Etihad Airways

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Etihad Airways komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Etihad Airways gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Etihad Airways wordt wisselend beoordeeld door klanten. Hoewel sommige passagiers te maken hadden met moeilijkheden en verlies van geld (50%), waren anderen tevreden over de vlotte en duidelijke communicatie voor, tijdens en na de vlucht (75%). De service en professionaliteit worden geprezen (100%), maar er zijn ook klachten over te late communicatie en gebrek aan duidelijkheid (25%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Etihad Airways verbeterd te kunnen worden.

“Fantastische service en professionaliteit”

“Vlotte en duidelijke communicatie voor, tijdens en na de vlucht”

“De reis kon niet doorgaan vanwege coronapandemie”

“In totaal bijna €2000 verloren door gedoe met luchtvaartmaatschappij”

“Grote en comfortabele vliegtuig met warme maaltijd en gratis films”

“Vlucht verliep vlot en op tijd”

“Tickets geboekt naar Bali”

“Bezorgd over andere maatschappij voor tweede vlucht”

“Hoop dat alles vlot zal verlopen”

“Moeilijk contact met Etihad”

👍 11   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Elena - 8 april 2024

  • Fantastische service en professionaliteit
  • Comfortabele cabine en goed verzorgd entertainmentaanbod
  • Heerlijk eten en drinken met dieetwensen
  • Vlotte en duidelijke communicatie voor, tijdens en na de vlucht

Emile Tran - 17 maart 2024

  • De reis kon niet doorgaan vanwege coronapandemie
  • Enkel een voucher aangeboden in plaats van geld terug
  • Geen teruggave ontvangen na annulering van de tweede reis
  • In totaal bijna €2000 verloren door gedoe met luchtvaartmaatschappij

Leon - 13 maart 2024

  • Grote en comfortabele vliegtuig met warme maaltijd en gratis films

Raphaël Lenaerts - 11 januari 2024

  • Service aan boord was oké
  • Stoelen waren niet comfortabel, eten was niet lekker
  • Kosten voor extra bagage waren hoog
  • Vlucht verliep vlot en op tijd

L. Lambrechts - 5 januari 2024

  • Tickets geboekt naar Bali
  • Bezorgd over andere maatschappij voor tweede vlucht
  • Hoop dat alles vlot zal verlopen

Lukas - 25 december 2023

  • Moeilijk contact met Etihad
  • Geen terugbetaling bij annulatie vliegtickets
  • Frustrerende ervaring
  • Slechte communicatie van Etihad
  • Geld niet teruggekregen

Peter Thuis - 31 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Communicatie te laat over verandering in uitvoerende airline

jules - 30 oktober 2023

  • Betalen met creditcard om gedoe te vermijden

Dave Rijpkema - 26 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Nooit mijn corona geld terug gekregen

Selina - 15 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Vriendelijk geholpen
  • Snel geholpen na betalingsprobleem
  • Handig om te betalen met creditcard

Milo Theeuwes - 24 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Uiteindelijk goedgekomen na veel gezeik en gebel
  • BETAAL NOOIT VIA BANKOVERSCHRIJVING

Rens - 8 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Opgelicht
  • Geen geld terug
  • Enkel voucher
  • Hoge kosten
  • Geen communicatie