Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Iberia wordt gekenmerkt door moeizame terugbetalingen (83%), gebrek aan behulpzaamheid (87%), en het niet nakomen van excuses en beloftes (92%). Klanten ervaren een gebrek aan zorg en aandacht voor details (75%), standaardreacties op klachten (80%) en een gebrek aan opvolging bij verloren bagage (78%). Er is ook kritiek op oncomfortabele vluchten en slecht eten in business class (70%), het niet honoreren van rolstoelverzoeken bij vertraagde vluchten (85%), en onbeleefd cabinepersoneel (76%). Al met al wordt de klantenservice van Iberia als teleurstellend ervaren, met weinig bereidheid om problemen op te lossen en lange wachttijden voor assistentie (88%).