Delonghi

106 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Delonghi komt uit 106 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Delonghi gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (88)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Delonghi heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant zijn er klanten die problemen ondervinden met het retourneren van producten en het krijgen van hulp van de klantendienst, maar aan de andere kant zijn er ook tevreden klanten die goede ervaringen hebben met de service. Sommige klanten hebben gemeld dat ze kosten moesten betalen voor reparaties buiten de garantieperiode, terwijl anderen juist gratis reparaties hebben gekregen. Het lijkt erop dat de ervaring met het retourbeleid van Delonghi sterk kan variëren, afhankelijk van de specifieke situatie en de medewerkers die betrokken zijn. (56%)

“Vreselijke service”

“Slechte levering en service, kapotte onderdelen, moeite met klantendienst, lang wachten op vervanging”

“De hele terugstuurprocedure was super ingewikkeld”

“Koop maar ergens anders”

“Koffiemachine snel kapot”

“Terugsturen van producten problematisch”

“Hele goede ervaring met de’longi, Super goed geholpen door Henk van de service, Man met echte kennis van koffie, Genieten van de allerbeste koffie ooit bij thuisgebruik”

“Ook weleens een defect onderdeel gehad wat ik vervangen kreeg terwijl dit niet onder garantie viel, Superfijn dat het zo geregeld kon worden, Scheelde mij weer kosten”

“Retour zenden is complex”

“Monteur nam apparaat mee zonder toestemming”

👍 5   👎 29

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Marvin Meijerink - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Vreselijke service

Emiel Renard - 10 april 2024

  • Slechte levering en service, kapotte onderdelen, moeite met klantendienst, lang wachten op vervanging

Lina Sahin - 3 april 2024

  • De leveringsinfo klopte niet
  • Het pakketje was vanuit Italië verstuurd met maar weinig bescherming
  • Het pakketje werd behandeld door UPS, wat voor veel gedoe zorgde
  • Het product dat ik besteld had was beschadigd aangekomen
  • De hele terugstuurprocedure was super ingewikkeld
  • Zou niet aanraden om hier te bestellen als je stress wil vermijden

L. Jansen - 10 maart 2024

  • Koop maar ergens anders

Anouk - 10 maart 2024

  • Slechte klantenservice
  • Koffiemachine snel kapot
  • Defect tweede apparaat
  • Verschrikkelijke service
  • Terugsturen van producten problematisch
  • Negatieve ervaring met bedrijf

Mientje - 1 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Hele goede ervaring met de’longi, Super goed geholpen door Henk van de service, Man met echte kennis van koffie, Genieten van de allerbeste koffie ooit bij thuisgebruik
  • Ook weleens een defect onderdeel gehad wat ik vervangen kreeg terwijl dit niet onder garantie viel, Superfijn dat het zo geregeld kon worden, Scheelde mij weer kosten

Lien - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Leveringinformatie klopt niet.
  • Veel ongemak met UPS afgeleverd
  • Pakket vanuit Italië verstuurd met minimale bescherming
  • Retour zenden is complex

Masood - 24 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Monteur eiste betaling voor garantiekwestie
  • Monteur beschuldigde de klant ten onrechte
  • Lang wachten op reactie na klacht indienen
  • Monteur nam apparaat mee zonder toestemming

Joop Elzinga - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Slechte klantenservice
  • Defect product

Hans in het Veld - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onbereikbare helpdesk, incapabele medewerkers, lange wachttijd voor retourzending
  • Lang wachten op geld na retourzending
  • Advies om lokaal te kopen in plaats van bij Delonghi zelf

Ilias Verbeeck - 13 december 2023

  • problemen met de koffiezetapparaat
  • geautomatiseerde antwoorden van klantendienst
  • geen oplossing aangeboden voor het probleem
  • frustrerende ervaring met MediaMarkt

Ilkkan Kilic - 8 december 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte service bij Delonghi en Makro
  • Verkeerde informatie gekregen bij Makro
  • Problemen met het koffiezetapparaat en herstelkosten moeten betalen
  • Ontkalkt programma blijft in storing en slappe koffie

Ethan Bastin - 11 november 2023

  • De luchtverwarmer werkte na 8 maanden maar half.
  • Het bedrijf weigerde de garantie omdat ze beweerden dat de kabel beschadigd was.
  • Teleurgesteld en zou het niet aanbevelen om hier iets te kopen.

Violette Roeters - 11 november 2023Trustpilot 🔗

  • Uitstekende service

Sandra Oosting - 12 juli 2023Trustpilot 🔗

  • slechte klantenservice
  • langzame reparaties
  • hoge reparatiekosten
  • onbruikbaar product na reparatie

Bart - 28 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Geweldige service, zelfs buiten garantie!
  • Koffie is zelfs te personaliseren
  • Monteur komt kosteloos bij je thuis
  • Lekkage keurig opgelost door monteur bij thuis
  • Gratis nieuw kannetje opgestuurd uit coulance

Ahmed - 21 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Mankementen aan gekocht product
  • Onnodige kosten aangerekend
  • Onduidelijkheid over garantie

Erin Alflen - 23 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte dienstverlening
  • Geen vervanging tijdens garantieperiode
  • Onregelmatig geluid
  • Technisch onderzoek zonder vervanging

EAM Coppens - 3 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Verkeerde kan besteld
  • Retourneren lukt niet via de site
  • Klantenservice reageert niet
  • Onbruikbare kan ontvangen

Frank Simons - 31 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Garantieproblemen
  • Slechte klantenservice

Marianne - 12 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Geen contact kunnen krijgen met Delonghi
  • Telefoonnummer werkt niet
  • Retour etiket werkt niet
  • Veel tijd en energie nodig voor oplossingen

Mvr - 29 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Olieradiator zwaar beschadigd aangekomen

M House - 3 september 2021Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service en lange wachttijd
  • Klantenservice die slechts 1 keer per dag reageren
  • Geen duidelijkheid via e-mail
  • Kosten van 114€ voor reparatie na garantieperiode
  • Teleurstelling door vertraagde service
  • Snelle service bij aankoop, trage service bij defect
  • Geen reactie op vriendelijk verzoek om snellere service
  • Starre en arrogante houding van de organisatie
  • Ondermaatse serviceverlening

Gerrit Heikamp - 15 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle reparatie zonder extra kosten

Veenendaal - 11 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Machine geeft koude koffie en halve kopjes koffie
  • Terugkerend probleem na opsturen
  • Onbeleefd antwoord

Wendy Van R - 15 december 2020Trustpilot 🔗

  • DeLongi apparaten kapot na 2 jaar en 5 maanden
  • Broodrooster en espresso apparaat kapot binnen 4 weken
  • Standaard antwoord van klantenservice bij klacht
  • Reparatievoorwaarden na retourneren met aankoopbon
  • Onpersoonlijke communicatie via e-mail
  • Hoge kosten bij niet akkoord gaan met reparatie

Katia verplancke - 12 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Onduidelijke communicatie
  • Onvriendelijke klantenservice
  • Slechte retourbeleid
  • Onbetrouwbare producten