Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De levering van Etihad Airways heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is de grote en comfortabele vliegtuig met warme maaltijd en gratis films (80%), veel beenruimte (100%), vlotte en tijdige vlucht (100%) en handige mogelijkheid om te betalen met creditcard (100%). Echter zijn er ook negatieve punten zoals lang wachten op service (60%), langzame levering (40%), ongemakkelijke stoel (20%) en problemen met terugbetaling via bankoverschrijving (0%). Uiteindelijk hebben sommige klanten na veel gedoe en telefoontjes wel een oplossing gekregen (60%).