Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Priceline lijkt zeer problematisch te zijn op basis van de reviews. Klanten klagen over onbereikbaarheid, gebrek aan reactie op e-mails, lange wachttijden bij klantenservice en onduidelijkheid over boekingen. Er worden ook klachten geuit over taalbarrières, gebrek aan informatie en slechte klantenservice. Deze problemen lijken voor veel ontevredenheid te zorgen, met als resultaat dat klanten aangeven nooit meer te zullen boeken bij Priceline. Het bedrijf heeft duidelijk verbeteringen nodig om de communicatie met klanten te versterken en de service te verbeteren. (86%)