Etihad Airways

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Etihad Airways komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Etihad Airways gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Etihad Airways heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de grote en comfortabele vliegtuig met warme maaltijd en gratis films (80%), veel beenruimte (100%), vlotte en tijdige vlucht (100%) en handige mogelijkheid om te betalen met creditcard (100%). Echter zijn er ook negatieve punten zoals lang wachten op service (60%), langzame levering (40%), ongemakkelijke stoel (20%) en problemen met terugbetaling via bankoverschrijving (0%). Uiteindelijk hebben sommige klanten na veel gedoe en telefoontjes wel een oplossing gekregen (60%).

“Veel beenruimte”

“De reis kon niet doorgaan vanwege coronapandemie”

“Grote en comfortabele vliegtuig met warme maaltijd en gratis films”

“Vlucht verliep vlot en op tijd”

“Tickets geboekt naar Bali”

“Bezorgd over andere maatschappij voor tweede vlucht”

“Langzame levering”

“ongemakkelijke stoel”

“Bankoverschrijving werkt niet en ik krijg m'n geld niet terug”

“Handig om te betalen met creditcard”

👍 8   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

merel - 24 maart 2024

  • Veel beenruimte
  • Lekker eten
  • Vriendelijk personeel
  • Moderne vliegtuigen

Emile Tran - 17 maart 2024

  • De reis kon niet doorgaan vanwege coronapandemie
  • Enkel een voucher aangeboden in plaats van geld terug
  • Geen teruggave ontvangen na annulering van de tweede reis
  • In totaal bijna €2000 verloren door gedoe met luchtvaartmaatschappij

Leon - 13 maart 2024

  • Grote en comfortabele vliegtuig met warme maaltijd en gratis films

Raphaël Lenaerts - 11 januari 2024

  • Service aan boord was oké
  • Stoelen waren niet comfortabel, eten was niet lekker
  • Kosten voor extra bagage waren hoog
  • Vlucht verliep vlot en op tijd

L. Lambrechts - 5 januari 2024

  • Tickets geboekt naar Bali
  • Bezorgd over andere maatschappij voor tweede vlucht
  • Hoop dat alles vlot zal verlopen

Louis - 3 januari 2024

  • Slechte klantenservice
  • Langzame levering

Laure - 13 november 2023

  • onvriendelijk personeel
  • ongemakkelijke stoel
  • slecht eten aan boord
  • tegenvallende service

Klaas Van Halewyck - 26 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Bankoverschrijving werkt niet en ik krijg m'n geld niet terug

Selina - 15 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Vriendelijk geholpen
  • Snel geholpen na betalingsprobleem
  • Handig om te betalen met creditcard

Milo Theeuwes - 24 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Uiteindelijk goedgekomen na veel gezeik en gebel
  • BETAAL NOOIT VIA BANKOVERSCHRIJVING

benoy - 21 februari 2017

  • goede lounge faciliteiten
  • mogelijkheid tot upgrade
  • slechte zitplaatsen en bediening
  • slechte business lounge faciliteiten
  • lang wachten op service