IHG

136 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor IHG komt uit 136 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor IHG gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorgservice van IHG heeft helaas veel negatieve feedback gekregen. Veel klanten klagen over problemen met reserveringen, zoals annuleringen die telefonisch moeten gebeuren, gesloten hotels na reservering en reserveringen die niet ingecheckt worden. Ook zijn er klachten over hoge prijzen, slechte kwaliteit en het niet ontvangen van loyaliteitspunten. Daarnaast zijn er klachten over ongemakken in de hotels zelf, zoals het ontbreken van warm water in de douche, oncomfortabele accommodaties en onnauwkeurigheden in adressen en facturen. Behalve enkele positieve opmerkingen, lijkt de overgrote meerderheid van klanten ontevreden over de bezorgservice van IHG. (70%)

“Geen stoelen gekregen voor het bekijken van de eclips vanwege veiligheidszorgen”

“betrokken bij een werkgroep”

“mijn punten zijn verlopen”

“Kan niet leveringsadres wijzigen”

“Gratis parkeergelegenheid, wifi en ontbijt”

“Geen warm water om te douchen”

“Hoge prijzen, Slechte kwaliteit, Geen loyaliteitspunten ontvangen”

“Mijn auto werd opengebroken”

“Langere verificatietijd voor succesvolle toepassing”

“Geen enkele dag kreeg ik schoonmaakdiensten”

👍 7   👎 50

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Martin Elia - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Extreem verschrikkelijke ervaring
  • Nog steeds wachtend op een reactie
  • Geen stoelen gekregen voor het bekijken van de eclips vanwege veiligheidszorgen
  • Onbeschoft gedrag van de algemeen directeur
  • Gebrek aan communicatie over de oplossing

Barbara Ambrosi - 7 mei 2024Trustpilot 🔗

  • betrokken bij een werkgroep
  • geld stelen door winstwaarde te verhogen
  • je voor de gek houden en geld laten betalen
  • gebruik van het logo van booking.com en IHG hotels & Resort

david houston - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • mijn punten zijn verlopen
  • verlaagd tot clubstatus
  • punten verwijderd na regelwijziging

Anthony Zambra - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kan niet leveringsadres wijzigen
  • Prijzen zijn te duur
  • Website is niet gebruiksvriendelijk

SailorBill - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Gratis parkeergelegenheid, wifi en ontbijt
  • Uitstekende service van het personeel
  • Rustige locatie aan het kanaal met gratis uitzicht op de waterlandschappen

Consumer - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen warm water om te douchen

Meunier - 29 maart 2024

  • Hoge prijzen, Slechte kwaliteit, Geen loyaliteitspunten ontvangen
  • Vervuilde kamer, Slechte SPA-ervaring, Slechte restaurants
  • Teleurstellende communicatie, Geen goede website informatie

J Williams - 14 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Niet de schoonste
  • Bedden waren vreselijk oncomfortabel
  • Mijn auto werd opengebroken
  • Hotelpersoneel niet bezorgd
  • Mijn ontvangstbewijs via e-mail is nooit verzonden

Emily - 13 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Teleurstellende reactie op goedkopere deal gevonden op Skyscanner
  • Langere verificatietijd voor succesvolle toepassing
  • Valse reclame over extra puntenaanbod
  • Niet-restitueerbare prijs leidt tot hogere kosten
  • Verlies van loyaliteit door slechte ervaring

Herbert F Johnson - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen enkele dag kreeg ik schoonmaakdiensten
  • Schoonmaak liet slechts vier grote handdoeken achter en leegde de prullenbak
  • Het hotel had een geur, alsof het tapijt moest worden gereinigd
  • Ontbijt was elke ochtend goed

GANACUS - 20 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen betaling aan schoonmakers.

Adrien - 7 februari 2024

  • Reservering geannuleerd zonder enige excuus
  • Onhandige locatie aangeboden als alternatief
  • Ontevredenheid over klantenservice
  • Gesloten hotel na reservering

Chris - 6 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slechtste hotelverblijf ooit
  • Slechtste klantenservice
  • Kamer verwarming werkt niet, geen warm water
  • $40 per nacht terugbetaling aangeboden na klachten
  • Verzoek om kamerwijziging geweigerd vanwege verwarmings- en warmwaterproblemen
  • Moeite om alternatieve accommodatie te vinden
  • Geen reactie van de klantenservice ondanks meerdere pogingen
  • Gebrek aan reactie van de CEO na e-mail
  • Overweegt juridische stappen na gebrek aan oplossing

Christa Jensen - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • I didn't get a $70 refund after cancelling my reservation
  • Ontvang punten in plaats van geld voor geannuleerde reserveringen

Linde Somers - 26 januari 2024

  • Geen warm water in de douche

JOHN P - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Hotel weigerde krediet voor 6 dagen, internet werkte niet voor het grootste deel van het verblijf, hotelpersoneel was geweldig en vriendelijk

Claire Hamon - 21 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onvoldoende verwarming en geluidsisolatie
  • Veganistisch eten was teleurstellend
  • Personeel kon geen plantaardige melk opwarmen
  • Kelner liet vuile bestek vallen op klant
  • Personeel was aardig en deden hun best
  • Zal niet terugkeren naar het hotel

Mag - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onder renovatie
  • Stoffig, gevaarlijk op trappen
  • Verwarring over brandalarm
  • Valse alarmen niet gecommuniceerd
  • Eigenaren geven niet om klanten

K Dav - 11 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onwettig in rekening gebrachte huisdierenvergoeding voor hulphond
  • Manager stond op huisdierenvergoeding ondanks ADA-wetten
  • Hotel reageert niet op e-mails/telefoontjes voor terugbetaling
  • Corporate IHG-kantoor beweert geen verantwoordelijkheid te hebben voor hotelprijzen

Mr Shepherd - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Klantenservicemedewerkers luisteren niet of begrijpen het probleem niet
  • Gastrelaties maken bij elke gelegenheid een zaak aan maar er worden geen veranderingen aangebracht
  • Onnauwkeurigheid in adres op account en factuur bij hotels

Anna Lewinska - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen waar voor je geld
  • Kakkerlakken in de kamer
  • Slechte klantenservice
  • Inefficiente communicatie

Micheal NameNotYourBusiness - 10 december 2023Trustpilot 🔗

  • Groot concern dat zich niet bekommert
  • Rampzalige app-ervaring
  • Puntensysteem is het enige positieve
  • Gebrek aan zorg voor klantgevoelens
  • Problemen met accountvergrendeling niet goed gecommuniceerd

zoé - 8 december 2023

  • Reservatie niet ingecheckt
  • Onredelijke kosten voor niet inchecken
  • Geen begrip voor noodgevallen
  • Twijfel over toekomstig gebruik van diensten

Louis Verhoeven - 30 november 2023

  • Annulatie van reservering gemaakt met punten vereist telefonisch contact met IHG
  • General Manager weigert punten terug te geven na geannuleerde vlucht

nadine davies - 29 november 2023Trustpilot 🔗

  • Geld gestolen uit kamer
  • Negeer niet storen bord
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid van hotelpersoneel
  • Geen follow-up op beloofde acties
  • Gebrek aan een juist oplossingsproces

Doc - 9 november 2023Trustpilot 🔗

  • Extra kosten in rekening gebracht zonder voorafgaand overleg
  • In rekening gebrachte vergoeding die niet is toegepast bij een ander hotel
  • Hotelmanager staat erop een vergoeding in rekening te brengen
  • Vergoeding niet duidelijk uitgelegd

mama bear - 7 november 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Overboekingsproblemen
  • Geen teruggave gegeven
  • Gebrek aan zorg voor vermoeide klant

Lena Cools - 4 november 2023

  • Oncomfortabel verblijf

M Blocker - 3 november 2023Trustpilot 🔗

  • Lang wachten, telefoongesprekken verbroken, uitgeschakelde enquête
  • Medewerkers saboteren, hinderen de operaties
  • Niet bereid om zaken te steunen die door medewerkers zijn geruïneerd

David Robertson - 30 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, vooral Laura en Ibrahim
  • Goed uitgeruste, schone en vredige kamer
  • Mooi landschap als extra bonus

Caroline Marquis - 24 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Zal onder geen enkele omstandigheid terugbetalen

R. De Ridder - 22 oktober 2023

  • Aangenaam verblijf
  • Top personeel
  • Geweldige kamers
  • Prachtig hotel
  • Zal weer reserveren

Phil - 19 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • wachttijden bij inchecken, te hoge kosten, kamer niet schoongemaakt

Don - 3 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Lift werkte niet, wastafel liep niet door, kussens roken
  • Schoonmaakpersoneel heeft kamer niet goed schoongemaakt, handdoeken en afval niet opgeruimd
  • Hotel rook naar marihuana

Two to Tango - 24 september 2023Trustpilot 🔗

  • Geld gestolen van mijn rekening vanwege hun fout

Ade Evans - 19 september 2023Trustpilot 🔗

  • Mooi Genoeg Hotel, Afschuwelijke Klantrelaties!
  • Problemen met reserveringsbetaling en terugbetalingsproces
  • Lang wachten aan de telefoon met IHG klantenservice
  • Onbevredigende oplossing van het betalings-terugbetalingsprobleem

Craig G. - 17 september 2023Trustpilot 🔗

  • Geen dagelijkse schoonmaakdiensten
  • Gasten moeten vuile handdoeken naar de receptie brengen voor nieuwe
  • Gasten moeten naar de receptie voor toiletpapier, tissues en vuilniszakken

Catherine B - 9 september 2023Trustpilot 🔗

  • Moe van het achtervolgen van incidentele stortingen.
  • IHG eigenschappen zijn prachtig.
  • Incidentele stortingen worden niet snel terugbetaald.
  • Terugbetalingen duren lang en zijn verwarrend.
  • Andere hotelketens zijn sneller met terugbetalingen.
  • Voorkeur voor debetkaarten boven creditcards.
  • Overweegt elders te boeken vanwege stortingsbeleid.

Lisa Pavlak Vignerot - 8 september 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte airconditioning
  • Slechte thermostaat
  • Slechte stopcontacten

Rajveer Singh - 5 september 2023Trustpilot 🔗

  • Veiligheidsprobleem en slechte klantenservice
  • Waterlekkage van het plafond met verwondingen tot gevolg
  • Geen reactie op e-mails, ze hebben erg slechte klantenservice
  • Onbeschofte reactie van hotelmanager
  • Gebrek aan gastvrijheid en beschuldigingen
  • 'Verblijf op eigen risico', zij kunnen u de schuld geven voor hun fouten

thomas bellas - 27 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Overdreven opladen en misleidende informatie over huisdierkosten

pgardneryoungsbcglobal.net - 26 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Promise niet nagekomen

Griffith Thomas - 15 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Boekingsmedewerker lette niet op verzoek
  • Volledig bedrag in rekening gebracht in plaats van aanbetaling
  • Verkeerde naam op reservering
  • Niet in staat om noodzakelijke wijzigingen aan te brengen

Susan Albert - 27 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Het beste aan het hotel was de locatie in Williamsburg NY
  • Douche zat vol met tientallen kleine vliegende beestjes en extreem gladde vloer
  • Geen mini koelkast maar een mini cooler op de kamer
  • TV vertoonde constant audio-onderbrekingen
  • Airconditioning werkte niet en we kregen te horen om de hele nacht de schakelaar om te zetten
  • Geen automaten beschikbaar voor ijs of frisdrank, onhandige watertoegang

Paul Bradley - 18 juni 2023Trustpilot 🔗

  • ze poepen gewoon op je
  • annulering van een Holiday Inn IHG
  • niet verteld worden als vlucht geannuleerd hotel kan niet worden gewijzigd
  • vastzitten aan betaling voor niets

TF - 5 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Eerlijke prijs
  • Schoon, beleefd, handige omgeving
  • Ondermaatse kamer, faciliteit accepteert geen contant geld, plaatste een hold op fondsen
  • Website niet gebruiksvriendelijk
  • Inconsistentie in informatie over punten, te veel werk om klant te zijn
  • Vroegtijdig uitgecheckt, ging naar concurrentie voor een beter tarief en service
  • Verblijf was de kosten niet waard

razan lal - 31 mei 2023Trustpilot 🔗

  • نظيف والافطار متنوع
  • الضيافة جميلة والطاقم مهذب
  • الانترنت سريع
  • التبريد سهل التحكم
  • ماء ساخن وحوض استحمام واسع
  • غرفة واسعة
  • خدمة الغرف يومية
  • الناس المتعاونين
  • استاذة منى البلوشية والاستاذ عبد الرحيم
  • شكر

عبد الله النميان - 6 mei 2023Trustpilot 🔗

  • dichtbij de internationale luchthaven van Muscat
  • gelegen in een gebied met alle services die de bezoeker nodig heeft, waaronder stranden, markten en restaurants
  • netheid en ruime kamers
  • aanwezigheid van services in het hotel
  • restaurant biedt diverse gerechten en vooral ontbijt
  • het receptiepersoneel is geweldig
  • de zuster en manager Mona Al Balushi zijn geweldig in klantrelaties