Ourthe & Somme Ardennen

28 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Ourthe & Somme Ardennen komt uit 28 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ourthe & Somme Ardennen gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Ourthe & Somme Ardennen krijgt een magere beoordeling vanwege de slechte staat van de accommodatie bij aankomst (30%), waaronder vuil en kapotte apparatuur. Daarnaast wordt er geklaagd over gebrek aan voorzieningen en onbruikbare apparatuur (40%), wat het verblijf niet ten goede komt. Hopelijk worden deze negatieve punten snel aangepakt om de klanttevredenheid te verhogen.

“deuren open, koelkast kapot, ontzettend vies, loszittende stopcontacten”

“Niet schoon bij aankomst en verschillende gebreken”

“onbruikbare apparatuur en gebrek aan voorzieningen”

👍 0   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

celine stasse - 27 december 2023Trustpilot 🔗

  • deuren open, koelkast kapot, ontzettend vies, loszittende stopcontacten
  • reactie na mail onvoldoende

Nancy De Neys - 10 november 2022

  • Niet schoon bij aankomst en verschillende gebreken
  • Onjuiste schoonmaakkosten en borg in rekening gebracht
  • Gebrek aan gepaste communicatie en opvolging van gemelde gebreken

Klineke - 23 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • vuil huis met gebreken en extra kosten
  • slechte communicatie en klantenservice
  • onbruikbare apparatuur en gebrek aan voorzieningen
  • onvoldoende benodigdheden en problemen met faciliteiten