Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bigcommerce wordt gekenmerkt door een gebrek aan transparantie en een slechte klantenservice, met klanten die geld verliezen bij overstappen naar andere platforms en geen restitutie ontvangen. Er zijn ook problemen met codering voor basisfuncties en moeilijkheden bij het annuleren van abonnementen, met weigeringen van maandelijkse restituties en contracten zonder restitutie bij vroegtijdig opzeggen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Bigcommerce onbetrouwbaar en misleidend, wat niet alleen tot financiële verliezen leidt, maar ook tot frustratie en uiteindelijk het besluit om over te stappen naar een ander e-commerceplatform. (37%)