Emma

128 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Emma komt uit 128 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Emma gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Emma maakt het gemakkelijk om te bestellen, met een gemiddelde score van 80% op gebruiksvriendelijkheid. Echter, de levering en montage kunnen verbeterd worden, met een score van 60%. Klanten hebben gemengde gevoelens over hun ervaring, met een gemiddelde tevredenheid van 50%. Het bedrijf heeft ook negatieve reviews en kritiek gekregen over het verwijderen van beoordelingen en het ontbreken van een officiële klachtenprocedure. Over het algemeen lijken de Emma-matrassen wel van goede kwaliteit te zijn, met een score van 70%.

“Gemakkelijk te bestellen via website”

“Handleiding online moeilijk te vinden en onjuist”

“Enkel nog bij Emma kopen voor mijn slaapcomfort”

“De levering kon absoluut beter alsook de montage.”

“Gemakkelijk om te bestellen”

“Negatieve webshop ervaring”

“Lagen van de binnenkant van de matras kwamen niet overeen met de productfoto”

“Geen officiële klachtenprocedure beschikbaar”

“Poging om negatieve beoordelingen te verwijderen”

“Gemengde gevoelens”

👍 5   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

danny - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Goede service
  • Gemakkelijk te bestellen via website
  • Goede communicatie tijdens levering. Info over levertijd.
  • Alles samen opsturen en met hetzelfde koerierbedrijf om ongemakken te vermijden door op een ondertekend stuk te moeten wachten.

Stephany - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • 5 aparte leveringen zonder afspraak op uur
  • Handleiding online moeilijk te vinden en onjuist
  • Onjuiste informatie in eerste mail
  • Bed moet genormeerd worden maar is niet

Mies - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Zeer tevreden met mijn nieuwe topper
  • Geen last meer van lage rugpijn of nekpijn
  • Enkel nog bij Emma kopen voor mijn slaapcomfort

XX - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Tevreden van de aankoop!
  • Het slaapt heerlijk.
  • De levering kon absoluut beter alsook de montage.
  • Niet mogelijk te plannen + verspreid over 3 momenten op 2 weken.
  • Zelf materiaal moeten aankopen wegens slechte schroeven.

Marc Bellinkx - 11 april 2024Trustpilot 🔗

  • Moeilijk te verkrijgen ontbrekend item
  • Goed product
  • Gemakkelijk om te bestellen
  • Onzekerheid over ontbrekende items en oplossing
  • Gebrek aan duidelijke oplossing

Joost - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Matras nog steeds niet geleverd
  • Gebrek aan communicatie over planning
  • Matras nog niet kunnen beoordelen
  • Slecht beheer en communicatie
  • Waardeloze reacties per mail of telefoon
  • Negatieve webshop ervaring
  • Misleidende promoties

Ine Windels - 30 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring
  • Matras toegekomen zonder de wit-grijze hoes
  • Lagen van de binnenkant van de matras kwamen niet overeen met de productfoto
  • Lang moeten wachten op terugbetaling
  • Onvoldoende bewijs van meegave bij retourneren
  • Klantendienst stuurt van het kastje naar de muur
  • Moeten zelf gaan uitzoeken waar matras is voor terugbetaling
  • Klantenservice echt ondermaats
  • Hopen dat geld nog terugzien

Sarina Groeneveld - 28 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Lang wachten op resterende bestelling
  • Onbetrouwbare communicatie over leveringsdatum
  • Geen officiële klachtenprocedure beschikbaar

Yannick Snellings - 20 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Onvolledig bed na 3.5 maand, klantenservice kan niet helpen
  • Beschadigde muren en vloer bij levering
  • Geen antwoord op schadedossier
  • Poging om negatieve beoordelingen te verwijderen

Nicole Geerkens - 9 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Gemengde gevoelens
  • De QR code voor de handleiding kwam niet overeen met het model
  • Combo van lattenbodem en matras maakt bed te zacht
  • Matrasbeschermer en kussens pas de dag erna gekomen

Daniël Goethals - 5 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Prima Emma-matrassen.