Delonghi

106 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Delonghi komt uit 106 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Delonghi gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (88)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Delonghi heeft zowel voor- als nadelen. Aan de positieve kant, biedt het een prima service (20%), met geweldige koffiemachines (10%). Aan de negatieve kant, zijn er klachten over een slechte klantenservice (20%), verwarrende communicatie over actiedata (10%), moeilijkheden bij retourneren via de site (10%) en problemen met het bezorgen van een correcte factuur (10%). Het lijkt aan te raden om elders te kopen om stress te voorkomen, volgens sommige reviewer (20%).

“Koop maar ergens anders”

“niet rechtstreeks bestellen via de website”

“Verwarrende communicatie over actiedata”

“De'Longhi wil geen factuur met correcte gegevens bezorgen”

“Prima service”

“Retourneren lukt niet via de site”

“Slechte klantenservice”

“Geweldige koffiemachine”

“Slechter kan het niet, nieuw toestel gekocht was defect kreeg een andere van de winkelier na 3 maanden ook weer stuk en nu bijna 3 weken moeten wachten op een monteur...... vreselijk niet doen !!!!!! Omdat ik het op hun pagina op fb heb gezet hebben ze me geblokkeerd niet alleen slecht maar ook nog een bende lafaards. 2 toestellen na mekaar die niet werken en heel mijn keuken onder water je kunt met zo een machine nog geen kopje thee zetten”

👍 2   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

L. Jansen - 7 maanden geleden

  • Koop maar ergens anders

Dieter W - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • langere levering
  • gebrek aan communicatie
  • onduidelijke verantwoordelijkheid voor vertraging
  • kortingscode niet zinvol
  • niet rechtstreeks bestellen via de website

Ingrid - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Klantenservice onbereikbaar
  • Onbruikbare kortingscodes
  • Verwarrende communicatie over actiedata
  • Lange wachttijd voor oplossing

Peter - 16 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Kwaliteit en service niet op niveau
  • Dure De'Longhi Prima Donna gekocht
  • Koffie voldoet niet
  • De'Longhi wil geen factuur met correcte gegevens bezorgen

Sylvia De Lange - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima service

EAM Coppens - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Verkeerde kan besteld
  • Retourneren lukt niet via de site
  • Klantenservice reageert niet
  • Onbruikbare kan ontvangen

Frank Simons - 23 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Garantieproblemen
  • Slechte klantenservice

Willem Jenster - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Geweldige koffiemachine
  • Makkelijk schoon te houden en weinig onderhoud nodig
  • Stil in vergelijking met andere machines
  • Overzichtelijk display en overdadige instellingen
  • Leuke app die regelmatig gebruikt wordt

Brigitte Steels - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • heel slecht nooit meegemaakt
  • Slechter kan het niet, nieuw toestel gekocht was defect kreeg een andere van de winkelier na 3 maanden ook weer stuk en nu bijna 3 weken moeten wachten op een monteur...... vreselijk niet doen !!!!!! Omdat ik het op hun pagina op fb heb gezet hebben ze me geblokkeerd niet alleen slecht maar ook nog een bende lafaards. 2 toestellen na mekaar die niet werken en heel mijn keuken onder water je kunt met zo een machine nog geen kopje thee zetten
  • 1 ster geven maar die zijn ze zelfs niet waard.