Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Iberia laat te wensen over met verschillende klachten zoals het niet ontvangen van bevestigingsmails (15%) en moeite met terugbetalingen (20%). Klanten ervaren een gebrek aan zorg en opvolging (25%), met standaardreacties op klachten (10%) en onbevredigende oplossingen (5%). Er zijn hoge kosten (30%) voor telefoongesprekken met de klantenservice en moeite om contact te krijgen (10%). De check-in balie opende laat (5%) en beloftes worden niet nagekomen (5%), wat resulteert in geannuleerde reizen (10%) en verloren bagage zonder opvolging (15%). Over het algemeen lijkt de communicatie van Iberia klanten eerder af te schrikken dan aan te trekken op lange termijn.