Etihad Airways

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Etihad Airways komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Etihad Airways gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Etihad Airways blinkt uit in gebruiksgemak (100%), maar de service en business lounge faciliteiten zijn helaas teleurstellend (0%). Gelukkig zijn de algemene lounge faciliteiten wel goed (50%).

“Website was makkelijk te gebruiken”

“tegenvallende service”

“goede lounge faciliteiten”

“slechte business lounge faciliteiten”

👍 2   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Luyten - 1 februari 2024

  • Website was makkelijk te gebruiken
  • Boekingsproces was vlot
  • Verschillende vluchtmogelijkheden werden duidelijk getoond
  • Prijzen soms wat duur in vergelijking met andere airlines

Laure - 13 november 2023

  • onvriendelijk personeel
  • ongemakkelijke stoel
  • slecht eten aan boord
  • tegenvallende service

benoy - 21 februari 2017

  • goede lounge faciliteiten
  • mogelijkheid tot upgrade
  • slechte zitplaatsen en bediening
  • slechte business lounge faciliteiten
  • lang wachten op service