Keytrade Bank

130 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Keytrade Bank komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Keytrade Bank gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Keytrade Bank heeft een snelle terugbetaling van geld bij bankkaartgebruik (100%), maar het is moeilijk om te zien wat er op de rekening staat en er is een langdurige procedure om de rekening af te sluiten (50%). Er is ook een risico op geld verliezen bij nieuwe reservaties en bij problemen kan het moeilijk zijn om toegang te krijgen tot geld of effecten (70%). Sommige klanten zouden graag alle producten willen stopzetten (30%).

“Geld verloren bij nieuwe reservering”

“Bij probleem kan je nooit meer aan je geld of effecten”

“zou graag alle producten stopzetten”

“Geld terugkrijgen bij bankkaartgebruik”

“directe betaling en niet zien wat op de rekening staat”

“Omslachtige procedure om rekening te sluiten”

👍 2   👎 4

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Sabine Blommaert - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Visakaart geblokkeerd zonder reden
  • Auto niet kunnen huren in het buitenland
  • 21 minuten wachten bij klantenservice
  • Geld verloren bij nieuwe reservering

Jean Paul R - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Service onbestaand
  • Telefoon krijgt je NOOIT iemand aan de lijn
  • Via mail idem
  • Kan niet meer inloggen
  • Reeds jaren klant
  • Bij probleem kan je nooit meer aan je geld of effecten

Sander G - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • service is of zeer weinig
  • duurt uren om de app te gebruiken
  • haast niet bereikbaar
  • krijgen boodschap: Los het zelf op
  • zou graag alle producten stopzetten

Jo Lefevre - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geld terugkrijgen bij bankkaartgebruik

kurt popelier - 14 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • heel tevreden
  • visa debit wel betalen met visa in Frankrijk
  • MIJN ING MAESTRO WERKT OP VELE PLAATSEN NIET
  • organiseren iedere zaterdag samenkomst vrienden eten en drinken
  • betalen met payconicq
  • directe betaling en niet zien wat op de rekening staat

Christian - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Gemakkelijk online rekening openen
  • Omslachtige procedure om rekening te sluiten
  • Onbeantwoorde e-mails naar klantenservice