Internet-Toys

122 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.4 voor Internet-Toys komt uit 122 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Internet-Toys gevonden hebben:

ErvaringenSite (12)
TrustPilot (110)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Internet-Toys heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Positief is dat het bedrijf snel en correct reageert op incidenten met bestellingen, zoals verkeerd geleverde of beschadigde producten. Ook wordt er soms een foutje netjes opgelost en is de klantenservice vriendelijk. Echter, het bedrijf neemt niet altijd producten terug die niet bevallen en de retourkosten zijn hoog. Sommige klanten ervaren het retourproces als moeilijk en onprofessioneel, met als enige oplossing geld terug in plaats van ruilen of een tegoedbon accepteren. Over het algemeen kan het retourbeleid van Internet-Toys als matig worden beoordeeld met een score van ongeveer 60%.

“Positieve ervaring, zal opnieuw bestellen”

“Geen handig item voor stepjes. Onhandig en gevaarlijk.”

“Doos was beschadigd bij aankomst maar product intact”

“Langdurig proces voor terugbetaling van een niet ontvangen bestelling”

“Klant moet zelf retourkosten betalen”

“Ruilen of retourneren kost eigen geld”

“Fijne klantenservice”

“Foutje keurig en snel opgelost”

“terug zenden zelf betalen”

“Snelle reactie via e-mail en terugbetaling voor ontbrekende items”

👍 9   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

F. Brasseur - 17 maart 2024

  • Snelle levering, netjes verpakt, alles volgens afspraak
  • Aantrekkelijke prijs, geen spijt van aankoop
  • Positieve ervaring, zal opnieuw bestellen

### - 25 april 2023Trustpilot 🔗

  • Geen handig item voor stepjes. Onhandig en gevaarlijk.

Chantel Loenhout - 5 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Snelle bezorging
  • Goed op de hoogte gehouden
  • Doos was beschadigd bij aankomst maar product intact
  • Gunstige prijzen

erica de boer - 3 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Langdurig proces voor terugbetaling van een niet ontvangen bestelling
  • Gebrek aan verantwoordelijkheid van verkoper voor zoekgeraakt pakket
  • Klant moet zelf retourkosten betalen
  • Onvoldoende communicatie tussen bedrijf en klant

Jolanda van Delft - Besems - 21 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Onduidelijkheid bij de afmetingen
  • Ruilen of retourneren kost eigen geld
  • Ik koop hier niets meer

Lieselotte - 25 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Fijne klantenservice

Marita Daams - 6 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Foutje keurig en snel opgelost

Ron - 18 mei 2021Trustpilot 🔗

  • snel verstuurd
  • maten inclusief doos
  • terug zenden zelf betalen

MV - 10 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle reactie via e-mail en terugbetaling voor ontbrekende items
  • Brede assortiment aan producten
  • Betrouwbare levering ondanks ontbrekende items
  • Goede ervaring voor vaker bestellen

Niki Koegler - 25 april 2021Trustpilot 🔗

  • Diabolo's waren allemaal uit balans
  • Kinderen kregen een hekel aan het spel
  • Diabolo's konden niet worden teruggestuurd
  • Bedrijf had de diabolo's moeten terugnemen

JHM - 9 april 2021Trustpilot 🔗

  • Bestelling incompleet geleverd
  • Informatie over levering onduidelijk
  • Vertraagde levering
  • Beschadigd pakket ontvangen
  • Klantenservice reageert niet adequaat
  • Onjuiste informatie van klantenservice
  • Moeilijk retourbeleid

N. - 18 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Snelle levering van juiste paraplu na verkeerde levering
  • Vriendelijk en snel antwoord via mail met goede oplossing
  • Mogelijkheid om verkeerde product te houden zonder terugsturen
  • Mooie eenhoorn paraplu, blij met aankoop
  • Telefoonnummer leidt tot frustratie zonder klantenservice

Nick - 24 december 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte ervaring met ontvangen van producten en niet oplossen van klacht

Chiara Roos - 8 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Verkeerd binnengekomen

CP - 12 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Klantenservice reageert niet
  • Klantenservice verschuilt zich achter kleine letters
  • Probleem met retourneren
  • Bestellen bij een andere winkel is beter

Aimee - 29 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Super webwinkel
  • Zeer netjes!
  • Zeker vaker bestellen

Rianne - 28 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer klantvriendelijk behandeld!

Gerard - 29 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Perfecte afhandeling van retour
  • Direct een geheel nieuw spel toegestuurd
  • Bedankt internet-toys

Martijn S - 25 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Product past niet bij aanbevolen accessoires
  • Onduidelijke informatie over producten
  • Onbehulpzame klantenservice
  • Hoge retour verzendkosten

Ronnie - 7 september 2018Trustpilot 🔗

  • Slechte service. Verkeerd product en foute informatie op website.
  • Onvoldoende oplossing voor retour. Onprofessioneel.

Yo - 15 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Niet nakomen afspraken
  • Te late levering, incompleet
  • Gebrek aan communicatie
  • Onbereikbaarheid klantenservice
  • Alleen geld terug als oplossing

S. - 19 april 2016Trustpilot 🔗

  • Kapot artikel ontvangen. Moest op eigen kosten terug sturen voor vervanging.

Alex - 3 juni 2014Trustpilot 🔗

  • Stug bedrijf met slechte dienst
  • Heb daar fietsonderdelen gekocht
  • Onderdeel voldoet niet aan de specificaties
  • Moeilijk om te communiceren
  • Moet kosten maken om terug te sturen
  • Heb aangegeven dat ik op basis van de wet kopen op afstand geen tegoedbon hoef te accepteren

Vincent - 12 oktober 2012Trustpilot 🔗

  • Verkopen niet hetgeen waarmee ze adverteren