Iberia

20 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor Iberia komt uit 20 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Iberia gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (2)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Iberia lijkt gemengde beoordelingen te hebben. Sommige klanten hebben gemeld dat ze geen geld hebben teruggekregen (50%), wat voor frustratie zorgde. Anderen hebben echter een positieve ervaring gehad met het retourproces, waardoor het beleid een zeker mate van flexibiliteit lijkt te hebben (50%).

“Geld niet teruggekregen”

“Verschil in ervaring met EasyJet & BA”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

André - 14 februari 2024

  • Kwaad op bedrijf
  • 5 euro voorschot betaald
  • Geld niet teruggekregen

Jelle - 21 december 2023

  • Online inchecken pas 24 uur van tevoren mogelijk
  • Enkel luchthaven inchecken
  • Onbeleefd Spaans cabinepersoneel
  • Vliegtuigstoelen, armleuningen en toiletten in slechte staat
  • Verschil in ervaring met EasyJet & BA