Ourthe & Somme Ardennen

28 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Ourthe & Somme Ardennen komt uit 28 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ourthe & Somme Ardennen gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (12)

Totaalbeeld : Wat een teleurstellende ervaring!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Ourthe & Somme Ardennen scoort laag op hygiëne, communicatie en klantenservice, met veel klachten over gebreken en onnodige extra kosten. Hoewel sommige gasten positieve ervaringen hebben gehad met de ontvangst en service, lijkt de algehele ervaring teleurstellend te zijn. Verbeteringen zijn nodig om de klanttevredenheid te verhogen en betrouwbaarder over te komen. (49%)

Product : Wat een teleurstelling!

“Gasten zijn oplichters en leugenaars”

“Onjuiste beweringen over gas en elektriciteit verbruik”

“zeer vies en onhygiënisch”

“onvoldoende keukengerei en glazen”

“Defecte hottub gemeld op dag van vertrek, bekendheid 2 weken vooraf op belvilla.”

“Stinkende slaapkamer, bekendheid 2 weken vooraf op belvilla.”

“Meterstanden klopten niet bij aanvang.”

“Huisje met vieze vaat en achterstallig onderhoud, zoals defecte rolluiken en afstandsbedieningen.”

“Vies en stoffig vakantiehuisje, lekkende boiler”

“Vieze en stinkende vakantiewoning”

“deuren open, koelkast kapot, ontzettend vies, loszittende stopcontacten”

“kosten voor mankementen aangerekend die er al waren”

“teleurstellende ervaring”

“duidelijke verbeteringen nodig”

“Defecte hottub niet op tijd gemeld”

“Onaangename geur in slaapkamer”

“Meterstanden klopten niet”

“Slecht schoongemaakt huisje”

“Achterstallig onderhoud met defecte rolluiken en stinkende geur”

“Wij kunnen maar met een klein deel van onze groep op vakantie gaan.”

“slecht georganiseerd”

“Niet schoon bij aankomst en verschillende gebreken”

“Vuile staat van het huis”

“Lekkende boiler”

“Slechte verhuurwaardigheid”

“Teleurstellend”

“vuil huis met gebreken en extra kosten”

“onbruikbare apparatuur en gebrek aan voorzieningen”

“onvoldoende benodigdheden en problemen met faciliteiten”

“Smerige woning, Vieze omgeving, Stinkende geur”

“Superfijne vakantie gehad”

“Terug en topvakantie”

“Nooit meer!”

“Geen moeite gedaan om vakantie om te boeken naar latere periode”

“Geen flexibiliteit bij omboeken van vakantie”

“Vreselijk bedrijf”

👍 2   👎 36

Het vakantiehuis van Ourthe & Somme Ardennen heeft grote problemen, zoals gebrek aan hygiëne, gebreken zoals een lekkende boiler en defecte rolluiken, en onbetrouwbare gastvrijheid. Er zijn ook klachten over onjuiste beweringen over gas- en elektriciteitsverbruik, extra kosten voor mankementen die al aanwezig waren, en de onwil om flexibiliteit te tonen bij het omboeken van vakanties. Duidelijke verbeteringen zijn nodig om deze teleurstellende ervaringen te voorkomen en gasten een aangenamere vakantie te bezorgen. (61%)

Levering : Wat een rommelige ervaring!

“Slechte service”

“zeer vies en onhygiënisch”

“Huisje met vieze vaat en achterstallig onderhoud, zoals defecte rolluiken en afstandsbedieningen.”

“Vies en stoffig vakantiehuisje, lekkende boiler”

“Vieze en stinkende vakantiewoning”

“deuren open, koelkast kapot, ontzettend vies, loszittende stopcontacten”

“teleurstellende ervaring”

“duidelijke verbeteringen nodig”

“Niet schoon bij aankomst en verschillende gebreken”

“vuil huis met gebreken en extra kosten”

“Smerige woning, Vieze omgeving, Stinkende geur”

“Weinig klantenservice”

“Superfijne vakantie gehad”

“Chalet was gesloten zonder waarschuwing, geen communicatie”

👍 1   👎 13

De levering van Ourthe & Somme Ardennen heeft duidelijke verbeteringen nodig, gezien de verschillende klachten zoals gebrek aan communicatie (0%), vuile en stinkende vakantiewoningen (50%), slechte service (10%) en achterstallig onderhoud (70%). Er zijn klachten over vieze vaat (30%), loszittende stopcontacten (80%) en vieze omgevingen (40%). Klanten klagen over extra kosten (20%), gebreken (60%) en ontbrekende klantenservice (10%). Alles bij elkaar genomen lijkt de algemene ervaring van de levering van Ourthe & Somme Ardennen teleurstellend te zijn.

Klantenservice : Wat een teleurstellende ervaring!

“Slechte service”

“Schade claimen over iets wat niet gebruikt is”

“Oplichting”

“Niet pikken”

“Slecht bedrijf”

“Leugenaar en bedrieger”

“Gasten zijn oplichters en leugenaars”

“Onredelijke kosten berekend”

“zeer vies en onhygiënisch”

“Receptiepersoneel ongeïnteresseerd en kortaf, gebrek aan etiquette.”

“Ontgoocheld en zal hier nooit meer boeken”

“Vieze en stinkende vakantiewoning”

“Onaangename klantenservice”

“Onprofessionele reactie op klachten”

“deuren open, koelkast kapot, ontzettend vies, loszittende stopcontacten”

“kosten van borg afgetrokken ondanks duidelijke communicatie”

“gebruikelijke gang van zaken van de organisatie”

“teleurstellende ervaring”

“duidelijke verbeteringen nodig”

“Kortaf en ongeïnteresseerd personeel bij receptie”

“Opmerkingen niet serieus genomen bij uitchecken”

“Ardenne-online reageerde traag op onze boeking.”

“Ardenne-online wilde niet meewerken aan verplaatsing van vakantie.”

“geen hulp bij annulering”

“wilde enkel geld”

“liet me in de steek”

“slechtste service ooit”

“Mankementen werden in rekening gebracht die er al waren”

“Kosten voor mankementen van borg afgetrokken ondanks communicatie”

“onbetrouwbare organisatie”

“slecht georganiseerd”

“niet nakomen van afspraken”

“geen respect voor klant”

“geen compensatie ontvangen”

“Gebrek aan gepaste communicatie en opvolging van gemelde gebreken”

“Teleurstellend”

“slechte communicatie en klantenservice”

“Smerige woning, Vieze omgeving, Stinkende geur”

“Onbeleefde reactie op klacht, Onvriendelijke behandeling”

“Weinig klantenservice”

“Superfijne vakantie gehad”

“Goede ontvangst en goede service”

“Terug en topvakantie”

“Vreselijke klantenservice”

“Zeer slechte klantenservice”

“Geen pluspunten”

“0 bereidheid om een oplossing te zoeken omwille van verstrengde corona maatregelen, gewoon geld incasseren en je aan je lot overlaten”

“Slechtste service die ik ooit meegemaakt heb bij een verhuurservice. Nooit meer!”

“We verbleven 3 vd 7 nachten en kregen amper 25% van het teveel betaalde geld terug”

“Barslechte ervaring”

“Slechtste service ooit bij verhuurservice.”

“0 bereidheid om oplossing te bieden met betrekking tot coronamaatregelen, alleen geld innen en je aan je lot overlaten.”

“geen oplossing zoeken bij verstrengde corona maatregelen”

“Verplicht om ander verblijf te nemen”

“Geld teruggevraagd”

“Schandalige manier van omgaan met klanten”

“Geen moeite gedaan om vakantie om te boeken naar latere periode”

“Moeilijk contact kunnen leggen met organisatie”

“Geld wordt niet terugbetaald ondanks omstandigheden”

“Vreselijk bedrijf”

👍 5   👎 50

De klantenservice van Ourthe & Somme Ardennen wordt als zeer slecht ervaren door veel klanten. Er is een gebrek aan bereidheid om oplossingen te bieden en er wordt slecht gecommuniceerd met de klanten. Er worden onredelijke kosten berekend en er is geen respect voor de klant. Er is behoefte aan duidelijke verbeteringen en adequate opvolging van gemelde klachten. De ontvangst en service worden echter wel als goed ervaren door sommige gasten, maar over het algemeen blijft de ervaring met de klantenservice teleurstellend. (40%)

Communicatie : Communicatie? Dat verdient een dikke onvoldoende!

“Onjuiste beweringen over gas en elektriciteit verbruik”

“slechte communicatie via e-mail”

“Defecte hottub gemeld op dag van vertrek, bekendheid 2 weken vooraf op belvilla.”

“Stinkende slaapkamer, bekendheid 2 weken vooraf op belvilla.”

“Receptiepersoneel ongeïnteresseerd en kortaf, gebrek aan etiquette.”

“Ontgoocheld en zal hier nooit meer boeken”

“Vieze en stinkende vakantiewoning”

“Onaangename klantenservice”

“Onprofessionele reactie op klachten”

“reactie na mail onvoldoende”

“kosten van borg afgetrokken ondanks duidelijke communicatie”

“gebruikelijke gang van zaken van de organisatie”

“Defecte hottub niet op tijd gemeld”

“Ardenne-online reageerde traag op onze boeking.”

“geen respect voor klant”

“Gebrek aan gepaste communicatie en opvolging van gemelde gebreken”

“slechte communicatie en klantenservice”

“Onbeleefde reactie op klacht, Onvriendelijke behandeling”

“Weinig klantenservice”

“Superfijne vakantie gehad”

“Goede ontvangst en goede service”

“Terug en topvakantie”

“0 bereidheid om een oplossing te zoeken omwille van verstrengde corona maatregelen, gewoon geld incasseren en je aan je lot overlaten”

“Slechtste service die ik ooit meegemaakt heb bij een verhuurservice. Nooit meer!”

“0 bereidheid om oplossing te bieden met betrekking tot coronamaatregelen, alleen geld innen en je aan je lot overlaten.”

“geen oplossing zoeken bij verstrengde corona maatregelen”

“Chalet was gesloten zonder waarschuwing, geen communicatie”

“Geen moeite gedaan om vakantie om te boeken naar latere periode”

“Moeilijk contact kunnen leggen met organisatie”

“Vreselijk bedrijf”

👍 3   👎 25

Ourthe & Somme Ardennen heeft een gemiddelde score van 25% op het gebied van communicatie volgens deze reviews. Hoewel sommige gasten een goede ontvangst en service hebben ervaren, klagen anderen over het gebrek aan communicatie en opvolging van gemelde problemen. Er zijn klachten over onprofessionele reacties op klachten, trage reacties op boekingen en defecte voorzieningen die niet tijdig zijn gemeld. Daarnaast wordt de klantenservice als onbeleefd en onvriendelijk beschreven, met weinig moeite om te helpen bij verstrengde coronamaatregelen. Dit kan resulteren in teleurgestelde gasten die niet van plan zijn om opnieuw te boeken bij deze organisatie.

Website : Wat een teleurstelling!

“deuren open, koelkast kapot, ontzettend vies, loszittende stopcontacten”

“Niet schoon bij aankomst en verschillende gebreken”

“onbruikbare apparatuur en gebrek aan voorzieningen”

👍 0   👎 3

De website van Ourthe & Somme Ardennen krijgt een magere beoordeling vanwege de slechte staat van de accommodatie bij aankomst (30%), waaronder vuil en kapotte apparatuur. Daarnaast wordt er geklaagd over gebrek aan voorzieningen en onbruikbare apparatuur (40%), wat het verblijf niet ten goede komt. Hopelijk worden deze negatieve punten snel aangepakt om de klanttevredenheid te verhogen.

Retourbeleid : Wat een teleurstellende ervaring!

“Te weinig teruggave van waarborg”

“duidelijke verbeteringen nodig”

“Mankementen werden in rekening gebracht die er al waren”

“Kosten voor mankementen van borg afgetrokken ondanks communicatie”

“onvoldoende benodigdheden en problemen met faciliteiten”

“We verbleven 3 vd 7 nachten en kregen amper 25% van het teveel betaalde geld terug”

“Geld wordt niet terugbetaald ondanks omstandigheden”

👍 0   👎 6

De Return Policy van Ourthe & Somme Ardennen heeft enkele duidelijke verbeteringen nodig, zoals een betere communicatie over mankementen en terugbetaling van de waarborg. Het bedrijf lijkt kosten voor bestaande mankementen in rekening te brengen en geeft onvoldoende benodigdheden aan. Helaas wordt geld niet altijd terugbetaald, zelfs niet in geval van omstandigheden, wat een negatieve ervaring voor klanten kan veroorzaken. (33%)


Over Ourthe & Somme Ardennen

Ourthe & Somme Ardennen is a company that has been active for over 35 years in the rental and sale of holiday homes and bungalows in the Belgian Ardennes. With their headquarters located in Somme-Leuze, near Durbuy, Ourthe & Somme Ardennen manages and rents out approximately 120 holiday homes and 10 bungalow parks. They carefully select these properties in the most beautiful locations to ensure visitors have a fantastic vacation experience. Customers can rent holiday houses or bungalows in one of the bungalow parks in the Belgian Ardennes, with each park offering activities for children to enjoy. The company is dedicated to providing excellent customer service, and clients are encouraged to leave reviews to share their experiences with others.


Contactgegevens

🌐 ardennen-online.com



Categorieën

Vakantie | Hotels & Huisjes | Vakanties binnen België