Iberia

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Iberia komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Iberia gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Iberia heeft enkele problemen, waaronder onbevredigende oplossingen, crashende en kapotte pagina's bij het inchecken, en moeilijkheden met het gebruik ervan. Dit kan leiden tot verloren bagage, moeilijkheden bij het inchecken en zelfs het niet ontvangen van bevestigingsmails en het kwijtraken van geld. (70%) Aan de positieve kant kunnen passagiers online vluchten boeken en hun reis beheren vanaf het comfort van hun huis, maar de website kan verbeterd worden om een ​​soepelere ervaring voor klanten te garanderen. (30%)

“Kofferhotline en website gaven problemen”

“Moeilijke inchecken”

“crashende website bij inchecken”

“kapotte website bij inchecken”

“onbevredigende 'oplossing' door door te verwijzen naar website”

“Website is moeilijk te gebruiken”

“Geen bevestigingsmail ontvangen en geld afgeschreven”

👍 0   👎 8

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Merel - 29 februari 2024

  • Check-in balie opende pas 10 MINUTEN voor het instappen
  • Vertragingen misten we onze vlucht
  • Koffers kwijt
  • 4 uur wachten op luchthaven zonder resultaat
  • Kofferhotline en website gaven problemen
  • Geen hulp van bedrijfsmedewerkers
  • Belofte van e-mail binnen 2 uur niet nagekomen
  • Koffers nooit teruggevonden
  • Reis geannuleerd

A. Thys - 27 februari 2024

  • Moeilijke inchecken

Sacha - 26 januari 2024

  • klantenservice is ellendig
  • slechte service bij langeafstandsvluchten
  • crashende website bij inchecken
  • onbehulpzaam personeel tijdens de vlucht
  • vuil en versleten vliegtuig
  • onoplettend personeel tijdens de vlucht
  • lange wachttijden voor klantenservice
  • kapotte website bij inchecken
  • hoog prijsniveau voor slechte service
  • gebrek aan zorg voor passagiers

Eline Toussaint - 19 december 2023

  • hoge kosten voor telefoongesprek met klantenservice
  • onmogelijk om dochter aan te melden voor loyaliteitskaart
  • kaart niet bestaand terwijl er bewijs van e-mail is
  • gebrek aan opvolging en erkenning van e-mail registratie
  • onbevredigende 'oplossing' door door te verwijzen naar website

Lola Vermeersch - 13 november 2023

  • Website is moeilijk te gebruiken

Jenny - 11 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Geen bevestigingsmail ontvangen en geld afgeschreven
  • Moeilijk om geld terug te krijgen
  • Geld nog steeds niet terug na tientallen telefoontjes
  • Klantenservice niet klantvriendelijk en geeft smoesjes