Caviar

135 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 2.6 voor Caviar komt uit 135 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Caviar gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Caviar heeft een gebruiksvriendelijke interface (75%) en biedt een breed scala aan restaurants om uit te kiezen (80%). Helaas kan de website verouderd aanvoelen (60%) en zijn er problemen met onjuiste restaurantvermeldingen en bezorgadressen (70%). Het gebrek aan transparantie over fooien en extra kosten (65%) kan ook een probleem zijn voor gebruikers. Over het algemeen biedt de website een goede selectie aan restaurants, maar kan het verbetering gebruiken op het gebied van technische functionaliteit en klantenservice.

“Onhandige bezorging in New York”

“Order niet geleverd”

“Slecht werkend systeem”

“Niet te vertrouwen website en verouderd”

“Geen genderpropaganda”

“Slechte beleid en functionaliteit”

“Website is vaak verouderd”

“Fouten bij het bestellen door glitches”

“Trage responstijd”

“Gebruiksvriendelijke website”

👍 5   👎 32

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bertrand - 31 maart 2024

  • Teleurstellende ervaring
  • Fouten in bestellingen
  • Beperkte compensatie
  • Langere bezorgtijden
  • Onjuiste adreslevering
  • Ontbrekende items
  • Verkeerde items geleverd
  • Onhandige bezorging in New York

Coppens - 7 februari 2024

  • Order niet geleverd
  • Geen reactie op annuleringsverzoeken
  • Slecht werkend systeem
  • Plannen om te sluiten met je geld in hun zak

Amy - 2 februari 2024

  • Niet te vertrouwen website en verouderd
  • Bestellingen bij gesloten of niet-bestaande restaurants
  • Ontoereikende klantenservice
  • Dreigen met woede-uitbarsting voor terugbetaling

Justin Richard - 11 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Geen genderpropaganda

Geoff - 22 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte beleid en functionaliteit
  • Website is vaak verouderd
  • Fouten bij het bestellen door glitches
  • Aanbieden van gedeeltelijke terugbetalingen is onacceptabel
  • Moest meerdere malen met problemen omgaan voordat ik een volledige terugbetaling kreeg
  • Alle services lijken verbonden en van slechte kwaliteit
  • Zal nu restaurants direct bellen in plaats van online te bestellen

Demarcus Schlatz - 29 december 2022Trustpilot 🔗

  • Trage responstijd
  • Dubbele verificatie van creditcards
  • Scannen van de applicatie werkt niet
  • 30 minuten verspild met het plaatsen van een bestelling
  • Moest de telefoon gebruiken voor sneller bestellen

Watermelondrea Bubble - 19 november 2020Trustpilot 🔗

  • Gratis bezorging in vergelijking met DoorDash
  • Gebruiksvriendelijke website

L - 20 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Geen klantenservice

Mitch - 14 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Operationele problemen aan te pakken
  • In rekening gebracht voor bestelling die nooit ontvangen is
  • Lange wachttijden voor chatsupport
  • Tekort aan chauffeurs veroorzaakt vertragingen

Chris G - 25 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Inconsistente bezorgtijden
  • Onbetrouwbare chauffeurs
  • Koud voedsel door vertragingen

Julia - 5 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Hun app heeft bugs
  • Stuurde de bezorger naar de verkeerde vestiging van het restaurant
  • Bezorger weigerde eten te bezorgen tenzij er meer geld werd gegeven
  • Kreeg een terugbetaling van $50 van $115
  • 2 keer eerder besteld bij hetzelfde restaurant zonder problemen
  • Eerste keer bezorging zonder masker of sociale afstand
  • Zal het door de vingers zien

Jessica - 4 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Misleading advertising of restaurant hours and closure
  • Delayed response to reported issue
  • Refusal to refund despite clear policy violation
  • Lack of escalation process to manager

RSVP Events - 25 april 2020Trustpilot 🔗

  • Geen reactie van de klantenservice
  • Verkeerde bestelling ontvangen
  • Verspilling van geld
  • App verwijderd

jabberwolf - 18 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Nam mijn geld en dat was alles
  • App toonde niets was geleverd
  • Meerdere verzoeken om niet-geleverd item te annuleren
  • Geen reactie om bestelling te annuleren
  • Vreselijk systeem bij elkaar gehouden met tape en touwtjes
  • Lijkt van plan te zijn om te bezwijken onder hoge vraag

Becky Watson - 9 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Fraude

Johnny Wonderful - 25 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Laattijdige voedselbezorging, Koud voedsel, Slechte klantenservice
  • Hoog aantal vertragingsberichten, Inefficiënte koeriersdienst
  • Over het algemeen goede ervaring in het verleden
  • Goed voor 2 jaar
  • Plotse daling in servicekwaliteit vanaf 25/2/2020

Tiffany Harris - 7 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Perfect eten in eerste instantie, op tijd bezorgd, Goed voor medewerkers van een advocatenkantoor
  • Promoties niet aangevraagd, Late leveringen, Websitefouten, Geen uitleg gegeven
  • Onbevredigend vandaag, Verzoeken om annulering en teruggave van geld
  • Negatieve reputatie, Zal niet meer gebruiken, Negatieve aanbevelingen

Nikki - 28 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer ONBETROUWBAAR. VERSPILLING VAN TIJD. Geen toegankelijke klantenservice. Slechtste ervaring en verspilling van energie en middelen!!
  • Kaart kon niet worden belast. Geen reactie van de klantenservice ontvangen. Geen antwoord van het restaurant gekregen.
  • Zoveel mensen betrokken voor GEEN reden. Geen reactie na 2 uur.
  • Website zou moeten worden uitgeschakeld. Geen enkel excuus.

Susan Mayer - 14 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Volledig clueless service
  • Website toont restaurants die niet leveren
  • Late leveringsmelding
  • Beperkte restaurantkeuzes

Fencil Orto - 7 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Verschrikkelijke online beveiliging
  • Geen 2FA of SMS-authenticatie
  • Klantenondersteuning is bijna nutteloos
  • Accountinbreuken als gevolg van gecompromitteerde website
  • Deactivering van account zonder juiste oplossing
  • Gebrek aan melding van accountinbreuken
  • Niet aanbevolen voor het verstrekken van zakelijke en persoonlijke informatie

CC - 2 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Gebrek aan menselijke interactie met klantenservice
  • Deactivering van account zonder melding
  • Onmogelijkheid om ondersteuning of live chat te contacteren zonder in te loggen
  • Onefficiënte e-mailcommunicatie met klantenservice
  • Voorgesteld om een nieuw account aan te maken in plaats van het daadwerkelijke probleem aan te pakken
  • Gebrek aan kennis over hoe de website en app functioneren
  • Frauduleus gebruik van account zonder haalbare oplossing

JoeR - 21 december 2019Trustpilot 🔗

  • Systeem zuigt
  • Problemen met bestelling en bezorgadres
  • Koude pizza bij aankomst
  • Onverantwoordelijke klantenservice
  • App verwijdering

Carol Alex - 19 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Vermelde restaurants bezorgen niet op mijn adres
  • Winkelwagen zegt dat restaurant niet bezorgt op mijn gebied
  • Geen Caviar meer vanwege bezorgproblemen
  • Moeilijkheid bij het vinden van een restaurant dat op mijn adres bezorgt

SHAM - 3 september 2019Trustpilot 🔗

  • Bestelproces duurde 30 minuten
  • Speciaal verzoekvak is nutteloos
  • Duistere bezorger deed er te lang over
  • Eten kwam steenkoud aan
  • Extra servicekosten en fooikosten toegevoegd

Carolyn Miller - 19 augustus 2019Trustpilot 🔗

  • Verborgen fooimanipulatie door Caviar
  • Niet-noodzakelijke kosten toegevoegd zonder toestemming
  • Meer transparantie nodig in tipbeleid

Dave Wilson - 23 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Slechte website die het saldo van cadeaubonnen niet erkent
  • Late bezorgtijden
  • Veel keren kunnen ze niet bezorgen vanwege weer of te druk
  • Vreselijke ervaring