Ourthe & Somme Ardennen

28 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Ourthe & Somme Ardennen komt uit 28 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ourthe & Somme Ardennen gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Ourthe & Somme Ardennen heeft enkele duidelijke verbeteringen nodig, zoals een betere communicatie over mankementen en terugbetaling van de waarborg. Het bedrijf lijkt kosten voor bestaande mankementen in rekening te brengen en geeft onvoldoende benodigdheden aan. Helaas wordt geld niet altijd terugbetaald, zelfs niet in geval van omstandigheden, wat een negatieve ervaring voor klanten kan veroorzaken. (33%)

“Te weinig teruggave van waarborg”

“duidelijke verbeteringen nodig”

“Mankementen werden in rekening gebracht die er al waren”

“Kosten voor mankementen van borg afgetrokken ondanks communicatie”

“onvoldoende benodigdheden en problemen met faciliteiten”

“We verbleven 3 vd 7 nachten en kregen amper 25% van het teveel betaalde geld terug”

“Geld wordt niet terugbetaald ondanks omstandigheden”

👍 0   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

velyana ivanova - 19 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Leugenaar en bedrieger
  • Te weinig teruggave van waarborg
  • Onrealistische gas- en elektriciteitskosten
  • Geld vragen voor onzin

K. Thijs - 24 december 2023

  • kosten voor mankementen aangerekend die er al waren
  • betalen om vaatwasser leeg te maken
  • kosten van borg afgetrokken ondanks duidelijke communicatie
  • gebruikelijke gang van zaken van de organisatie
  • teleurstellende ervaring
  • duidelijke verbeteringen nodig

Eddy Breed - 11 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Mankementen werden in rekening gebracht die er al waren
  • Hoog bedrag voor uitruimen vaatwasser
  • Kosten voor mankementen van borg afgetrokken ondanks communicatie
  • Verdienmodel gebaseerd op extra kosten

Klineke - 23 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • vuil huis met gebreken en extra kosten
  • slechte communicatie en klantenservice
  • onbruikbare apparatuur en gebrek aan voorzieningen
  • onvoldoende benodigdheden en problemen met faciliteiten

Christophe Rommens - 10 november 2020

  • Geen pluspunten
  • 0 bereidheid om een oplossing te zoeken omwille van verstrengde corona maatregelen, gewoon geld incasseren en je aan je lot overlaten
  • Slechtste service die ik ooit meegemaakt heb bij een verhuurservice. Nooit meer!
  • We verbleven 3 vd 7 nachten en kregen amper 25% van het teveel betaalde geld terug
  • 70€ betaald voor het poetsen van een vuil vakantiehuis
  • Barslechte ervaring

Ive Rénaarts - 31 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Geen moeite gedaan om vakantie om te boeken naar latere periode
  • Moeilijk contact kunnen leggen met organisatie
  • Geen flexibiliteit bij omboeken van vakantie
  • Geld wordt niet terugbetaald ondanks omstandigheden