Emma

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Emma komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emma gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Emma heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant worden goede afspraken gemaakt voor levering en ruil, en is het makkelijk om producten om te ruilen naar een ander model. Ook worden geruilde producten snel opgehaald en wordt er snel terugbetaald. Aan de andere kant zijn er veel klachten over de moeilijkheid en langdurigheid van het retourproces, met problemen zoals lang wachten op terugbetaling, geen reactie op retourverzoeken en twijfel over terugbetaling. (40%)

“Waardeloze service!”

“Ophaalafspraak wordt niet gemaakt”

“Proces niet op orde”

“Problemen met retourneren”

“Langdurig proces”

“Geschikte matras”

“Geen geld terug ontvangen”

“Zelf materiaal moeten aankopen wegens slechte schroeven.”

“Geld terugkrijgen na retour is moeilijk”

“Geretourneerd in december 2023 en van het kastje naar de muur gestuurd”

👍 6   👎 19

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Carmella Borgh - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Waardeloze service!
  • Ophaalafspraak wordt niet gemaakt
  • Moedeloosheid
  • Veel gebeld en gemaild
  • Nieuwe slap excuses
  • Desinteresse van het bedrijf
  • Proces niet op orde

Eva K - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Problemen met retourneren
  • Gebrek aan communicatie
  • Geen afhaalafspraak gemaakt
  • Langdurig proces

Peter - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geschikte matras

Lynn - 28 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tijdige retour aangemeld
  • Geen reactie ontvangen
  • Geen geld terug ontvangen

XX - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tevreden van de aankoop!
  • Het slaapt heerlijk.
  • De levering kon absoluut beter alsook de montage.
  • Niet mogelijk te plannen + verspreid over 3 momenten op 2 weken.
  • Zelf materiaal moeten aankopen wegens slechte schroeven.

Heidi Driesen - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geld terugkrijgen na retour is moeilijk
  • Geretourneerd in december 2023 en van het kastje naar de muur gestuurd
  • Altijd andere medewerker met verschillende redenen en info

Janine Driessen - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen levering na bestelling
  • Geen communicatie over leverdatum
  • Lang wachten op terugbetaling
  • Onprofessionele klantenservice

Koen Denef - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Vreselijke ervaring met Emma matras
  • Foutieve matras geleverd
  • Geen reactie op retourverzoek
  • Moeite met organiseren van ophaling
  • Standaard antwoorden van klantenservice
  • Moeilijkheid terugbetaling
  • Geen menselijk contact bij klantenservice
  • Twijfel over terugbetaling
  • Klantenservice AI-gestuurd
  • Vrees voor juridische stappen

Nebi Nomar - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet correct geleverd en geïnstalleerd
  • Beschadigde onderdelen en gebrek aan opvolging
  • Langdurige en onduidelijke retourprocedure
  • Geen adequate opvolging van klachten

Tamara - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Onduidelijke klantenservice
  • Lang wachten op levering van boxspring
  • Moeilijk om bestelling te annuleren en geld terug te krijgen

Dr. Laurens Brits - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Verbeteren doen ze hun best.
  • Alles laten ophalen en snel terugbetaling.
  • Klant moet zichzelf indekken, ophaalservice niet altijd kundig in het nederlands.
  • Fout geleverde kussens in verpakking.

Maureen Beauprez - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Nog altijd geen terugbetaling ontvangen na meer dan 6 weken
  • Geen duidelijke communicatie over status van terugbetaling

Ivo - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Goede afspraken in verband met levering en ruil
  • Makkelijk omruilen naar een ander product
  • Prima afspraken voor ophalen van geruilde matras

Tessa - 1 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lange wachttijd voor retourverwerking
  • Gebrek aan communicatie over ophaalbevestiging
  • Moeilijkheid bij maken retourafspraak
  • Terugbetaling problemen

Ine Windels - 30 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring
  • Matras toegekomen zonder de wit-grijze hoes
  • Lagen van de binnenkant van de matras kwamen niet overeen met de productfoto
  • Lang moeten wachten op terugbetaling
  • Onvoldoende bewijs van meegave bij retourneren
  • Klantendienst stuurt van het kastje naar de muur
  • Moeten zelf gaan uitzoeken waar matras is voor terugbetaling
  • Klantenservice echt ondermaats
  • Hopen dat geld nog terugzien

Janick - 15 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Levering in delen.
  • IJzeren bed is niet gemakkelijk in elkaar te zetten.
  • Lattenbodem vertoont onmiddellijk een scheur bij het uitpakken.

Arthur Jacobs - 8 december 2023

  • Matras omgeruild naar een beter model
  • Goede ervaring bij het bedrijf
  • Levering gebeurde snel
  • Duidelijke afspraken over het ophalen van de geruilde matras
  • Nog even afwachten tot ik het geld terugkrijg van de geruilde matras