IHG

136 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor IHG komt uit 136 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor IHG gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van IHG krijgt gemengde beoordelingen van gasten. Hoewel sommige gasten een aangenaam verblijf hadden in standaard hotels van de keten, waren er ook klachten over problemen met reward punten, onnauwkeurige informatie over cadeaubonnen en moeite met toegang tot e-mail tijdens het reizen. Het gebrek aan gebruiksvriendelijkheid en de trage terugbetaling van punten waren ook punten van kritiek. Positieve punten waren de goede locaties nabij attracties, gratis voorzieningen en vriendelijk personeel. Over het algemeen werd de website als teleurstellend ervaren, met misleidende lidmaatschapsvoordelen en slechte klantenservice via chat als nadelen. (48%)

“Moeite met toegang tot e-mail tijdens het reizen”

“Moeite met het schrijven van negatieve reviews op de site”

“Niet aanbevolen”

“Probleem opgelost via telefoonnummer van de receptie”

“betrokken bij een werkgroep”

“gebruik van het logo van booking.com en IHG hotels & Resort”

“Teleurgesteld door de website van IHG”

“Foutieve website die dagen in verwarrende volgorde weergeeft”

“Boeking gemaakt voor verkeerde dag door websiteproblemen”

“Trage terugbetaling van punten”

👍 13   👎 26

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

alpeshkumar christian - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Vreselijke ervaring
  • Reservering geannuleerd zonder kennisgeving
  • Hoge prijs aangeboden voor alternatief hotel
  • Indruk hotel verkocht kamer tegen hoge prijs
  • Moeite met toegang tot e-mail tijdens het reizen
  • Belofte van actiemail niet ontvangen
  • Gebrek aan duidelijk beleid betreffende inchecktijd
  • Moeite met het schrijven van negatieve reviews op de site

Ann - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Racistische behandeling
  • Walgelijk management
  • Geen sterren gegeven
  • Beschamende ervaring
  • Niet aanbevolen

Dana - 9 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte ondersteuning
  • Ineffectief Diamond Elite ondersteuningsnummer
  • Ergerlijke chatbot
  • Moeilijk bereiken van een agent
  • Probleem opgelost via telefoonnummer van de receptie

Barbara Ambrosi - 7 mei 2024Trustpilot 🔗

  • betrokken bij een werkgroep
  • geld stelen door winstwaarde te verhogen
  • je voor de gek houden en geld laten betalen
  • gebruik van het logo van booking.com en IHG hotels & Resort

J. Grant - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Aanzienlijk financieel verlies als gevolg van IHG
  • Teleurgesteld door de website van IHG
  • Ontving generieke reacties van executive liaison
  • Schending van meerdere consumentenrechtenstatuten
  • Foutieve website die dagen in verwarrende volgorde weergeeft
  • Boeking gemaakt voor verkeerde dag door websiteproblemen
  • Moest voor extra kamer betalen vanwege boekingsfout
  • Kamer had geen beloofde slaapbank
  • IHG kon geen kamerwissel accommoderen
  • Moest voor derde kamer betalen voor familie vanwege fout van IHG
  • Aanzienlijke financiële moeilijkheden veroorzaakt door IHG
  • Mislukking in de klantenservice van IHG
  • Beleefd en hoffelijk gedrag van hotelpersoneel
  • Geen oplossing kunnen vinden via normale kanalen, juridische stappen ondernomen

Angie Stenger - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Trage terugbetaling van punten
  • Onhygiënische omstandigheden
  • Gebrek aan opvolging door klantenservice
  • Onbetrouwbare bedrijfspraktijken

Mrs S Hilliker - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Het hotel liet huisdieren toe zonder voorafgaande kennisgeving, wat allergieproblemen veroorzaakte voor mijn man
  • De informatie over het huisdierenbeleid was niet gemakkelijk toegankelijk op het boekingsplatform

Anthony Zambra - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kan niet leveringsadres wijzigen
  • Prijzen zijn te duur
  • Website is niet gebruiksvriendelijk

SailorBill - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Gratis parkeergelegenheid, wifi en ontbijt
  • Uitstekende service van het personeel
  • Rustige locatie aan het kanaal met gratis uitzicht op de waterlandschappen

Meunier - 29 maart 2024

  • Hoge prijzen, Slechte kwaliteit, Geen loyaliteitspunten ontvangen
  • Vervuilde kamer, Slechte SPA-ervaring, Slechte restaurants
  • Teleurstellende communicatie, Geen goede website informatie

Stwfan - 27 maart 2024Trustpilot 🔗

  • De klantenservice heeft de telefoon opgehangen.
  • Lang verhaal na korte vraag.
  • Geen mogelijkheid meer om via de app te boeken.

Henry - 23 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Uitstekend verblijf
  • Vriendelijk personeel
  • Geweldige kamers
  • Mooi hotel
  • Zal zeker terugkomen

Daniel - 26 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Luis Sanchez was uiterst behulpzaam en professioneel

Ghan - 1 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Daily spammails
  • Onmogelijk om af te melden voor nieuwsbrief
  • Moeten domein blokkeren om spam te stoppen
  • Besluit om niet meer te verblijven

Renard - 21 januari 2024

  • Standaard hotel van de keten.
  • Probleempje met reward punten ophalen.
  • Reward punten ingewisseld voor cadeaubonnen.
  • Bedrogen met beloofde cadeaubonnen.
  • Beloningen lijken oplichterij te zijn.
  • Wil gewoon mijn beloningen!

Mag - 18 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Onder renovatie
  • Stoffig, gevaarlijk op trappen
  • Verwarring over brandalarm
  • Valse alarmen niet gecommuniceerd
  • Eigenaren geven niet om klanten

Mr Shepherd - 28 december 2023Trustpilot 🔗

  • Klantenservicemedewerkers luisteren niet of begrijpen het probleem niet
  • Gastrelaties maken bij elke gelegenheid een zaak aan maar er worden geen veranderingen aangebracht
  • Onnauwkeurigheid in adres op account en factuur bij hotels

Masson - 11 november 2023

  • Loze beloftes en gebrek aan menselijk contact
  • Weigering van voordeel Diamond Elite
  • Ontzettend slechte klantenservice
  • Geautomatiseerde reacties via chatfunctie en telefoonlijn
  • Teleurgesteld in IHG in het algemeen

Lena Cools - 4 november 2023

  • Oncomfortabel verblijf

R. De Ridder - 22 oktober 2023

  • Aangenaam verblijf
  • Top personeel
  • Geweldige kamers
  • Prachtig hotel
  • Zal weer reserveren

Catherine B - 9 september 2023Trustpilot 🔗

  • Moe van het achtervolgen van incidentele stortingen.
  • IHG eigenschappen zijn prachtig.
  • Incidentele stortingen worden niet snel terugbetaald.
  • Terugbetalingen duren lang en zijn verwarrend.
  • Andere hotelketens zijn sneller met terugbetalingen.
  • Voorkeur voor debetkaarten boven creditcards.
  • Overweegt elders te boeken vanwege stortingsbeleid.

Lisa Pavlak Vignerot - 8 september 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte airconditioning
  • Slechte thermostaat
  • Slechte stopcontacten

Griffith Thomas - 15 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Boekingsmedewerker lette niet op verzoek
  • Volledig bedrag in rekening gebracht in plaats van aanbetaling
  • Verkeerde naam op reservering
  • Niet in staat om noodzakelijke wijzigingen aan te brengen

Gearoid DePaor - 10 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Annulering van boeking met punten
  • Rampzalige klantenservice

Taka Endo - 28 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Mooie binnenplaats, service, schone kamer, toegang tot conferentiezaal/balzaal.
  • Soepel in- en uitchecken.
  • Schoonmakers moeten beter leren om op de deur te kloppen voordat ze binnenkomen als ik nog slaap van jetlag (gebeurde niet meer)
  • Weet niet hoe nuttig deze beoordelingen zijn, afhankelijk van het hotel is de service en klantenservice anders.
  • Altijd goede klantenservice gehad of opgelost met mijn communicatie. Technische problemen nooit opgelost (lidmaatschap).

anda jurca - 8 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Lidmaatschapsvoordelen zijn misleidend
  • Slechte klantenservice via chat
  • Onjuist toekennen van punten bij boekingen
  • Onvoldoende punten toegekend bij boekingen
  • Misleidende marketingpraktijken

TF - 5 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Eerlijke prijs
  • Schoon, beleefd, handige omgeving
  • Ondermaatse kamer, faciliteit accepteert geen contant geld, plaatste een hold op fondsen
  • Website niet gebruiksvriendelijk
  • Inconsistentie in informatie over punten, te veel werk om klant te zijn
  • Vroegtijdig uitgecheckt, ging naar concurrentie voor een beter tarief en service
  • Verblijf was de kosten niet waard

عبد الله النميان - 6 mei 2023Trustpilot 🔗

  • dichtbij de internationale luchthaven van Muscat
  • gelegen in een gebied met alle services die de bezoeker nodig heeft, waaronder stranden, markten en restaurants
  • netheid en ruime kamers
  • aanwezigheid van services in het hotel
  • restaurant biedt diverse gerechten en vooral ontbijt
  • het receptiepersoneel is geweldig
  • de zuster en manager Mona Al Balushi zijn geweldig in klantrelaties