd

Jana Pajkovska - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Racist and ignorant airline
  • Incredibly rude staff
  • Privacy concerns with sharing passport info
  • No response from airline when contacted for explanation

Mily Bravo - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • El servicio es pésimo
  • La atención del personal es terrible
  • No te quieren ayudar para nada
  • Intenté comprar equipaje extra por medio de la página web y no funciona
  • Es ilógico que cobren por una maleta de mano
  • La comida no está incluida en viajes de 7 y 8 horas

Robert - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbruikbare bagageprijs calculator
  • Prijzen zijn bijna 50% hoger dan de oorspronkelijke offerte
  • Prijzen verdriedubbelen bij de aankoop van bagage minder dan 48 uur voor de vlucht
  • Klantenservice agent vermeldde dat prijzen op elk moment kunnen veranderen
  • Creditcard betalingspagina functioneert niet

R0793 - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Significante daling in service
  • Moeilijke online ervaring voor tassen aankoop
  • Beperkte betalingsopties voor vluchten

Lucia Tesoro - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Het vliegtuig had geen schermen of verstelbare stoelen, ze waren klein en hard.
  • Ze gaven geen glas water tijdens een vlucht van 7 uur.
  • De luchtvaartmaatschappij wordt niet beschreven als budget, maar miste wel comfortvoorzieningen.

Ferg Us - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Ze rekenen zelfs voor ademhalen
  • Klantenservice is het slechtste, je hebt meer geluk met een muur te praten
  • Verschrikkelijke online ticketaankoopervaring
  • Afschuwelijk
  • Het land heeft een andere maatschappij nodig die hen dwingt te verbeteren of een maatschappij die hen failliet laat gaan omdat dit echt een teleurstellend bedrijf is
  • En het ergste van alles is dat ze vroeger goed waren

Alex - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Ingewikkeld aankoopproces, willekeurige kosten, technische problemen, oncomfortabele zitplaatsen

Jackeline Llanos - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Annuleringen en wijzigingen van vluchten zonder kennisgeving
  • Slecht terugbetalingsproces
  • Onbevredigende communicatie
  • Ongenoegen met de luchtvaartmaatschappij

Jacob - 10 maanden geleden

  • Vieze vliegtuigen en ongeorganiseerd personeel
  • Geen water aangeboden op een 6 uur durende vlucht
  • Misleidende communicatie op de website
  • Hoog geprijsde extra's

Martha Briceño - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze luchtvaartmaatschappij

David Beecham - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • 100 years of utterly dismal customer service
  • Website doesn't work, app doesn't work, helpline doesn't work
  • Whatsapp bot 'needs more time to learn'
  • Business class is primitive beyond belief
  • Staff seem more interested in gossiping than serving customers
  • If you ask a steward for something, you get an icy glare
  • Basically, avoid at all costs or build a boat

E DL - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijk boekingsproces
  • Onbetrouwbaar betalingssysteem
  • Extreem slechte klantenservice
  • Incompetent management

brodweil - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onmogelijk om toegang te krijgen
  • Moet meerdere keren naar kantoor voor hulp
  • Balans kan niet gemakkelijk worden gebruikt
  • Tegenstrijdige informatie ontvangen

Marie Johnston - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Balans op UATP-kaarten gestolen, gebrek aan reactie van de klantenservice, moeite om contact op te nemen met het bedrijf, onbehulpzame website
  • Avianca-medewerkers hebben de zaak opgelost zonder een oplossing, namen van mensen die het kaartsaldo hebben gebruikt verstrekt, gebrek aan hulp van helplijnen
  • Moeite om het probleem te melden bij de politie, verdenking van fraude door Avianca-medewerkers

Jane N - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke klantenservice
  • Moeilijk te bereiken
  • Ineffectieve website

Aleydy Caceres - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Extreem oncomfortabele vliegtuigen zelfs voor lange reizen
  • Nauseating smells omdat er geen schoonmaak is in de toiletten of cabine
  • Stewardessen bieden geen snacks of zelfs water aan
  • Vieze stoelen en wanden van het vliegtuig
  • Totale verwaarlozing in het vliegtuig
  • Low-cost luchtvaartmaatschappij zonder consideratie voor mensen

Frau Karsunky - 11 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Website en app zijn compleet nutteloos en buggy
  • Foutmeldingen bij het proberen om een stoel bij de nooduitgang te boeken
  • Klantenservice was ongelooflijk traag en onwetend
  • Moeilijkheid, lengte en complexiteit van het boeken van een stoel

Luis - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Aankoopsysteem is een complete chaos
  • Oncomfortabel en inefficiënt proces
  • Geen eten, drinken of service op een 9 uur durende vlucht

Yessica Quintero - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gebrek aan professionaliteit
  • Ontrouw aan hun klanten
  • Gebrek aan duidelijkheid in de documentatie van bestemmingen

Blas Palmisciano - 13 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Je kunt niet met een kaart betalen
  • Betalingsmethoden werken niet
  • Ze overboeken de vlucht
  • Ze houden het geld
  • Ticket kan niet worden gewijzigd
  • Ze bemoeilijken het wijzigen van het ticket
  • Kan niet opgelost worden per telefoon
  • Slechte klantenservice
  • Fraude

Sandy Cook - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Weigeren betalingen in pond te accepteren.
  • Klantenservice was niet behulpzaam.
  • Betalingen alleen in US$ geaccepteerd in het Verenigd Koninkrijk.