Caviar

135 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.6 voor Caviar komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Caviar gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Caviar heeft gemengde beoordelingen. Klanten hebben geklaagd over het niet ontvangen van geld terug voor niet-geleverde bestellingen en beperkte compensatie (40%). Sommigen hebben uiteindelijk na veel gedoe een tegoed gekregen, maar anderen moesten dreigen met woede-uitbarstingen om een volledige terugbetaling te krijgen (60%). Er zijn klachten over het ontvangen van slechts een deel van het geld terug in plaats van het volledige bedrag (30%). Het beleid kan verwarrend zijn en het kan moeilijk zijn om gecrediteerd te worden (20%). Het aanbieden van gedeeltelijke terugbetalingen wordt als onacceptabel beschouwd en fraude wordt vermoed (10%). Het accounttegoed verloopt en er is gebrek aan klantenservice (5%). In sommige gevallen hebben klanten een gedeeltelijke refund ontvangen voor geretourneerde items, maar er is weinig verantwoordelijkheid voor ontbrekende items (15%). Over het algemeen lijkt de Return Policy van Caviar onbetrouwbaar en inconsistent.

“Teleurstellende ervaring”

“Beperkte compensatie”

“Dreigen met woede-uitbarsting voor terugbetaling”

“Geld terug voor niet-geleverde bestelling”

“Wife kreeg uiteindelijk een tegoed na veel gedoe”

“Extreem moeilijk retourproces”

“Ontvangen slechts $15 winkeltegoed in plaats van $80 terugbetaling”

“duidelijk retourbeleid”

“Aanbieden van gedeeltelijke terugbetalingen is onacceptabel”

“Moest meerdere malen met problemen omgaan voordat ik een volledige terugbetaling kreeg”

👍 4   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bertrand - 31 maart 2024

  • Teleurstellende ervaring
  • Fouten in bestellingen
  • Beperkte compensatie
  • Langere bezorgtijden
  • Onjuiste adreslevering
  • Ontbrekende items
  • Verkeerde items geleverd
  • Onhandige bezorging in New York

Amy - 2 februari 2024

  • Niet te vertrouwen website en verouderd
  • Bestellingen bij gesloten of niet-bestaande restaurants
  • Ontoereikende klantenservice
  • Dreigen met woede-uitbarsting voor terugbetaling

martin - 5 januari 2024

  • Geld terug voor niet-geleverde bestelling

julie - 12 december 2023

  • Verkeerde bestelling en slechte klantenservice
  • Chauffeur gaf verkeerde bestelling en klantenservice gaf waardeloze reactie
  • Bestelling twee keer uitgesteld en 20 minuten later dan verwacht
  • Bestelling werd terugbetaald maar niet verder geholpen
  • Nog steeds geen eten, echt ellendig
  • Wife kreeg uiteindelijk een tegoed na veel gedoe
  • Na alle irritatie wil ik ze geen tweede kans meer geven

Mi Li - 28 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Extreem moeilijk retourproces
  • Levering van gestapelde pizza's verpest en oneetbaar
  • Slechte communicatie en niet nagekomen beloften
  • Ontvangen slechts $15 winkeltegoed in plaats van $80 terugbetaling

James Endress - 9 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Onmiddellijk geld terug bij niet voltooide levering
  • Verbeter communicatie over bestelstatus
  • duidelijk retourbeleid

Geoff - 22 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte beleid en functionaliteit
  • Website is vaak verouderd
  • Fouten bij het bestellen door glitches
  • Aanbieden van gedeeltelijke terugbetalingen is onacceptabel
  • Moest meerdere malen met problemen omgaan voordat ik een volledige terugbetaling kreeg
  • Alle services lijken verbonden en van slechte kwaliteit
  • Zal nu restaurants direct bellen in plaats van online te bestellen

Cepheus Jones - 14 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Slechtste ervaring ooit
  • Duur in vergelijking met andere bezorgapps
  • Minimale terugbetaling voor geretourneerd item
  • Bestuurder bedreigen vanwege terugbetalingsprobleem
  • Bestuurders in gevaar brengen

Hoff Hoff - 31 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Voedsel niet bezorgd, verkeerd adres, ontbrekende items, verkeerde items, vertraagde bezorging, onvoldoende compensatie
  • Onnauwkeurige bezorgingstijden
  • Onvoldoende communicatie en opvolging van problemen
  • Onbetrouwbare levering van producten en diensten

Excited About The Apocalypse - 3 mei 2021Trustpilot 🔗

  • missende items
  • terugbetalingsproblemen
  • onbereikbare supervisor
  • verantwoordelijkheidsproblemen
  • moeilijk terugbetalingsproces
  • tijds- en geldverspilling
  • accountability voor ontbrekende items
  • slechte service

L - 20 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Geen klantenservice

Glen Caby - 19 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Ons eten werd nooit bezorgd.
  • Traag email antwoord (meer dan 45 minuten).
  • Geen reparaties aangeboden, alleen opnieuw bestellen of terugbetaling.
  • Restaurant moet mogelijk de kosten van de verloren maaltijd dragen.

Jessica - 4 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Misleading advertising of restaurant hours and closure
  • Delayed response to reported issue
  • Refusal to refund despite clear policy violation
  • Lack of escalation process to manager

Krissy Savage Harvis - 20 april 2020Trustpilot 🔗

  • Absoluut de slechtste ervaring
  • Gebruik nooit Caviar tenzij je het leuk vindt om te betalen voor iets en niets terug te krijgen
  • Klantenservice is een grap
  • Zegt dat het voedsel is bezorgd, maar dat was niet zo. Restaurant gebeld en bezorger bracht het eten terug 😞
  • Charged for a bunch of food and have nothing to show for it
  • Trying to reach someone to resolve this issue is a complete joke

Phil - 12 april 2020Trustpilot 🔗

  • Accounttegoed verloopt

Crystal Booth - 10 april 2020Trustpilot 🔗

  • Ik heb mijn eten nooit gekregen
  • Ontving terugbetaling voor mijn bestelling
  • Bedrijf nam contact met mij op via e-mail over terugbetaling
  • App is een complete zwendel
  • Geen reactie van niet-bestaande chat

Kenny Mok - 29 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Wachten op levering en koude pizza ontvangen. Bestelling niet te annuleren.

Tubelight Video - 27 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Reageert nooit op problemen
  • Geen geld terug voor niet afgeleverde bestellingen
  • Gebrek aan zorg voor restauranttablet- of app-problemen

Becky Watson - 9 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Fraude

Tiffany Harris - 7 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Perfect eten in eerste instantie, op tijd bezorgd, Goed voor medewerkers van een advocatenkantoor
  • Promoties niet aangevraagd, Late leveringen, Websitefouten, Geen uitleg gegeven
  • Onbevredigend vandaag, Verzoeken om annulering en teruggave van geld
  • Negatieve reputatie, Zal niet meer gebruiken, Negatieve aanbevelingen

Oshin Mundada - 20 december 2019Trustpilot 🔗

  • Geen optie voor 0 sterren.
  • Bestelling geannuleerd 5 min. voor bezorgtijd.
  • Klantenservice was een marteling!
  • Enige antwoord: geld terugbetalen.
  • Niets positiefs te zeggen.
  • Geen reactie op verzoek restaurant.

Brooke Lindquist - 27 september 2019Trustpilot 🔗

  • Miste de refund
  • Geen reactie op e-mails
  • Verkeerde bestelling
  • Hoog geprijsd

Randi - 27 mei 2019Trustpilot 🔗

  • Mijn salade kwam zonder dressing
  • Klantensupport was moeilijk te vinden
  • Onmogelijk om de dressing te bezorgen
  • Kreeg een $10 tegoedbon

C.W. - 24 december 2018Trustpilot 🔗

  • Geen eten en geen hulp
  • Chauffeur gaf verkeerde bestelling na vertragingen
  • Klantenondersteuning standaardreactie
  • Bestelling terugbetaald maar geen verdere assistentie
  • Nog steeds hongerig en teleurgesteld
  • Gedoe om tegoed te krijgen