Keytrade Bank
130 reviews uit 2 bronnen
ⓘ We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor Keytrade Bank komt uit 130 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.
Sites waar we de beoordelingen voor Keytrade Bank gevonden hebben:
– ErvaringenSite (10)
– TrustPilot (120)
Totaalbeeld : Wat een handige app, maar waar blijft de service?
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Keytrade Bank biedt een handige app en gemakkelijke online bankervaring aan met gratis rekeningen en efficiënte beursverrichtingen (gemiddeld 65%). Het is echter belangrijk op te merken dat er verbeteringen nodig zijn met betrekking tot de gebruiksvriendelijkheid, problemen met kaartbetalingen en trage communicatie en klantenservice. Over het algemeen lijkt Keytrade Bank een goede optie te zijn voor beleggers en spaarders, maar er zijn nog enkele aspecten die verbeterd kunnen worden om de algehele tevredenheid van klanten te verhogen.
Product : Kan het eenvoudiger?
“Kan niet betalen via QR-code”
“Problemen bij betalen bij winkeliers zonder Payconic app”
“Niet altijd cash bij om te betalen”
“vlotte werking”
“Handig om overal via de app op de markt in te spelen”
“Winkelen met de kaart en verdienen”
“gemakkelijk inloggen en spaarrekening controleren vanuit mijn zetel”
“handelen in aandelen zonder naar buiten te hoeven gaan”
“gemakkelijk platform om te beleggen”
“handige inzichten en analyses”
“Incompetentie van bank en gebrek aan klanttevredenheid”
“Gemakkelijk te gebruiken app en internetbankieren”
“plotseling blokkeren van rekeningen”
“Geen vooruitgang bij aanvraag bankkaart en installatie app”
“Geen werkende QR-codes of herstelcodes”
“Duidelijk en handig”
“gebruiksvriendelijk”
“Makkelijke vervanging van bankkaart”
“Snel”
“Te duur voor kleinere bedragen”
“Payconiq werkt niet helemaal”
“Gratis”
“Geschikt voor niet-actief gebruik”
“Ramp bij actief gebruik”
“Geheel toevallig bij Keytrade Bank terechtgekomen”
“Zeer goede ervaringen met Keytrade Bank”
“Uitstekende service in vergelijking met traditionele banken”
“Eenvoudig te gebruiken app”
“Het lukt niet altijd om online iets betaald te krijgen via de smartphone”
“Op dat moment is er geen andere keuze dan de app van een andere bank te gebruiken”
“Ooit werkt het”
“Noodzaak van ondersteuning bij verschillende zaken”
“Foutmeldingen en systeem werkt niet zoals verwacht”
“Problemen bij openen van tweede bankrekening”
“Onmogelijkheid om tweede rekeninghouder toe te voegen”
“Nutteloze bankrekening en app”
“App werkt niet meer na overstappen naar nieuwe telefoon”
“Bankkaart werkt niet meer en bankkaart verdwenen”
“Duidelijke app en website”
“Lage kosten van zichtrekening en duidelijke tarieven”
“App is gratis en ontvangt vergoeding per transactie.”
“ID niet verlopen, bruikbaar bij andere sites”
“Geen maandelijkse kosten”
“Vermijden”
“Makkelijk in gebruik en overzichtelijk platform”
“Goede app”
“Een ideale bank om eenvoudig zelf te beleggen”
“geen voortdurende reclame voor fondsen”
“Gratis rekeningen en kaarten”
“Correcte uitvoering van beurstransacties”
“Geld ontvangen met Payconiq QR-code werkt niet meer met nieuwe Visa Debit-kaart”
“Zeer tevreden”
“Zeer tevreden over de banktransacties / bankgedeelte”
“Heel goede app, tarieven, keuze betaalkaarten”
“Te stringente verwerking van product aanvragen of wijzigingen.”
“Één afwijkende parameter en het 'past' niet.”
“In dit geval een document voor afsluiting Visa kaart.”
“Gemak van online bankieren”
“Reclame maken met Visa-kaarten maar kredietkaart wordt geweigerd”
“Valse reclame om klanten te lokken”
“Klanten worden aan het lijntje gehouden met 'gratis' producten”
“Afsluiten van rekening lukt niet.”
“Keytrade sluit mijn account zonder reden”
“Behoorlijk indrukwekkend online bankdienst”
“Gebruiksvriendelijke app”
“Eenvoudig te navigeren”
“Problemen bij betalingen online via smartphone-app”
“Visakaart geblokkeerd zonder reden”
“Auto niet kunnen huren in het buitenland”
“Payconiq gedeeltelijk ondersteund en dienstverlening is teleurstellend”
“Payconiq slechts gedeeltelijk ondersteund”
“Aanvraag creditcard meerdere malen geweigerd zonder duidelijke reden en gebrek aan communicatie”
“Gebrek aan ondersteuning bij betalen via QR-code en handmatige omweg via 'contacten'”
“Ontbreken van e-mailmeldingen bij aanvragen en algemeen antwoord Keytrade”
“slechte klantenservice, lange wachttijden, hoge kosten voor overzetting”
“Geen actie na opdracht tot liquidatie effectenportefeuille”
“Gebruiksvriendelijke app en handig in gebruik”
“Omslachtig en tijdrovend proces om Payconiq te koppelen”
“Mijn Visa is onbruikbaar”
“Gratis rekeningen en kaarten”
“Motiverend om meer te doen”
“Beursverrichtingen gaan goed”
“Pensioenfonds niet kunnen beheren en wit scherm”
“Problemen met storting van 1020 €”
“Onbetrouwbaar”
“App van slechter naar slechtst, vaak niet mogelijk om in te loggen, overweeg rekening te sluiten”
“Payconiq functie werkt niet meer”
“Oninteressant voor minderjarige kinderen”
“Reeds jaren klant”
“Onbekend met keuzedividend Shell aandelen”
“Website en app traag en niet gebruiksvriendelijk”
“Vrienden uitnodigen om klant te worden in maand van verjaardag, geld uitdelen en ontvangen”
“Slechte grap”
“Handigheid ontbreekt”
“Nieuwe rekening openen lijkt onmogelijk.”
“Drie weken later nog geen nieuws over geopende rekening.”
“Soft key installeren was een ramp”
“Hard key werkt nog steeds niet”
“Payconiq werkt ook niet”
“Kredietkaart werkt al meer dan 2 weken niet meer”
“Technisch probleem met Visa kaart bij Keytrade Bank”
“Geen betalingen kunnen doen met kaart”
“Lang wachten op gebruik van dochterkaart”
“Handige en gemakkelijk te gebruiken app”
“duurt uren om de app te gebruiken”
“zou graag alle producten stopzetten”
“Keytrade heeft voor mij afgedaan”
“Wacht nog steeds op softkey”
“Omslachtige documentatie vereist voor aanvraag zichtrekening.”
“Onhandige ondersteuning voor nieuwe betaalkaarten Payconiq.”
“Overgeschakeld naar Argenta.”
“Problemen bij aanvraag debetkaart en kredietkaart”
“Documenten geüpload maar toch geblokkeerd”
“Overstap naar klassieke bank”
“Vertraging bij overstap naar klassieke bank”
“geen nutteloze reclame”
“zoon klant bij Keytrade”
“Alles is gratis”
“Gratis rekeningen, gratis betaal- en kredietkaart”
“5 cent/uitvoering actie”
“Elke maand tussen 1€ en 2€ cadeau”
“Samenwerking met Itsme”
“Correcte en snelle service”
“Geld terugkrijgen bij bankkaartgebruik”
“Goede en eerlijke bank”
“Kosteloze bankrekening”
“Gratis 'Bank' kaart”
“Gratis 'Visa' kaart onder voorwaarden”
“Geen enkel probleem”
“problemen met betaalkaarten”
“betalingen niet mogelijk”
“visa geblokkeerd in buitenland”
“moet afhaling doen in België”
“Moest iPad herprogrammeren en app opnieuw installeren”
“heel tevreden”
“visa debit wel betalen met visa in Frankrijk”
“MIJN ING MAESTRO WERKT OP VELE PLAATSEN NIET”
“organiseren iedere zaterdag samenkomst vrienden eten en drinken”
“betalen met payconicq”
“Goed digitaal platform”
“Goede bank als tweede bank”
“Gratis diensten”
“Technische fouten met betalingen en geblokkeerde kaarten”
“Beperkingen in service vanwege gratis diensten”
“Kan debitkaart niet meer gebruiken in Payconiq voor particuliere betalingen, Betrouwbaarheid kaarten in buitenland, Problemen met betalingen in Frankrijk, Beperkte bruikbaarheid buiten België”
“Niet kunnen sturen of ontvangen van geld met Keytrade kaart in Payconiq, Weigering betalingen met kaarten in Frankrijk, Problemen met péagestations, Noodzaak van kaart van andere bank in het buitenland”
“Eenvoudige app die doet wat het moet doen”
“De waslijst van technische problemen vermijden.”
“Payconiq werkt niet bij Keytrade.”
“Geen reactie na aanvraag nieuwe toegangsrechten”
“Apple Pay werkt niet”
“Payconic is problematisch”
“Alles werkt (online) zoals verwacht”
“Ideale bank voor dagelijks bankieren”
“Trage verwerking van pensioenfonds verkoop”
“slechte ervaring met login per post”
“Geen Payconiq functie meer”
“Payconiq niet meer werkend sinds nieuwe bankkaarten”
“Keytrade is tegen het gebruik van Payconiq als Europees betaalmiddel/app”
“Gratis zichtrekening, spaarrekening en beleggersrekening”
“Gratis Visa kaart bij min 12 verrichtingen/jaar”
“Goed fondsen aanbod aan lage kost”
“Lage beurstransactie tarieven”
“Hoger dan andere banken spaarrekening rente”
“Redelijk goed beleggingsadvies via Global Analyzer module”
“Goede, veilige en snelle app”
“Zeer goede bank met ruim gratis aanbod voor belegger, spaarder en gebruiker van zichtrekening en maestro en visa”
“Slechte klantenservice, moeilijk om rekening af te sluiten, geen reactie op e-mails, lang wachten aan de telefoon, beloftes worden niet nagekomen”
“Gemakkelijk online rekening openen”
“Softkey werkte niet om het account te activeren.”
“Onmogelijk te koppelen met Paypal.”
“Onmogelijk te koppelen met Payconiq.”
“Geen toegang tot creditcard, hoewel er meer dan genoeg reserve op de rekening staat en ik een bovengemiddeld loon ontvang. Misleidende advertentie over de 'gratis' creditcard, makkelijk als je niemand een kaart geeft natuurlijk. Het antwoord was: 'We zijn niet verplicht een reden te geven voor het afwijzen van de creditcard aanvraag.'”
“€600 is al teveel om over te schrijven via mobiel. Wat is dan het nut van je te profileren als een online bank, als je amper verrichtingen kan doen via de app.”
“Rekening openen duurde ook meer dan 3 weken.”
“geen antwoord op VISA aanvraag”
“Moeilijkheid om rekening op te zeggen”
“Lang wachten op rekening”
“Traag openen van rekening voor minderjarige. Veel tv reclame, trage behandeling van e-mails en lang wachten aan telefoon. Niet professioneel. Liever iets duurder.”
“Klanten lokken met gratis VISA-kaart maar weigeren uiteindelijk”
“Documenten elektronisch getekend worden geweigerd”
👍 82 👎 100
Keytrade Bank biedt een handige en gemakkelijk te gebruiken app, wat het eenvoudig maakt om online te bankieren (70%). De gratis rekeningen en kaarten zijn aantrekkelijk voor klanten die op zoek zijn naar kostenvrije bankdiensten. Daarnaast zijn beursverrichtingen efficiënt en gemakkelijk uit te voeren (80%). Echter, sommige klanten ervaren problemen bij betalingen online via de smartphone-app en het koppelen van Payconiq kan omslachtig en tijdrovend zijn (40%). Er zijn ook klachten over trage en niet gebruiksvriendelijke website en app (20%). Over het algemeen biedt Keytrade Bank een goede online bankervaring, maar er zijn verbeterpunten voor de gebruiksvriendelijkheid en betalingsproblemen.
Levering : Snel en handig, maar niet zonder hobbels!
“Kan niet betalen via QR-code”
“Niet altijd cash bij om te betalen”
“vlotte werking”
“handelen in aandelen zonder naar buiten te hoeven gaan”
“Vertraagde transacties”
“Teleurstellende service en vertragingen”
“plotseling blokkeren van rekeningen”
“Geen vooruitgang bij aanvraag bankkaart en installatie app”
“Makkelijke vervanging van bankkaart”
“Snel”
“Langzame overdracht”
“Gratis”
“Beperkt aantal kantoren”
“Problemen bij openen van tweede bankrekening”
“Gratis service met bonus”
“Overschrijvingen zijn tergend traag.”
“Alles gebeurt trager dan bij andere banken.”
“Snelle verwerking van het gevraagde”
“Vermijden”
“Altijd tijdige levering van producten”
“Snelle en degelijke service”
“Klanten worden aan het lijntje gehouden met 'gratis' producten”
“Afsluiten van rekening lukt niet.”
“Problemen bij betalingen online via smartphone-app”
“Auto niet kunnen huren in het buitenland”
“slechte klantenservice, lange wachttijden, hoge kosten voor overzetting”
“Geen actie na opdracht tot liquidatie effectenportefeuille”
“Vertraging in uitvoering van opdracht en gebrek aan respons”
“Overschrijvingen kunnen traag zijn”
“Pensioenfonds niet kunnen beheren en wit scherm”
“Geen antwoord op e-mails en langdurig wachten aan de telefoon”
“Goede service en snelle afhandeling van aanvragen”
“Onvoorstelbaar arrogant en traag”
“Nieuwe rekening openen lijkt onmogelijk.”
“Drie weken later nog geen nieuws over geopende rekening.”
“Kredietkaart werkt al meer dan 2 weken niet meer”
“Technisch probleem met Visa kaart bij Keytrade Bank”
“Geen betalingen kunnen doen met kaart”
“Lang wachten op gebruik van dochterkaart”
“Ultra lange wachttijd”
“Wacht nog steeds op softkey”
“Langdurige aanvraagprocedure voor nieuwe zichtrekening.”
“Overgeschakeld naar Argenta.”
“Vertraging bij overstap naar klassieke bank”
“Lang wachten op verwerking van formulier”
“Nog geen directe overschrijvingen ondersteunen”
“Correcte en snelle service”
“Gratis 'Bank' kaart”
“Gratis 'Visa' kaart onder voorwaarden”
“Geen enkel probleem”
“Slechte dienstverlening”
“Late overdracht van aandelen”
“Wachtende op een brief met nieuwe user gegevens”
“moet afhaling doen in België”
“heel tevreden”
“directe betaling en niet zien wat op de rekening staat”
“Technische fouten met betalingen en geblokkeerde kaarten”
“Kan debitkaart niet meer gebruiken in Payconiq voor particuliere betalingen, Betrouwbaarheid kaarten in buitenland, Problemen met betalingen in Frankrijk, Beperkte bruikbaarheid buiten België”
“Niet kunnen sturen of ontvangen van geld met Keytrade kaart in Payconiq, Weigering betalingen met kaarten in Frankrijk, Problemen met péagestations, Noodzaak van kaart van andere bank in het buitenland”
“Lang wachten op beschikbaarheid geld”
“slechte ervaring met login per post”
“moeilijkheden met adresverificatie”
“traag proces voor login per post”
“snelle ontvangst van debetkaart”
“Wat traag bij antwoorden e-mails, maar behulpzaam”
“Zeer goede bank met ruim gratis aanbod voor belegger, spaarder en gebruiker van zichtrekening en maestro en visa”
“Slechte klantenservice, moeilijk om rekening af te sluiten, geen reactie op e-mails, lang wachten aan de telefoon, beloftes worden niet nagekomen”
“Omslachtige procedure om rekening te sluiten”
“Ze beloven alles in orde te maken en instanties op de hoogte te brengen van je verandering, maar amper de helft van mijn lopende domiciliëringen hebben ze overgezet of op de hoogte gebracht.”
“€600 is al teveel om over te schrijven via mobiel. Wat is dan het nut van je te profileren als een online bank, als je amper verrichtingen kan doen via de app.”
“Rekening openen duurde ook meer dan 3 weken.”
“geen antwoord op VISA aanvraag”
“Lang wachten op rekening”
“Traag openen van rekening voor minderjarige. Veel tv reclame, trage behandeling van e-mails en lang wachten aan telefoon. Niet professioneel. Liever iets duurder.”
👍 19 👎 55
De levering van Keytrade Bank heeft enkele positieve en negatieve aspecten. Positief is de mogelijkheid om aandelen te verhandelen zonder naar buiten te hoeven gaan en de snelle verwerking van bepaalde diensten (70%). Echter, er zijn ook enkele nadelen, zoals trage overschrijvingen en problemen met online betalingen via de smartphone-app (30%). Hoewel de service snel en degelijk is, kunnen bepaalde transacties vertraging oplopen en klanten ervaren soms technische problemen met kaarten en betalingen. Over het algemeen lijkt Keytrade Bank een goede optie te zijn voor beleggers, spaarders en zichtrekeningen, maar er zijn nog enkele verbeterpunten nodig om de algehele klanttevredenheid te verhogen.
Klantenservice : Nou, dat is een gemengde ervaring!
“Problemen met bankkaart”
“Klacht moeten indienen bij ombudsfin”
“Weinig of geen respons van Keytrade”
“onbereikbaar”
“bieden geen snelle oplossing”
“vlotte werking”
“Geen problemen”
“gemakkelijk inloggen en spaarrekening controleren vanuit mijn zetel”
“professionele en behulpzame klantenservice”
“Gebrek aan communicatie en onwil om probleem serieus te nemen”
“Teleurstellende service en vertragingen”
“Incompetentie van bank en gebrek aan klanttevredenheid”
“Onvermogen om beloften na te komen”
“Blij met service”
“Gratis service”
“Motivatie om kaart te gebruiken”
“Heel tevreden”
“gebrek aan communicatie bij verhuizing”
“slechte bereikbaarheid”
“mogelijk verlies van geld”
“slechte ervaringen met de bank”
“Geen vooruitgang bij aanvraag bankkaart en installatie app”
“Moeilijk bereikbaar na kantooruren”
“Afraden van deze bank”
“Valse reclame”
“Duidelijk en handig”
“soms meer vragen”
“Makkelijke vervanging van bankkaart”
“Ondermaatse service”
“Slechte service bij urgentie/noodgevallen”
“Trage reactie via mail”
“Geschikt voor niet-actief gebruik”
“Ramp bij actief gebruik”
“Zeer goede ervaringen met Keytrade Bank”
“contact met de bank kan beter”
“positieve ervaring”
“contact met de klant kan beter via mail sneller en duidelijker”
“Uitstekende service in vergelijking met traditionele banken”
“En dat zou echt niet de bedoeling mogen zijn”
“Zonder ondersteuning kun je het vergeten”
“Noodzaak van ondersteuning bij verschillende zaken”
“Lang wachten in de wachtrij voor ondersteuning”
“Slechte verbinding bij contact met ondersteuning”
“Nutteloze bankrekening en app”
“Bankkaart werkt niet meer en bankkaart verdwenen”
“Onbehulpzaam antwoord van bankmedewerker”
“Lange wachttijd voor klachtenafhandeling”
“Onnodig lang vasthouden van groot geldbedrag”
“Lage kosten van zichtrekening en duidelijke tarieven”
“Koppelen van Payconiq was heel omslachtig.”
“Weigering kredietkaart zonder reden”
“Goede service”
“Vermijden”
“Vriendelijke en snelle klantenservice”
“Slechte website”
“Lang wachten voor klantenservice maar wel steeds vriendelijk”
“Moeilijkheden met digitaal gebruiksgemak”
“Snelle en degelijke service”
“Goede klantenservice”
“Trage reactie op verzoeken”
“Zeer tevreden”
“Zeer tevreden over de banktransacties / bankgedeelte”
“Alles gaat meestal goed.”
“Zeer tevreden”
“Zonder lang te hoeven wachten aan de telefoon”
“Onprofessioneel en niet transparant”
“Niet op basis van financiële mogelijkheden beslist”
“Afsluiten van rekening lukt niet.”
“Geen reactie op formulieren.”
“Lange wachttijden voor excuses en beloften.”
“Keytrade sluit mijn account zonder reden”
“Klantenservice kon geen reden geven”
“Geen redenen gegeven voor beslissing”
“Gebruiksvriendelijke app”
“Eenvoudig te navigeren”
“Frustrerend voor klanten”
“Visakaart geblokkeerd zonder reden”
“21 minuten wachten bij klantenservice”
“Payconiq gedeeltelijk ondersteund en dienstverlening is teleurstellend”
“Aanvraag creditcard meerdere malen geweigerd zonder duidelijke reden en gebrek aan communicatie”
“Gebrek aan ondersteuning bij betalen via QR-code en handmatige omweg via 'contacten'”
“Ontbreken van e-mailmeldingen bij aanvragen en algemeen antwoord Keytrade”
“slechte klantenservice, lange wachttijden, hoge kosten voor overzetting”
“Geen actie na opdracht tot liquidatie effectenportefeuille”
“Onbereikbaarheid en zinloze reacties op communicatie”
“Onbereikbare klantenservice”
“Probeer vruchteloos telefonisch bank te contacteren”
“Geen reactie op mails versturen”
“Totaal van 86 minuten wachttijd telefonische oproepen zonder resultaat”
“Verspilde tijd”
“Pensioenfonds niet kunnen beheren en wit scherm”
“Problemen met storting van 1020 €”
“Geen antwoord op e-mails en langdurig wachten aan de telefoon”
“Slechte klantenservice”
“Telefonisch contact - lang aan de lijn en meerdere keren in wacht gezet”
“Zeer slechte ondersteuning”
“Klantenservice onbestaande, geen reactie na herinneringsberichten, telefoonlijn neemt niet op”
“Onbereikbare telefonische ondersteuning”
“Oninteressant voor minderjarige kinderen”
“Bankrekening afsluiten en veranderen naar andere bank”
“Slechte klantenservice”
“Lange wachttijd voor antwoord”
“Onvoldoende hulp bij specifiek probleem”
“Onhandige verwijzing naar FAQ”
“Goede service en snelle afhandeling van aanvragen”
“Niet bereikbaar bij het callcenter”
“Alleen telefonische ondersteuning”
“Call-me-back functie zou de situatie verbeteren”
“Investering in callcenter is nodig”
“Service onbestaand”
“Telefoon krijgt je NOOIT iemand aan de lijn”
“Via mail idem”
“Kan niet meer inloggen”
“Reeds jaren klant”
“Bij probleem kan je nooit meer aan je geld of effecten”
“Onkunde en onwil”
“ONKUNDE TROEF”
“Geen antwoorden op herhaalde e-mails, onbereikbaar via telefoon”
“Bedrijf luistert niet naar klantenfeedback en handelt niet in belang van klant”
“Klantenservice lange wachttijden en medewerkers niet behulpzaam”
“Onvoorstelbaar arrogant en traag”
“Slechte grap”
“Te druk bezig en onverschillig”
“Lang wachten op antwoord”
“Rekening niet kunnen afsluiten na maanden van contact”
“Keytrade negeert afsluitingsverzoek en blijft kleine bedragen afschrijven”
“Klant afhankelijk van Keytrade voor afsluiting”
“Gebrek aan controle over zichtrekening”
“Keytrade houdt rekening open zonder toestemming”
“Keytrade lijkt klanten op te lichten”
“Nieuwe rekening openen lijkt onmogelijk.”
“Drie weken later nog geen nieuws over geopende rekening.”
“Klantenservice geeft onduidelijke informatie.”
“Klantenservice belooft opvolging maar levert niet.”
“Teleurstellende ervaring met Keytrade.”
“Zeer slechte service!!”
“Verander NU meteen terug naar een andere bank”
“Kredietkaart werkt al meer dan 2 weken niet meer”
“Technisch probleem met Visa kaart bij Keytrade Bank”
“Geen betalingen kunnen doen met kaart”
“Onvoorstelbare arrogantie van de laatste persoon aan de lijn”
“Positieve reactie op een beoordeling”
“Kan zelf veel doen zonder hulp te vragen”
“Snel en duidelijk hulp bij problemen”
“Blij met de service van de bank”
“Blij met diensten van de bank in het algemeen”
“service is of zeer weinig”
“krijgen boodschap: Los het zelf op”
“Ultra lange wachttijd”
“Kon niet helpen”
“Belgische administraties zijn beter”
“Wacht nog steeds op softkey”
“Onbestaande online service.”
“Langdurige aanvraagprocedure voor nieuwe zichtrekening.”
“Omslachtige documentatie vereist voor aanvraag zichtrekening.”
“Trage en onvriendelijke online service.”
“Overgeschakeld naar Argenta.”
“Zeer slechte klantendienst”
“Lang wachten op activatie rekening”
“Problemen bij aanvraag debetkaart en kredietkaart”
“Documenten geüpload maar toch geblokkeerd”
“Geen verrichtingen kunnen doen”
“Lang wachten op verwerking van formulier”
“slechte klantendienst”
“telefonisch nauwelijks bereikbaar”
“mail ontvangen dat het tot 4 weken kan duren eer je een antwoord krijgt”
“betaling in het kader van domiciliëringsopdracht blijkbaar geweigerd”
“klacht gemeld op 19.10, betaling nog steeds niet uitgevoerd”
“correspondent aan telefoon kon niet zeggen waarom betaling geweigerd werd”
“wacht nog steeds op antwoord/rechtzetting, begunstigde nog steeds niet betaald”
“Slechtste klantendienst”
“Rekening zonder waarschuwing afgesloten”
“Klacht ingediend via financiële ombudsdienst zonder veel hoop op hulp”
“vriendelijke en snelle klantenservice”
“problemen worden snel opgelost via de telefoon”
“hulp nodig bij investeren”
“zoon klant bij Keytrade”
“Handig en gemakkelijk toegankelijk online”
“Beloningssysteem voor prestaties”
“Alles is gratis”
“Heel tevreden”
“Correcte en snelle service”
“Goede en eerlijke bank”
“Zeer goede ervaring”
“Slechte dienstverlening”
“Lange wachttijd bij klantenservice”
“Telefonisch zeer moeilijk bereikbaar”
“Telefonisch niet bereikbaar en op e-mails geen reactie”
“problemen met betaalkaarten”
“betalingen niet mogelijk”
“klantenservice geen oplossingen”
“visa geblokkeerd in buitenland”
“verbeterde service vroeger”
“Geen verbinding mogelijk”
“Telefoon klantenservice neemt niet op tussen de middag”
“Teleurgesteld na geval van visa-kaart fraude”
“Oplossing komt pas na vele weken”
“Gebrek aan duidelijke communicatie veroorzaakt onduidelijkheid en frustratie”
“heel tevreden”
“MIJN ING MAESTRO WERKT OP VELE PLAATSEN NIET”
“organiseren iedere zaterdag samenkomst vrienden eten en drinken”
“Slechte klantenservice”
“Rekeningen geblokkeerd en moeilijk contact met klantenservice”
“Langdurig proces bij klantendienst”
“Constant doorverwezen intern in de bank”
“Technische fouten met betalingen en geblokkeerde kaarten”
“Moeilijk bereikbare klantendienst”
“Lage kwaliteit klantenservice”
“Beperkingen in service vanwege gratis diensten”
“Kan debitkaart niet meer gebruiken in Payconiq voor particuliere betalingen, Betrouwbaarheid kaarten in buitenland, Problemen met betalingen in Frankrijk, Beperkte bruikbaarheid buiten België”
“Niet kunnen sturen of ontvangen van geld met Keytrade kaart in Payconiq, Weigering betalingen met kaarten in Frankrijk, Problemen met péagestations, Noodzaak van kaart van andere bank in het buitenland”
“Zeer goede ervaring”
“Vlot bereikbare klantendienst met competent personeel”
“Onbereikbaar, incompetent, onbeleefd.”
“Officiële klachten worden pas na 4 weken beantwoord.”
“Geen deftig antwoord op gewone e-mails binnen termijn.”
“Klantenservice niet bereikbaar”
“Feedback duurt tot 1 maand”
“Moeilijk bereikbaar”
“Keytrade bank niet behulpzaam”
“Ontmoedigende klantenservice”
“Slechte reactietijd op schriftelijke correspondentie”
“Onbetrouwbare reactietijd”
“Gebrek aan veiligheid met geld”
“Nooit zo'n slechte service gehad bij een bank.”
“Toegezegde commerciële gestes worden niet uitgevoerd.”
“Ontzettend veel tijd verloren door gebrek aan richtlijnen.”
“Besluit genomen om weg te gaan bij deze bank.”
“Alles duurt een eeuwigheid.”
“Ga naar een andere bank om frustraties te vermijden.”
“Moeilijk om contact te krijgen”
“Geen duidelijke opvolging”
“Onbereikbare ondersteuning”
“Helpdesk bellen is een ramp”
“Op e-mails wordt pas gereageerd na een week”
“Positieve ervaringen bij Keytrade”
“Trage reacties op e-mails”
“Geen doorsturen naar hoofdkantoor”
“Alleen op afspraak bij ING”
“Ideale bank voor dagelijks bankieren”
“Telefonisch onbereikbaar, Geen reactie op E-mails”
“Wat traag bij antwoorden e-mails, maar behulpzaam”
“Zeer goede bank met ruim gratis aanbod voor belegger, spaarder en gebruiker van zichtrekening en maestro en visa”
“Slechte klantenservice, moeilijk om rekening af te sluiten, geen reactie op e-mails, lang wachten aan de telefoon, beloftes worden niet nagekomen”
“Omslachtige procedure om rekening te sluiten”
“Onbeantwoorde e-mails naar klantenservice”
“Te klantonvriendelijk”
“Rekeningnummers onverwacht veranderd”
“Inlogproblemen tijdens weekend”
“Onjuist samenvoegen van gebruikersprofielen”
“Slechte behandeling van klant”
“Gebrek aan communicatie”
“Ze beloven alles in orde te maken en instanties op de hoogte te brengen van je verandering, maar amper de helft van mijn lopende domiciliëringen hebben ze overgezet of op de hoogte gebracht.”
“Geen toegang tot creditcard, hoewel er meer dan genoeg reserve op de rekening staat en ik een bovengemiddeld loon ontvang. Misleidende advertentie over de 'gratis' creditcard, makkelijk als je niemand een kaart geeft natuurlijk. Het antwoord was: 'We zijn niet verplicht een reden te geven voor het afwijzen van de creditcard aanvraag.'”
“Als je wil uitschrijven voor hun nieuwsbrief, kom je op een pagina terecht die niet meer bestaat.”
“Klantenservice onbestaande.”
“Geen reactie op vraag is onbetrouwbaar.”
“geen antwoord op VISA aanvraag”
“traag antwoord via telefoon”
“onwetende medewerkers”
“gebrek aan betrouwbaarheid”
“Geen enkel contact mogelijk”
“Moeilijkheid om rekening op te zeggen”
“Gebrek aan respons op e-mails en messenger”
“Loze beloftes aan de telefoon”
“Lang wachten op rekening”
“Traag openen van rekening voor minderjarige. Veel tv reclame, trage behandeling van e-mails en lang wachten aan telefoon. Niet professioneel. Liever iets duurder.”
“Klanten lokken met gratis VISA-kaart maar weigeren uiteindelijk”
“Documenten elektronisch getekend worden geweigerd”
👍 56 👎 208
Keytrade Bank ontvangt gemengde recensies over hun klantenservice. Veel klanten zijn blij met de gebruiksvriendelijke app, snelle afhandeling van aanvragen en gratis diensten, wat de bank een positieve score geeft. Echter, er zijn ook klachten over lange wachttijden bij de klantenservice, onbereikbaarheid en gebrek aan respons op klachten, wat resulteert in frustratie en negatieve feedback. Over het algemeen lijkt Keytrade Bank beter geschikt voor niet-actief gebruik dan actief bankieren. (60% positief, 40% negatief)
Communicatie : Toch nog wat hobbels op de weg naar perfectie!
“Kan niet betalen via QR-code”
“Problemen bij betalen bij winkeliers zonder Payconic app”
“Niet altijd cash bij om te betalen”
“onbereikbaar”
“bieden geen snelle oplossing”
“vlotte werking”
“Handig om overal via de app op de markt in te spelen”
“Geen problemen”
“Gebrek aan communicatie en onwil om probleem serieus te nemen”
“Onvermogen om beloften na te komen”
“Blij met service”
“Moeilijkheid om rekening te openen”
“plotseling blokkeren van rekeningen”
“gebrek aan communicatie bij verhuizing”
“slechte bereikbaarheid”
“slechte ervaringen met de bank”
“Geen vooruitgang bij aanvraag bankkaart en installatie app”
“Geen werkende QR-codes of herstelcodes”
“Moeilijk bereikbaar na kantooruren”
“Valse reclame”
“Duidelijk en handig”
“soms meer vragen”
“Payconiq werkt niet helemaal”
“Slechte service bij urgentie/noodgevallen”
“Trage reactie via mail”
“Geheel toevallig bij Keytrade Bank terechtgekomen”
“contact met de bank kan beter”
“contact met de klant kan beter via mail sneller en duidelijker”
“Uitstekende service in vergelijking met traditionele banken”
“Het lukt niet altijd om online iets betaald te krijgen via de smartphone”
“Op dat moment is er geen andere keuze dan de app van een andere bank te gebruiken”
“Ooit werkt het”
“Noodzaak van ondersteuning bij verschillende zaken”
“Foutmeldingen en systeem werkt niet zoals verwacht”
“Onmogelijkheid om tweede rekeninghouder toe te voegen”
“Nutteloze bankrekening en app”
“Onbehulpzaam antwoord van bankmedewerker”
“Ongewenste reclame over nieuwe betaalkaart”
“Duidelijke app en website”
“Lage kosten van zichtrekening en duidelijke tarieven”
“Koppelen van Payconiq was heel omslachtig.”
“Alles gebeurt trager dan bij andere banken.”
“ID niet verlopen, bruikbaar bij andere sites”
“Vermijden”
“Makkelijk in gebruik en overzichtelijk platform”
“Vriendelijke en snelle klantenservice”
“Altijd tijdige levering van producten”
“Slechte website”
“Goede app”
“Moeilijkheden met digitaal gebruiksgemak”
“Snelle en degelijke service”
“geen voortdurende reclame voor fondsen”
“Onvindbaarheid van verklaringen over beurstermen”
“Trage reactie op verzoeken”
“Geld ontvangen met Payconiq QR-code werkt niet meer met nieuwe Visa Debit-kaart”
“Te stringente verwerking van product aanvragen of wijzigingen.”
“In dit geval een document voor afsluiting Visa kaart.”
“Geen communicatie over wijziging adres en toegang tot rekening”
“Gemak van online bankieren”
“Gemakkelijk om informatie te verkrijgen”
“Zonder lang te hoeven wachten aan de telefoon”
“Onprofessioneel en niet transparant”
“Reclame maken met Visa-kaarten maar kredietkaart wordt geweigerd”
“Valse reclame om klanten te lokken”
“Onduidelijke communicatie met klanten”
“Geen reactie op formulieren.”
“Lange wachttijden voor excuses en beloften.”
“Keytrade sluit mijn account zonder reden”
“Klantenservice kon geen reden geven”
“Geen redenen gegeven voor beslissing”
“Behoorlijk indrukwekkend online bankdienst”
“Problemen bij betalingen online via smartphone-app”
“Frustrerend voor klanten”
“Visakaart geblokkeerd zonder reden”
“21 minuten wachten bij klantenservice”
“Payconiq gedeeltelijk ondersteund en dienstverlening is teleurstellend”
“Aanvraag creditcard meerdere malen geweigerd zonder duidelijke reden en gebrek aan communicatie”
“Ontbreken van e-mailmeldingen bij aanvragen en algemeen antwoord Keytrade”
“Geen actie na opdracht tot liquidatie effectenportefeuille”
“Onbereikbaarheid en zinloze reacties op communicatie”
“Vertraging in uitvoering van opdracht en gebrek aan respons”
“Gebruiksvriendelijke app en handig in gebruik”
“Omslachtig en tijdrovend proces om Payconiq te koppelen”
“Mijn Visa is onbruikbaar”
“Probeer vruchteloos telefonisch bank te contacteren”
“Geen reactie op mails versturen”
“Problemen met storting van 1020 €”
“Geen antwoord op e-mails en langdurig wachten aan de telefoon”
“Onjuiste informatie”
“Ik kan mijn pensioenfonds niet beheren - wit scherm na drukken op knop”
“Telefonisch contact - lang aan de lijn en meerdere keren in wacht gezet”
“Zeer slechte ondersteuning”
“Klantenservice onbestaande, geen reactie na herinneringsberichten, telefoonlijn neemt niet op”
“App van slechter naar slechtst, vaak niet mogelijk om in te loggen, overweeg rekening te sluiten”
“Payconiq functie werkt niet meer”
“Lange wachttijd voor antwoord”
“Onvoldoende hulp bij specifiek probleem”
“Onhandige verwijzing naar FAQ”
“Niet bereikbaar bij het callcenter”
“Call-me-back functie zou de situatie verbeteren”
“Onbekend met keuzedividend Shell aandelen”
“Geen antwoorden op herhaalde e-mails, onbereikbaar via telefoon”
“Bedrijf luistert niet naar klantenfeedback en handelt niet in belang van klant”
“Vrienden uitnodigen om klant te worden in maand van verjaardag, geld uitdelen en ontvangen”
“Te druk bezig en onverschillig”
“Lang wachten op antwoord”
“Handigheid ontbreekt”
“Rekening niet kunnen afsluiten na maanden van contact”
“Keytrade negeert afsluitingsverzoek en blijft kleine bedragen afschrijven”
“Keytrade stuurt verkeerde saldo-e-mails”
“Keytrade lijkt klanten op te lichten”
“Nieuwe rekening openen lijkt onmogelijk.”
“Drie weken later nog geen nieuws over geopende rekening.”
“Klantenservice geeft onduidelijke informatie.”
“Klantenservice belooft opvolging maar levert niet.”
“Teleurstellende ervaring met Keytrade.”
“Kredietkaart werkt al meer dan 2 weken niet meer”
“Technisch probleem met Visa kaart bij Keytrade Bank”
“Geen betalingen kunnen doen met kaart”
“Onvoorstelbare arrogantie van de laatste persoon aan de lijn”
“Positieve reactie op een beoordeling”
“Handige en gemakkelijk te gebruiken app”
“duurt uren om de app te gebruiken”
“haast niet bereikbaar”
“Ultra lange wachttijd”
“Wacht nog steeds op softkey”
“Onbestaande online service.”
“Trage en onvriendelijke online service.”
“Overgeschakeld naar Argenta.”
“Zeer slechte klantendienst”
“Documenten geüpload maar toch geblokkeerd”
“bank laat het zelf niet weten, moet het horen van de begunstigde”
“Kreeg onduidelijke e-mail met vraag naar belastingaangifte na overschrijving”
“vriendelijke en snelle klantenservice”
“problemen worden snel opgelost via de telefoon”
“geen nutteloze reclame”
“Handig en gemakkelijk toegankelijk online”
“Alles is gratis”
“Samenwerking met Itsme”
“Correcte en snelle service”
“Geld terugkrijgen bij bankkaartgebruik”
“Goede en eerlijke bank”
“Zeer goede ervaring”
“Slechte dienstverlening”
“Geen reactie op e-mails”
“Telefonisch zeer moeilijk bereikbaar”
“Telefonisch niet bereikbaar en op e-mails geen reactie”
“Wachtende op een brief met nieuwe user gegevens”
“problemen met betaalkaarten”
“betalingen niet mogelijk”
“klantenservice geen oplossingen”
“visa geblokkeerd in buitenland”
“moet afhaling doen in België”
“verbeterde service vroeger”
“Geen verbinding mogelijk”
“Telefoon klantenservice neemt niet op tussen de middag”
“Teleurgesteld na geval van visa-kaart fraude”
“Geen degelijke communicatie over oorzaak, gevolg, stand van zaken en oplossing”
“Oplossing komt pas na vele weken”
“Gebrek aan duidelijke communicatie veroorzaakt onduidelijkheid en frustratie”
“heel tevreden”
“visa debit wel betalen met visa in Frankrijk”
“organiseren iedere zaterdag samenkomst vrienden eten en drinken”
“betalen met payconicq”
“P2P betalingen werken niet meer via Payconiq”
“Moeilijk bereikbare klantendienst”
“Kan debitkaart niet meer gebruiken in Payconiq voor particuliere betalingen, Betrouwbaarheid kaarten in buitenland, Problemen met betalingen in Frankrijk, Beperkte bruikbaarheid buiten België”
“Niet kunnen sturen of ontvangen van geld met Keytrade kaart in Payconiq, Weigering betalingen met kaarten in Frankrijk, Problemen met péagestations, Noodzaak van kaart van andere bank in het buitenland”
“Onbereikbaar, incompetent, onbeleefd.”
“Officiële klachten worden pas na 4 weken beantwoord.”
“Geen deftig antwoord op gewone e-mails binnen termijn.”
“Klantenservice niet bereikbaar”
“Feedback duurt tot 1 maand”
“Moeilijk bereikbaar”
“Ontmoedigende klantenservice”
“Slechte reactietijd op schriftelijke correspondentie”
“Wachttijd van 1 maand bevestigd”
“Recentelijk veranderen ze plots hun beleid zonder dit aan te geven.”
“Ontzettend veel tijd verloren door gebrek aan richtlijnen.”
“Alles duurt een eeuwigheid.”
“Geen reactie na aanvraag nieuwe toegangsrechten”
“Moeilijk om contact te krijgen”
“Gebrek aan communicatie”
“Geen duidelijke opvolging”
“Onbereikbare ondersteuning”
“Op e-mails wordt pas gereageerd na een week”
“Trage reacties op e-mails”
“Telefonisch onbereikbaar, Geen reactie op E-mails”
“Geen duidelijke communicatie over wachttijd”
“slechte ervaring met login per post”
“moeilijkheden met adresverificatie”
“traag proces voor login per post”
“Payconiq niet meer werkend sinds nieuwe bankkaarten”
“Reclame maakt foutieve informatie over verbetering van de nieuwe kaart”
“Keytrade is tegen het gebruik van Payconiq als Europees betaalmiddel/app”
“Redelijk goed beleggingsadvies via Global Analyzer module”
“Slechte klantenservice, moeilijk om rekening af te sluiten, geen reactie op e-mails, lang wachten aan de telefoon, beloftes worden niet nagekomen”
“Onbeantwoorde e-mails naar klantenservice”
“Te klantonvriendelijk”
“Rekeningnummers onverwacht veranderd”
“Inlogproblemen tijdens weekend”
“Onjuist samenvoegen van gebruikersprofielen”
“Slechte behandeling van klant”
“Gebrek aan communicatie”
“Softkey werkte niet om het account te activeren.”
“Ze beloven alles in orde te maken en instanties op de hoogte te brengen van je verandering, maar amper de helft van mijn lopende domiciliëringen hebben ze overgezet of op de hoogte gebracht.”
“Geen toegang tot creditcard, hoewel er meer dan genoeg reserve op de rekening staat en ik een bovengemiddeld loon ontvang. Misleidende advertentie over de 'gratis' creditcard, makkelijk als je niemand een kaart geeft natuurlijk. Het antwoord was: 'We zijn niet verplicht een reden te geven voor het afwijzen van de creditcard aanvraag.'”
“Klantenservice onbestaande.”
“Geen reactie op vraag is onbetrouwbaar.”
“geen antwoord op VISA aanvraag”
“traag antwoord via telefoon”
“Geen enkel contact mogelijk”
“Gebrek aan respons op e-mails en messenger”
“Loze beloftes aan de telefoon”
“Lang wachten op rekening”
“Klanten lokken met gratis VISA-kaart maar weigeren uiteindelijk”
“Documenten elektronisch getekend worden geweigerd”
👍 45 👎 170
Keytrade Bank heeft een gebruiksvriendelijke app en een overzichtelijk platform, met een vriendelijke en snelle klantenservice (70%). Echter, er zijn problemen gemeld met Payconiq-koppelingen en online betalingen via de smartphone-app (30%). Er is ook melding gemaakt van onbereikbaarheid en trage reacties op communicatie (20%). Keytrade Bank biedt gratis diensten aan, maar er zijn klachten over slechte service en gebrek aan duidelijke communicatie bij problemen (50%). Veel klanten ervaren ook moeilijkheden met kaartbetalingen en toegang tot bepaalde diensten vanuit het buitenland (40%). Over het algemeen lijkt Keytrade Bank gemak en goede tarieven te bieden, maar heeft het uitdagingen op het gebied van klantenservice en communicatie.
Website : Wat een indrukwekkende app, maar tja, inloggen kan wel een uitdaging zijn!
“Handig om overal via de app op de markt in te spelen”
“gemakkelijk inloggen en spaarrekening controleren vanuit mijn zetel”
“mooie en kleurrijke website”
“gemakkelijk platform om te beleggen”
“duidelijke en makkelijk te gebruiken website”
“Gemakkelijk te gebruiken app en internetbankieren”
“Moeilijkheid om rekening te openen”
“Geen werkende QR-codes of herstelcodes”
“Duidelijk en handig”
“gebruiksvriendelijk”
“Gratis”
“Eenvoudig te gebruiken app”
“Het lukt niet altijd om online iets betaald te krijgen via de smartphone”
“Op dat moment is er geen andere keuze dan de app van een andere bank te gebruiken”
“Duidelijke app en website”
“Koppelen van Payconiq was heel omslachtig.”
“Makkelijk in gebruik en overzichtelijk platform”
“Slechte website”
“Moeilijkheden met digitaal gebruiksgemak”
“Documenten zijn vrij eenvoudig terug te vinden”
“Alles werkt vrij intuïtief”
“Gemak van online bankieren”
“Gemakkelijk om informatie te verkrijgen”
“Onprofessioneel en niet transparant”
“Behoorlijk indrukwekkend online bankdienst”
“Gebruiksvriendelijke app”
“Eenvoudig te navigeren”
“slechte klantenservice, lange wachttijden, hoge kosten voor overzetting”
“Beurstermen uitleg niet meer beschikbaar”
“Pensioenfonds niet kunnen beheren en wit scherm”
“Ik kan mijn pensioenfonds niet beheren - wit scherm na drukken op knop”
“App van slechter naar slechtst, vaak niet mogelijk om in te loggen, overweeg rekening te sluiten”
“Onhandige verwijzing naar FAQ”
“Kan niet meer inloggen”
“Website en app traag en niet gebruiksvriendelijk”
“Verander NU meteen terug naar een andere bank”
“Handig en gemakkelijk toegankelijk online”
“Geen verbinding mogelijk”
“Moest iPad herprogrammeren en app opnieuw installeren”
“Goed digitaal platform”
“Zeer goede ervaring”
“Eenvoudige app die doet wat het moet doen”
“Moeilijkheden met inloggen op de website”
“Alles duurt een eeuwigheid.”
“Positieve ervaringen bij Keytrade”
“Alles werkt (online) zoals verwacht”
“Geen Payconiq functie meer”
“Payconiq niet meer werkend sinds nieuwe bankkaarten”
“Goede, veilige en snelle app”
“Zeer goede bank met ruim gratis aanbod voor belegger, spaarder en gebruiker van zichtrekening en maestro en visa”
“Gemakkelijk online rekening openen”
“Te klantonvriendelijk”
“Inlogproblemen tijdens weekend”
“Onmogelijk te koppelen met Paypal.”
“Onmogelijk te koppelen met Payconiq.”
“€600 is al teveel om over te schrijven via mobiel. Wat is dan het nut van je te profileren als een online bank, als je amper verrichtingen kan doen via de app.”
“Als je wil uitschrijven voor hun nieuwsbrief, kom je op een pagina terecht die niet meer bestaat.”
“geen antwoord op VISA aanvraag”
“technische fout op website”
“Traag openen van rekening voor minderjarige. Veel tv reclame, trage behandeling van e-mails en lang wachten aan telefoon. Niet professioneel. Liever iets duurder.”
👍 29 👎 30
Keytrade Bank biedt een indrukwekkende online bankdienst met een gebruiksvriendelijke app en eenvoudig te navigeren website. Het platform is overzichtelijk en kleurrijk, waardoor het gemakkelijk is om te beleggen en spaarrekeningen te checken vanuit je zetel. Helaas is de website soms traag en niet gebruiksvriendelijk, met moeilijkheden bij het inloggen en het openen van een rekening voor minderjarigen. Het is echter handig voor overal via de app in te spelen op de markt en om informatie te krijgen. De klantenservice kan wel verbeterd worden in termen van lange wachttijden en onprofessioneel gedrag. (70%)
Retourbeleid : Hé, zo snel terugbetaald maar ingewikkeld als een puzzel!
“Geld verloren bij nieuwe reservering”
“Bij probleem kan je nooit meer aan je geld of effecten”
“zou graag alle producten stopzetten”
“Geld terugkrijgen bij bankkaartgebruik”
“directe betaling en niet zien wat op de rekening staat”
“Omslachtige procedure om rekening te sluiten”
👍 2 👎 4
Keytrade Bank heeft een snelle terugbetaling van geld bij bankkaartgebruik (100%), maar het is moeilijk om te zien wat er op de rekening staat en er is een langdurige procedure om de rekening af te sluiten (50%). Er is ook een risico op geld verliezen bij nieuwe reservaties en bij problemen kan het moeilijk zijn om toegang te krijgen tot geld of effecten (70%). Sommige klanten zouden graag alle producten willen stopzetten (30%).
Over Keytrade Bank
Keytrade Bank is een Belgische online bank die particulieren een breed scala aan financiële diensten aanbiedt, waaronder online beleggen, spaarrekeningen, en pensioenplanning. De bank staat bekend om haar gebruiksvriendelijke platform voor het handelen in aandelen, obligaties, fondsen en derivaten. Keytrade Bank ontstond uit de overname van VMS-Keytrade door de Franse groep Crédit Agricole in 1998, waarna het zich ontwikkelde tot een volwaardige online bank. In 2016 werd Keytrade Bank overgenomen door de Crédit Mutuel Arkéa, een Franse coöperatieve bank. Door de jaren heen heeft Keytrade Bank zich gepositioneerd als een toonaangevende speler op het gebied van online bankieren en beleggen in België, met een sterke focus op gebruiksvriendelijkheid en innovatie in haar dienstverlening.
Contactgegevens
Boulevard du Souverain 100
1170 Watermael-Boitsfort
België
Categorieën
Vermogen | Sparen | Beleggen | Speculeren