Bigcommerce

140 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Bigcommerce komt uit 140 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bigcommerce gevonden hebben:

ErvaringenSite (20)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Bigcommerce wordt gekenmerkt door een gebrek aan transparantie en een slechte klantenservice, met klanten die geld verliezen bij overstappen naar andere platforms en geen restitutie ontvangen. Er zijn ook problemen met codering voor basisfuncties en moeilijkheden bij het annuleren van abonnementen, met weigeringen van maandelijkse restituties en contracten zonder restitutie bij vroegtijdig opzeggen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Bigcommerce onbetrouwbaar en misleidend, wat niet alleen tot financiële verliezen leidt, maar ook tot frustratie en uiteindelijk het besluit om over te stappen naar een ander e-commerceplatform. (37%)

“Geld verloren bij overstap naar ander platform”

“Geen restitutie verstrekt”

“Beheerdersrechten onmiddellijk verwijderd bij afsluiten account”

“Negatieve ervaring bij overstappen naar ander platform”

“Oplichting”

“Slecht retourbeleid”

“Gebrek aan transparantie”

“Weigering om terugbetaling te geven voor defect product”

“Geen terugbetaling voor onbruikbare diensten”

“Made a complaint 3 months ago asking for my money back”

👍 3   👎 26

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

UKCCTVANDALARM LIMITED - 12 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Hoge prijzen na bepaalde omzet
  • Slechte communicatie over prijsverhogingen
  • Mogelijkheid om site te sluiten bij ontevredenheid
  • Geld verloren bij overstap naar ander platform

S D - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Factureringsfouten
  • Klantenservice onbehulpzaam
  • Geen restitutie verstrekt
  • Bedrijf houdt zich niet aan contract

hajar - 14 februari 2024

  • Hoge prijsstijgingen en verkeerde facturering
  • Beheerdersrechten onmiddellijk verwijderd bij afsluiten account
  • Gebrek aan responsiviteit bij factureringsafdeling
  • Negatieve ervaring bij overstappen naar ander platform

Hugo Jouffre - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Oplichting

S. Heymans - 30 november 2023

  • Slechte klantenservice
  • Gebrek aan communicatie
  • Onbetrouwbare website
  • Slecht retourbeleid

océane - 25 oktober 2023

  • Hoge kosten
  • Slechte klantenservice
  • Onduidelijke prijsverhogingen
  • Gebrek aan transparantie

Valerie Wilson - 27 september 2023Trustpilot 🔗

  • Klantenservice reageerde niet goed op probleem met aangekocht thema
  • Onredelijke prijsverhogingen zonder echte meerwaarde
  • Weigering om terugbetaling te geven voor defect product
  • Onbruikbare nieuw aangekochte thema

Merideth - 20 september 2023Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijk bedrijf
  • Technische problemen zonder oplossing
  • Gebrek aan ondersteuning
  • Hoge kosten zonder resultaat
  • Geen terugbetaling voor onbruikbare diensten

Elen Parsons - 19 september 2023Trustpilot 🔗

  • BigDev course is just a joke
  • Full of broken links and misinformation
  • Made a complaint 3 months ago asking for my money back
  • Customer service is just poor
  • Playing with your expectations
  • AVOID at all costs

Jeanne Lookabill - 25 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Werd overtuigd om voor dit bedrijf te kiezen
  • Website werkte niet goed en klanten konden het niet openen
  • Slechts 5 bestellingen ontvangen
  • Gestopt met Big Commerce en in 2 weken meer winst gemaakt

Jonne - 12 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Pagebuilder binnen BigCommerce is niet voldoende
  • Ondersteuning lijkt niets te weten over de headless optie
  • Trackinggegevens voor conversies worden niet ondersteund
  • Moeilijkheid bij het wijzigen van taalinstellingen naar de moedertaal

Gary Cooper - 23 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte website platform
  • Onjuiste kosten en facturering
  • Moeilijk te annuleren en terugbetaling te krijgen

James D - 17 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Servers vaak niet beschikbaar - bijna 30 uur in afgelopen 5 maanden

Chela SImone - 9 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Ik haat het hier
  • Bedrijf verandert constant van mening over platformgebruik
  • Niets is intuïtief hier
  • Bedrijf vraagt klanten om de hele winkel opnieuw te coderen
  • Ik ben het beu
  • Ik wil vertrekken
  • Ik ga niet opnieuw 400 producten hercoderen
  • Ik leer liever een ander platform beheren dan bij dit bedrijf blijven

Shafi Choudhury - 20 november 2021Trustpilot 🔗

  • Werkt slecht en veel apps zijn kapot

Elvis - 7 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • BigCommerce loopt jaren achter op de concurrentie
  • Niet goed doordacht en moeilijk te gebruiken voor eenvoudige taken
  • Noodzaak van codering voor basisfuncties zoals de footer en nieuwsbrieftekst
  • Slecht geïmplementeerde nieuwe functies aangekondigd tijdens grote aankondigingen

James - 26 april 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte start met Big Commerce.
  • Makkelijk genoeg om een heel mooie website te bouwen, maar slechte ervaring met facturering.
  • Ik voelde me bedrogen bij het instappen in een contract zonder waarschuwingen over kosten.

Client - 5 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Neem ongewenst geld van rekening
  • Onjuist gebruik van accountinformatie

Carles Alcolea - 17 november 2020Trustpilot 🔗

  • Horrible mess of a service
  • Templating system is bloated, heavy and way too abstract
  • Customer agents are useless
  • Won't fix low server response
  • Terrible TTFB (server response time) affecting European servers
  • Impartial TTFB tests not acknowledged
  • Issue not effectively addressed by customer service
  • CDN performance in Europe is poor
  • Irrelevant changes suggested
  • Waste of time and energy
  • Paid service with poor performance
  • Moving away from the service

John Smith - 22 september 2020Trustpilot 🔗

  • Zwakke en zwakker wordende e-commerceplatform
  • Geen antwoorden op technische vragen in 3 jaar
  • Hoge kosten bij verlaten van het platform

Darla Lathan - 21 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Big Commerce is te moeilijk voor gemiddelde mensen!
  • Problemen met updates die producten wissen, aanhoudende inlogproblemen voor aangekochte services zoals een domein en GSuite-abonnement
  • Onbehulpzame technische ondersteuning, geen reactie op suggesties voor vereenvoudiging van domeinverificatie
  • 'Rage-quitten' en bijna 'meltdowns', problemen met Google-apps door domeinverificatie
  • 12-maandencontract op 'basic plan' zonder restitutie bij vroegtijdig opzeggen
  • Technische problemen met online winkels kunnen ontmoedigend zijn voor e-commerce

Lee - 6 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Vreselijke service
  • Toegang tot verkoopgegevens afgenomen na sluiten winkel

Annon - 6 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Over factuurwijzigingen en moeilijkheden bij terugbetaling
  • Verhuizen van Bigcommerce naar Shopify

nick cfa - 21 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Slecht uitgerust klantenservicepersoneel
  • Gebrek aan platformverbetering
  • Zeer inflexibel platform
  • Aanbevelen om over te schakelen naar een ander e-commerce cms

David - 18 december 2019Trustpilot 🔗

  • Kan BigCommerce niet aanbevelen
  • Opgelicht door oplaadproblemen
  • Lang wachten aan telefoon
  • Moeilijk om problemen op te lossen

June wilkins - 19 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Geen reactie op e-mails
  • Geld is afgeschreven maar bestelling niet ontvangen
  • Geen terugbetaling ondanks herhaaldelijke verzoeken

Shaun - 10 april 2019Trustpilot 🔗

  • Vermoedelijk beleid voor restitutie
  • Duur sjabloon zonder verwachte functionaliteit
  • Weigering van maandelijkse restitutie na 6 maanden ongebruik
  • Teleurstelling bij problemen of facturering

disappointed - 27 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Kleine winkel, gratis apps, goede klantenservice, moeilijk aanpassen van sjablonen
  • Moeilijkheden met real-time overname van winkelwagentjes, problemen met SEO, updates aan sjablonen zijn lastig