Etihad Airways

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6 voor Etihad Airways komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Etihad Airways gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleidsregeling van Etihad Airways lijkt gebreken te hebben, aangezien verschillende klanten hebben gemeld dat ze geen geld terug hebben gekregen na annulering van hun vluchten. In plaats daarvan kregen ze alleen een voucher aangeboden. Dit heeft voor frustratie gezorgd bij klanten die hun geld terug wilden ontvangen, maar werden teleurgesteld door het beleid van Etihad Airways. (70%)

“Enkel een voucher aangeboden in plaats van geld terug”

“Geen teruggave ontvangen na annulering van de tweede reis”

“Geen terugbetaling bij annulatie vliegtickets”

“Geld niet teruggekregen”

“Bankoverschrijving werkt niet en ik krijg m'n geld niet terug”

“Nooit mijn corona geld terug gekregen”

“Opgelicht”

“Geen geld terug”

“Enkel voucher”

👍 0   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Emile Tran - 17 maart 2024

  • De reis kon niet doorgaan vanwege coronapandemie
  • Enkel een voucher aangeboden in plaats van geld terug
  • Geen teruggave ontvangen na annulering van de tweede reis
  • In totaal bijna €2000 verloren door gedoe met luchtvaartmaatschappij

Lukas - 25 december 2023

  • Moeilijk contact met Etihad
  • Geen terugbetaling bij annulatie vliegtickets
  • Frustrerende ervaring
  • Slechte communicatie van Etihad
  • Geld niet teruggekregen

Klaas Van Halewyck - 26 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Bankoverschrijving werkt niet en ik krijg m'n geld niet terug

Dave Rijpkema - 26 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Nooit mijn corona geld terug gekregen

Rens - 8 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Opgelicht
  • Geen geld terug
  • Enkel voucher
  • Hoge kosten
  • Geen communicatie